Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 20:26

Ik gok ook dat dat niet zo lekker ruikt. Doe es proberen?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 20:33

Roosch schreef:
Bij mij gaat dat nog wel even duren. Ik overweeg met de collectebus rond te gaan maar ja. 1,5 meter afstand :D :D :D

Tikkie :)*
Hier binnenkort weer een navulling van de handzeep kopen, dat gaat er ook snel doorheen. En ik denk dat ik een karma deo op voorraad wil.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 20:38

Ik wil vanalles maar ik zal me even in moeten gaan houden, met een te verwachten vette dierenartsrekening (iets met wie linkerachterpoot zegt moet ook rechterachterpoot zeggen kennelijk) zucht. Eigenlijk zou ik nog wel een nieuwe zonnebrand moeten hebben voor dit jaar (wel 30 of hoger) dus als iemand nou een hele scherpe aanbieding daarvan ziet hoor ik het graag.

@Roos, waarom stond die roomspray eigenlijk in de outlet, gaat ie er dan uit ofzo? Niet best als ie zo fijn is dan hehe.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-20 20:40

Geen idee wat ie in de outlet deed eigenlijk, maar ik was er blij mee :))

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 20:51

C_arola schreef:
Roosch schreef:
Bij mij gaat dat nog wel even duren. Ik overweeg met de collectebus rond te gaan maar ja. 1,5 meter afstand :D :D :D

Tikkie :)*
Hier binnenkort weer een navulling van de handzeep kopen, dat gaat er ook snel doorheen. En ik denk dat ik een karma deo op voorraad wil.

Handzeep vliegt er echt doorheen heb:=
Ik heb nu maar even wat goedkopere zeep staan :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 21:29

Boterbloem90 schreef:
De vorige pagina ging over dry oil. Is dit er een van? Wil het wel eens proberen voor wat glimmende benen :D

https://www.rituals.com/nl-nl/the-ritua ... NL&start=1

Na 3 dagen de dry oil gebruikt te hebben mag ik tot de conclusie komen dat hij goed werkt. Ik heb het idee dat mijn voeten al weer aan de beterende hand zijn

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:09

Alwiene schreef:
Ik wil vanalles maar ik zal me even in moeten gaan houden, met een te verwachten vette dierenartsrekening (iets met wie linkerachterpoot zegt moet ook rechterachterpoot zeggen kennelijk) zucht. Eigenlijk zou ik nog wel een nieuwe zonnebrand moeten hebben voor dit jaar (wel 30 of hoger) dus als iemand nou een hele scherpe aanbieding daarvan ziet hoor ik het graag.

Wat is er gebeurd?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:18

@Zertab, oktober vorig jaar een TTA kruisbandoperatie gehad aan linksachter, schijnt dat in zo'n 40% van de gevallen de andere kant binnen het jaar ook scheurt en ik heb het sterke vermoeden dat dat nu gebeurd is. Maandag bij de dierenarts geweest, maar omdat de hond al een week op pijnstillers stond was het moeilijk om te zien wat er speelde. Op zijn advies paar dagen doorgegaan en sinds vrijdag zonder en nu een heel duidelijk erg kreupele hond, morgen dus weer bellen en hopen dat mijn DA tijd heeft om ons te zien want wil hem zsm weer op pijnstillers maar wil ook dat mijn DA dit eerst ziet zodat hij de (denk ik dan) juiste conclusie kan trekken en bereid is te gaan opereren. Vorige keer kostte 1400 euro dus ik reken op net zoiets ;)

Om ontopic te blijven, ik heb wat yalda en Ritual of Light op facebook te koop gezet om een stukje kosten te dekken, maar vraag er een hoop geld voor gezien de schaarste van deze lijnen en het feit dat het niet in de weg staat, dat zijn volgens mij geen prijzen die mensen uit dit topic ervoor willen betalen :=

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:19

Roosch schreef:
Ja. Zo van "oeps hij is in de outlet oh neee nu ligt ie in mijn winkelmandje" per ongeluk. Ken jij dat niet?
Da's me de afgelopen maand wel vaker gebeurd met andere webshops. Moet me misschien toch maar eens laten nakijken.

