Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Ik heb de shred anders prima doorstaan zonder pasta, rijst etc.
Uit je fruit en bijv havermout en quinoa kan je ook genoeg khd halen.
NeverGiveUp schreef:I did iiiiit
Thanks Jolien en Urselin
Strakheid komt eraan hoor. ik sla soms een daggie over (Ik tel die dan niet mee natuurlijk) maar daarom duurt het iets langer en is de spieropbouw niet ideaal. Al zal het niet veel uitmaken, doe dat maar heel soms, even een dagje ertussen.
Ik wil niet afvallen, ik denk als ik echt op 'dieet' was gegaan, dan had ik geen vet meer over gehad![]()
Maar dat is niet wat mijn streven is, sterker, strakker, gezonder en soepeler worden is mijn doel. En me goed voelen.
Wil nu enkel nog wat meer tonen, die lijnen gaan zien. Maar geen vet kwijt.
Maar mijn buik is al zoveel strakker, en mijn rug ook, merk het heel erg!
Ik ben dus 1,5cm om mijn buik kwijt terwijl er niks weg is bij mijn heupen en kont joehoeee![]()
[ Afbeelding ]
http://i47.tinypic.com/2hygy83.jpg
(Deze even in een link omdat jullie anders mijn reet midden in beeld hebbenmaar het gaat om mijn rug, die lijn
)
Joanne1987 schreef:Ariebombarie schreef::')
jij ook hier
Iets met stok en deur...
KarinvdM schreef:Welnee, pijn is fijn! Je moet natuurlijk wel voelen dat je goed bezig bent Connie...
Bzoem schreef:Yes yes yes! Ik ben toch maar op de weegschaal gaan staan en ik ben helemaal niet aangekomen(vergeleken met eind level 2).
Dus het beetje sporten wat ik deed was gelukkig genoeg om m'n vreetbuien te compenseren.
Ook het meetlint was gunstig, buik (dikste punt) wel weer plus 2, maar de rest gelijk en benen zelfs iets minder. (Meetfouten voorbehouden.)
Oh ik ben zo happy. Dit motiveert onwijs om weer door te gaan en mocht ik een keer een off dagje hebben heeft dit dus geen rampzalige gevolgen
Besef me wel dat ik natuurlijk veel meer resultaat had gehad als ik niet al die tegenslagen had gehad en niet ziek was geworden en het level in een keer had afgemaakt.
Misschien was ik nog wel meer kwijt op dat punt, maar ik had echt verwacht dat al dat lekkers nog meer impact zou hebben.
Vol goede moed nog een keer level 3 en daarna nog ff naar buiten!
Stral schreef:waar halen jullie de tijd vandaan om iedere dag zoveel uren te sporten?? Gek zeg! Wel flink hoor