Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:26

Welnee, pijn is fijn! Je moet natuurlijk wel voelen dat je goed bezig bent Connie...

Connie

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:54

Nou pijn is fijn? Daar ben ik het niet mee eens haha. Maar het is inderdaad wel fijn om te voelen dat je spieren lekker bezig zijn geweest :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:03

Ja, ik vind het lekker om een beetje te moeten afzien, grenzen verleggen. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:09

KarinvdM schreef:
Ik heb de shred anders prima doorstaan zonder pasta, rijst etc.
Uit je fruit en bijv havermout en quinoa kan je ook genoeg khd halen. :)

Oké, dan heb ik niks gezegd. :)

Ik vind het ook niet erg om die spierpijn te voelen. Oké, liever was het natuurlijk niet nodig geweest. Maar nu weet ik wel zeker dat m'n spieren ook echt wel aan het werk zijn. En hoewel ik steeds sneller op adem ben, moet ik tijdens het shredden af en toe echt wel even flink tegen mezelf mopperen om door te gaan. Maar na die tijd voelt dat eerlijk gezegd heerlijk, het geeft een voldaan gevoel. Als ik over 8 dagen klaar ben en de boel opmeet weet ik dan ook zeker dat ik alles eruit heb gehaald.

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:12

NeverGiveUp schreef:
I did iiiiit

Thanks Jolien en Urselin :D

Strakheid komt eraan hoor. ik sla soms een daggie over (Ik tel die dan niet mee natuurlijk) maar daarom duurt het iets langer en is de spieropbouw niet ideaal. Al zal het niet veel uitmaken, doe dat maar heel soms, even een dagje ertussen.
Ik wil niet afvallen, ik denk als ik echt op 'dieet' was gegaan, dan had ik geen vet meer over gehad :=
Maar dat is niet wat mijn streven is, sterker, strakker, gezonder en soepeler worden is mijn doel. En me goed voelen. :D
Wil nu enkel nog wat meer tonen, die lijnen gaan zien. Maar geen vet kwijt.
Maar mijn buik is al zoveel strakker, en mijn rug ook, merk het heel erg!

Ik ben dus 1,5cm om mijn buik kwijt terwijl er niks weg is bij mijn heupen en kont joehoeee *\o/*

[ Afbeelding ]

http://i47.tinypic.com/2hygy83.jpg
(Deze even in een link omdat jullie anders mijn reet midden in beeld hebben :') maar het gaat om mijn rug, die lijn :D )

:wow: Je ziet er verd*md goed uit zeg! Nice job!

Joanne1987 schreef:
Ariebombarie schreef:
:')
jij ook hier :D

:j
Iets met stok en deur...

Ik las natuurlijk weer Sok en deur :') Snapte het al niet _O- Goeiemorgen zeg, Ripped is wel een paar tandjes heftiger dan Shred! Zeker nadat ik vanmorgen al heb geshred, hardgelopen en ge-6wsp't :))

KarinvdM schreef:
Welnee, pijn is fijn! Je moet natuurlijk wel voelen dat je goed bezig bent Connie...

Indd! :D No pain, no gain!
Al denk ik wel dat ik iets TE fanatiek ben geweest vandaag.. Behoorlijk last van m'n verrotte knie.. :\ Morgen maar even rustig aan!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:22

Nou me dunkt zeg, Sok!
en shredden en 6w6p en hardlopen en rippen.
Jij hebt zo ongeveer voor 2 dagen gesport man. Ik heb medelijden met jouw spieren. ;)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 00:43

Soooooooow.... Nou dat doe ik idd niet na
Zo nog wel ff wat crunches ertegenaan en ga 1x per week erbij spinnen (m'n vader heeft mini sportschool in de garage dus had al lang de stap gezet kunnen hebben :o)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 01:10

Ik heb wel gemerkt dat een paar dagen geen workout weer een stijve plank oplevert.
Kom ineens veel minder ver met de cooling down.
Wel een motivatie om toch door te zetten.
Ik zit vandaag op 1380 (waarvan 250 van een kitkat. Stom stom stom.) plus een schaal Chinese borrelhapjes waarvan ik de calorieën niet weet. Denk aan mini loempia, gekookte dim sum, toast met garnalen en sesam, ossenhaas, kip in bananenblad. Was wel echt méga lekker.

