Ik ben sinds dinsdag 2 april bezig met een koolhydraatarm dieet in samenwerking met een diëtiste. Ik worstel al zo ongeveer mijn hele leven met mijn gewicht; van baby/peuter af aan al te zwaar. Van alles geprobeerd, 3 diëtistes gehad, Sonja Bakker gedaan, Modifast, noem maar op. Bezoekje aan de huisarts is bijna 10 jaar geleden, zo ook de diëtistes. Ik durfde in de tussentijd er niet meer heen. Dit half maart toch gedaan, bloed laten prikken waarmee alles goed bleek te zijn dus heb ik een verwijzing naar een diëtiste gevraagd. Poging zoveel aangezien vorige diëtistes niks voor me konden doen met hun standaard adviezen, maar het proberen waard. Ik ben nu in totaal 3,5kg kwijt waarvan 2,2kg sinds vorige week dinsdag met de start van kh arm
KHarm vind ik altijd een beetje tricky (mijn mening), maar als het voor jou werkt super! heel veel succes en gezellig dat je mee komt kletsen 
maar daarentegen ben ik wel gek op rijst/pasta. Wel heb ik kh vrije / kh arme pasta en rijst in huis zodat ik er toch iets van kan gebruiken bij een avondmaaltijd.

en wel reactie verwacht, maar een post (als voorbeeld), inclusief beweging die dag. Waarom niet? Daar kun je inspiratie uit halen en wanneer andere vinden dat je iets toe kunt voegen of weg kunt laten en het goed kan beargumenteren, graag zelfs!
. Ik wil het 2 weken gebruiken om even mijn lichaam goed te reinigen. Ik ontbijt nog steeds met eiwitshakes en tussendoor een koolhydraatarme cracker met filet americain of kaas. Tussen de middag een maaltijdreep en daarna snaai ik meestal nog een wat plakjes kaas of wat plakken kipfilet. In de avond eet ik groente en vlees of vis en rond een uur of 8 neem ik nog een handje walnoten of pecan noten. Dit is voor mij goed vol te houden en ik val nog steeds keurig af. Ik ben nu 8 kilo afgevallen en heb er nog 9 te gaan tot mijn streefgewicht. Gisteren kon ik wel weer een rijjasje aan wat ik al tijden niet meer heb gedragen dus dat was wel een overwinning!!