Hier heb ik stress last van in de winkel. Ging een moederdag cadeau halen (2 foams, buddha en jing) en ineens was de zonnebrand van karma in mn tas en toen kreeg ik ook nog een cadeautje en was er ook nog een kortingskaart voor de samurai bij gedaan..
Gaat weer helemaal mis :')
Met verhuizen alle rituals bij elkaar in 1 doos, die echt vol zat ook.. oeps :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:20

Alwiene schreef:
@Zertab, oktober vorig jaar een TTA kruisbandoperatie gehad aan linksachter, schijnt dat in zo'n 40% van de gevallen de andere kant binnen het jaar ook scheurt en ik heb het sterke vermoeden dat dat nu gebeurd is. Maandag bij de dierenarts geweest, maar omdat de hond al een week op pijnstillers stond was het moeilijk om te zien wat er speelde. Op zijn advies paar dagen doorgegaan en sinds vrijdag zonder en nu een heel duidelijk erg kreupele hond, morgen dus weer bellen en hopen dat mijn DA tijd heeft om ons te zien want wil hem zsm weer op pijnstillers maar wil ook dat mijn DA dit eerst ziet zodat hij de (denk ik dan) juiste conclusie kan trekken en bereid is te gaan opereren. Vorige keer kostte 1400 euro dus ik reken op net zoiets ;)

Om ontopic te blijven, ik heb wat yalda en Ritual of Light op facebook te koop gezet om een stukje kosten te dekken, maar vraag er een hoop geld voor gezien de schaarste van deze lijnen en het feit dat het niet in de weg staat, dat zijn volgens mij geen prijzen die mensen uit dit topic ervoor willen betalen :=

Pff wat een bedrag... sterkte en hopelijk valt het mee!

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 22:39

Heel veel sterkte Alwiene!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 08:35

Nou Alwiene, wat heftig! Sterkte!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-20 08:44

Ja, arme Woef! Zet anders even een linkje in je onderschrift, naar de producten die je te koop hebt. Wellicht dat ik dan heel misschien nog zwicht voor het Steun Bikkel-potje. :))

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:40

Sterkte Alwiene!

Ons ma zit altijd te zeuren dat ik teveel heb, nou kwam ze gisteren een pakket halen omdat ze nog iets nodig had voor mijn oma voor Moederdag :')
heb altijd die small pakketjes liggen voor eventueel verjaardagen enzo.

Op het werk heb de handwas van Sakura staan :9 wel verstopt voor de rest van de werknemers _O-

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:42

Bestelling wordt verzonden. *\o/* Ik verwacht hem net als het vorige pakketje woensdag.

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:18

Hier nog iemand die goed bezig is de economie te steunen zowel met rituels als ander shops

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:20

Mijn bestelling is steeds de dag erna binnen, helaas nu een met kapotte zeep.
Gemaild een week geleden maar geen antw, telefonisch kom ik er niet door, 45 min in de wacht gehangen.
Zag ik nou dat iemand via whats app contact had met de klantenservice?
Zo ja wat is dat nummer :D

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 11:34

Ik was net even een bakkie doen op m'n werk. Kreeg ik dit tasje <<)
Afbeelding
Iedereen had hem al gehad, maar ik was er eerder niet. Al had ik eigenlijk niet verwacht om het te krijgen, want welke inzet :=

Oef sterkte alwiene :=

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:15

Bedankt mensen, vanmorgen bij de dierenarts geweest, lijkt toch echt op kruisband dus hij wordt volgende week woensdag geopereerd :)

@Pantuf jeetje wat zijn ze slecht bereikbaar, balen zeg wat een gedoe

@Goldie vertel vertel wat zat erin?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:17

Arm kneusje :(:) scheurt dat dan zomaar spontaan?

Dit :DAfbeelding
Voelt alsof ik het nu niet helemaal verdien maargoed :o

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:25

Nou ze weten wel wat ze weggeven hoor, chado bahhhhhh hahahahah Blij dat die limited voorbij is :P
Die mini handcremes zijn wel echt briljant <3

Enne bij honden is het vaak een kwestie van slijtage waardoor ze op den duur scheuren, een ongeluk zoals bij een mens meestal is kan ook maar gebeurt minder vaak.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:26

Tuurlijk heb je dat wel verdiend :)

Die verzamelsetjes met handcreme zijn denk ik alleen in de winkel te koop en niet via internet?

Alwiene, heel veel sterkte met Bikkel. En met je portemonnee.

Ik heb tijdens de vakantie ook wat pakketjes binnen gekregen. Zal straks even een foto maken van mijn nieuwe kinderen :D

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:28

Wat een leuk cadeau!

Fijn dat je hond op korte termijn geopereerd kan worden Alwiene.

Ik kreeg net een mail dat rituals nu 20% korting geeft op skincare zowel in de winkel als online.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:29

Nouja voelt niet zo, omdat ik al sinds oktober ziek thuis zit en ik dus helemaal niks toe voeg nu, niks held :=

Succes alvast met de operatie..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 12:29

die handcrems zijn lekker :))
chado is ook niet mijn geur maar he je krijgt het gratis :))

iemand doe weet of de hammam geur een beetje het zelfde is als de hammam geur van therme?