Helaas gaat touwtjespringen tegen honger niet werken, dat kan ik mijn schenen niet aan doen.
Ga zo maar slapen.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 08:51

Yes yes yes! Ik ben toch maar op de weegschaal gaan staan en ik ben helemaal niet aangekomen :D (vergeleken met eind level 2).
Dus het beetje sporten wat ik deed was gelukkig genoeg om m'n vreetbuien te compenseren.
Ook het meetlint was gunstig, buik (dikste punt) wel weer plus 2, maar de rest gelijk en benen zelfs iets minder. (Meetfouten voorbehouden.)
Oh ik ben zo happy. Dit motiveert onwijs om weer door te gaan en mocht ik een keer een off dagje hebben heeft dit dus geen rampzalige gevolgen :D

Besef me wel dat ik natuurlijk veel meer resultaat had gehad als ik niet al die tegenslagen had gehad en niet ziek was geworden en het level in een keer had afgemaakt.
Misschien was ik nog wel meer kwijt op dat punt, maar ik had echt verwacht dat al dat lekkers nog meer impact zou hebben.

Vol goede moed nog een keer level 3 en daarna nog ff naar buiten!

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:11

Bzoem schreef:
Yes yes yes! Ik ben toch maar op de weegschaal gaan staan en ik ben helemaal niet aangekomen :D (vergeleken met eind level 2).
Dus het beetje sporten wat ik deed was gelukkig genoeg om m'n vreetbuien te compenseren.
Ook het meetlint was gunstig, buik (dikste punt) wel weer plus 2, maar de rest gelijk en benen zelfs iets minder. (Meetfouten voorbehouden.)
Oh ik ben zo happy. Dit motiveert onwijs om weer door te gaan en mocht ik een keer een off dagje hebben heeft dit dus geen rampzalige gevolgen :D

Besef me wel dat ik natuurlijk veel meer resultaat had gehad als ik niet al die tegenslagen had gehad en niet ziek was geworden en het level in een keer had afgemaakt.
Misschien was ik nog wel meer kwijt op dat punt, maar ik had echt verwacht dat al dat lekkers nog meer impact zou hebben.

Vol goede moed nog een keer level 3 en daarna nog ff naar buiten!

Ondanks alles is dit toch weer een goede motivatie om door te gaan! *\o/* Zet 'm op in level 3!!

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 09:57

Ik ga dadelijk aan dag 10 beginnen. Ben wel toe aan een nieuwe level :)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:12

Heb hier al even niet meer gevolgd, ik kon het tijdig niet meer bijlezen. Maar:
Never give up: jij ziet er strak uit zeg!
Annash: mooi jasje!
Ssenna: Ik heb hetzelfde probleem als jij: buikvetjes. Door de shred is er echter bij mijn navel 10 cm af gegaan! (ik blijf het maar vernoemen :o ) Ze zijn gewoon allemaal weg te trainen! Nu doe ik de ripped, en ik heb nog niet echt gemeten, maar mijn vriend zei gisteren dan mijn ongesteld-buik iets dunner is dan mijn vroegere gewone-buik :o Je moet inderdaad wel op je voeding letten, maar wat ook wordt gezegd: je moet goed eten (dus de dosis kcal die jij nodig hebt, met als minimum je BMR-500 kcal). En inderdaad, aardappelen pasta en rijst, daar is niets mis mee, gewoon doseren naar een evenwichtig eetpatroon. Kies wel altijd de volkoren variant, en eet zo clean mogelijk: zo weinig mogelijk suiker en vet, en elke dag veel groenten en fruit. Succes!

