Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
C_arola schreef:Roosch schreef:Bij mij gaat dat nog wel even duren. Ik overweeg met de collectebus rond te gaan maar ja. 1,5 meter afstand![]()
![]()
Tikkie![]()
Hier binnenkort weer een navulling van de handzeep kopen, dat gaat er ook snel doorheen. En ik denk dat ik een karma deo op voorraad wil.
Boterbloem90 schreef:De vorige pagina ging over dry oil. Is dit er een van? Wil het wel eens proberen voor wat glimmende benen![]()
https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... NL&start=1
Alwiene schreef:Ik wil vanalles maar ik zal me even in moeten gaan houden, met een te verwachten vette dierenartsrekening (iets met wie linkerachterpoot zegt moet ook rechterachterpoot zeggen kennelijk) zucht. Eigenlijk zou ik nog wel een nieuwe zonnebrand moeten hebben voor dit jaar (wel 30 of hoger) dus als iemand nou een hele scherpe aanbieding daarvan ziet hoor ik het graag.
Roosch schreef:Ja. Zo van "oeps hij is in de outlet oh neee nu ligt ie in mijn winkelmandje" per ongeluk. Ken jij dat niet?
Da's me de afgelopen maand wel vaker gebeurd met andere webshops. Moet me misschien toch maar eens laten nakijken.
Alwiene schreef:@Zertab, oktober vorig jaar een TTA kruisbandoperatie gehad aan linksachter, schijnt dat in zo'n 40% van de gevallen de andere kant binnen het jaar ook scheurt en ik heb het sterke vermoeden dat dat nu gebeurd is. Maandag bij de dierenarts geweest, maar omdat de hond al een week op pijnstillers stond was het moeilijk om te zien wat er speelde. Op zijn advies paar dagen doorgegaan en sinds vrijdag zonder en nu een heel duidelijk erg kreupele hond, morgen dus weer bellen en hopen dat mijn DA tijd heeft om ons te zien want wil hem zsm weer op pijnstillers maar wil ook dat mijn DA dit eerst ziet zodat hij de (denk ik dan) juiste conclusie kan trekken en bereid is te gaan opereren. Vorige keer kostte 1400 euro dus ik reken op net zoiets![]()
Om ontopic te blijven, ik heb wat yalda en Ritual of Light op facebook te koop gezet om een stukje kosten te dekken, maar vraag er een hoop geld voor gezien de schaarste van deze lijnen en het feit dat het niet in de weg staat, dat zijn volgens mij geen prijzen die mensen uit dit topic ervoor willen betalen