Sanniey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:15

Mooi jasje Shanna! En zeker mooie motivatie.
En Nevergiveup, wat zie je er goed uit zeg!
Goed bezig allemaal!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:21

Zo dag 6 van level 1 zit er ook weer op :) dacht even de natalie versie van de push ups te proberen..maar zakte gelijk door m'n armen (kracht is na nekklachten nooit meer t zelfde geworden := ) ... dan maar op de anita manier he :P

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:24

Heb ik ook hoor, allebij m'n bovenarmen/schouders chronische peesontsteking, dus wat niet gaat gaat niet... Voorbeeld bijvoorbeeld al die plankdingen heb ik moeite mee

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:31

Joanne, vervelend allemaal! Hopelijk kan je het allemaal van je af zetten, wie weet komt die zwangerschap dan toch nog vanzelf. Mijn moeder werd ook lang niet zwanger en toen ze gingen verhuizen was ze daar zo druk mee dat ze zo zwanger was.

Gister realiseerde ik me dat ik voor het eerst sinds maanden geen last meer heb van mijn rug. :) Door een auto-ongeluk in oktober had ik vaak nog een beetje last, waarschijnlijk omdat mijn spieren zo'n klap hebben gehad. Maar sinds 2 weken heb ik er helemaal geen last meer van, omdat mijn spieren op mijn rug nu weer goed getraind zijn. :D Weer een extra voordeel!

Heel veel succes allemaal vandaag!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:34

Nou dat is wel heel fijn Diane!

Ik ga straks weer beginnen met dag 11. Heb twee dagen geskipt, dus ben benieuwd hoe het vandaag gaat :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:39

Yeah level 3 lukt weer Nathalie style, plus 2.3 km hardgelopen (en 0.5 km light jog). Nu terug naar huis aan t wandelen.
I feel good tedededededede!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:48

Jij bent op dreef Bzoem! Knap!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:54

waar halen jullie de tijd vandaan om iedere dag zoveel uren te sporten?? Gek zeg! Wel flink hoor :)

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:00

Nou dat is het enige waar ik dus mee zit, aangezien ik nu work outs met hardlopen wil combineren.
Volgens het schema moet ik ook lessen doen met 45 min. Dat is dus 1,5 uur met omkleden, klaarzetten, oefeningen voor m'n schenen en Jillian. Op maandag en dinsdag wordt dat erg krap en op vrijdag heb ik daar waarschijnlijk ook geen zin meer in.
Maar kan het wel zo plannen dat die dagen niet op die dagen vallen denk ik.

Maar Sok deed gister 3 work outs en hardlopen? Zoveel tijd heb ik ook weer niet.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:10

Ja ik ga mijzelf ook niet forceren (ook niet in combi met proteinedieet nu), gisteren was ik om 22u30 thuis, helemaal verkleumd van les te staan geven, en nu weet ik wel dat je warm krijgt van shredden maar 'k wou toch écht nog even in mijn zetel kunnen zitten ook, moest nog iets eten ook dus om nu om 23u in mijn slaapkamer te staan springen, nah, dat zag ik toch niet zitten :) Dus tijd vinden voor die 25min is soms al lastig, en nu rij ik nog geeneens mijn 2 paarden, dus sterk hoor sommigen hier :D

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:20

Stral schreef:
waar halen jullie de tijd vandaan om iedere dag zoveel uren te sporten?? Gek zeg! Wel flink hoor :)

Het is lastig, maar haalbaar! Ben half 6 klaar met werken, dan sta ik 6 uur in de sportschool. Rond een uur of 8 kom ik daar weer uit ( inclusief sauna :o ) Dan snel naar stal om de paarden naar binnen te gooien en te voeren. Ben ik half 9 thuis, snel koken en eten. En dan rond 10 uur nog een shred rondje. Slaap ik rond 11 uur.

Ga niet elke dag naar de sportschool, maar ongeveer 4 keer per week.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:22

Wauw bzoem, goed bezig!

Ik heb heel level 1 er nu op zitten. Ben alleen geen cm kwijt geraakt, nergens niet. Hopen dat ik in de komende levels toch strakker word :)

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 11:23

Komt goed Birgit ! Level 2 is een stuk pittiger, dus dan moet het zeker goed komen :)