Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:20

Gaat over de NARS tinted moisterizer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:23

Oh, mascara vergeten is zo balen!
Dat maakt je ooglook echt af vind ik en zonder zie ik er altijd een beetje uilig uit.

Ik ben het nog nooit helemaal vergeten, wel een keer maar 1 oog gedaan...
Ook zo briljant O:)

Gister nog een nieuwe foundation gekocht, eindelijk de L'Oreal True Match geprobeerd.
Moet zeggen dat ik hem tot nu toe heel fijn vind, niet te dik, goede dekking en hij voelt heel natuurlijk.

Ik ben net pas een beetje bezig om verschillende foundations te testen, ik had altijd een verkeerde kleur, waardoor ik er als een wortel of als een geest uit zag.
Wat is jullie favorite foundation?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:32

Wauw mascara vergeten :=
Dat is me gelukkig nog nooit gebeurd..

Mijn favo foundation is de dior forever maar die is momenteel te licht dus nu gebruik ik lancome teint miracle :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:37

Ik heb normaal ook niet elke dag mascara op ;) Ik ga net zo makkelijk onopgemaakt de deur uit als wel opgemaakt. Alleen mascara vergeten als ik wel oogschaduw op heb (en nu ook blush en lipstick) gebeurt héééél zelden :+ Nu voor het eerst feitelijk :))

Ik ben geloof ik nog het meest blij met mijn Bobbi Brown foundationstick, maar ik gebruik hem bijna nooit omdat hij erg dekkend is. Nu gebruik ik sowieso niet dagelijks foundation, alleen voor feestje ofzo, dus het gaat bij mij niet zo hard. Heb er nl ook van Bourjois, SuperLooks (nieuwste aanwinst) en BB van Maybelline.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:39

Santigo_ schreef:
Soms is het dan heel fijn om in de stad te werken O:) alles dichtbij.

Ik vind al die goedkope maskers eigenlijk niks doen. De kraters blijven onverminderd en ik blijf een glimworm.

Heeft iemand van jullie trouwens de ultieme tip voor een zonnebrandcreme voor het gezicht? Ik heb een mini van clinique gehad die fijn was, maar die vind ik in het groot niet. De kleine ook niet meer. Van alles wordt ik echt een glimworm, heb alle drugstore merken geprobeerd, de niet vette en matterende fluide van biodermal is echt rampzalig, terwijl ik normaal biodermal juist fijn vind. Ik blijf echt de hele dag glimmen...
Was aan het kijken voor de vitamine c creme van de body shop, die heeft een factor 30. Maar die prijs is niet om even te proberen en hem vervolgens weer de kliko in te kunnen gooien.

Ik gebruik deze van Biodermal. Is volgens mij een andere dan die jij bedoelt. Ik gebruik hem na mijn dagcrème en voor foundation/poeder. Bevalt me prima :).

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:43

Oei mascara vergeten! :D Dat zou er bij mij echt niet uitzien. Maar valt waarschijnlijk wel mee als je wimpers gewoon volledig zwart zijn.

Qua foundation gebruik ik de cc cream van Max Factor. Ik ben ontzettend bleek en alleen Max Factor heeft qua drogisterijmerk foundation die licht genoeg is.. Ik gebruik ook heel weinig foundation en vind het niet de moeite om daarvoor iets duurder aan te schaffen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:44

Is een dagcreme smeren èn spf-creme niet veel? Krijg je dan geen glimhoofd?
Ik gebruik nu een Yves Rocher dagcreme met SPF25 en die bevalt op zich wel goed.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:45

Dat valt wel mee, ik poeder daarna toch af :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:50

Ik gebruik een dagcreme zonder SPF, dus dan moet ik wel.
Maar op vakantie smeer ik alleen mijn zonnecreme, daarom vind ik die van Lancaster ook zo fijn, die is ook gewoon voedend.

Ik heb ook de Healty Mix van Bourjois, maar die is te licht op dit moment en die vind ik toch niet zo mooi blenden.
Je ziet hem altijd een beetje streperig zitten... ik moet gewoon te veel werken om hem in mijn huid te buffen en daar ben ik vaak te lui voor :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:57

Ik heb de HealthyMix in 3 kleuren :+ Erg hè, maar in de fles en op de hand lijken ze allemaal vreselijk op elkaar, behalve de lichtste en donkerste. Ik heb dus nr 52 t/m 54 :=
Van Bobbi Brown heb ik Warm beige 3,5
Van SuperLooks kleur 4 Neutral

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:01

Ik heb van de HealthyMix 51 en die is qua kleur perfect in de winter.
Nu is hij te licht, jeeh, ik heb toch iets van een tintje gekregen door alle zon *\o/*

:')

Denk dat 52 nu beter zou zijn.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:34

Ik heb ook 51 en 52 van Healthy Mix. Lichte in de winter en donkere nu. Vind die erg fijn.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:35

Ik ook 51 en 52 :j Op t moment zijn ze eigenlijk allebei te licht maar ik gebruik 52 en brons dan een beetje bij :+ Het word tijd voor een nieuw flesje in 53 :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 10:51

Ik heb de Matchmaster van MAC en ik heb er echt mn haat liefde momenten mee :') Ene moment vind ik hem super andere moment wil ik hem het liefst door het raam gooien. Met bepaalde primers brengt hij echt foeilelijk aan, heel patchy ofzo... Ik vind de Better Skin van zo'n drogisterijmerk (Maybelline, Maxfactor of Rimmel, geen idee) in principe ook wel heel fijn maar die is ook moisturizing dus daar zit super veel olie in. En dat kan mijn huid niet aan _O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:23

Daarom heb ik standaard mascara in mijn tas :') Het duurt s ochtends altijd even voordat ik wakker ben en ben mijn mascara ook al eens vergeten...

Plien dat is idd een andere biodermal. Balen dat ze hier zo moeilijk doen met ruilen, heb verschillende tubes bijna ongebruikt staan.

Hvelreki, ik heb ook die foundation van max factor. Moet zeggen dat ik hem erg fijn vind.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:26

Sim van je! Ik bedacht me dus dat ik voortaan inderdaad ook maar mascara in mijn tas moet stoppen :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:27

Zo heb ik idd ook geleerd om mascara in mn tas te doen.. heb er zo'n mini inzitten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:28

Ik had altijd een mascara in mijn tas, maar die werd zo zelden gebruikt dat ik het zonde vond.
Zat er al een dik jaar in en dan is het gewoon niet gezond om hem nog te gebruiken, laat staan dat hij dan nog vloeibaar is :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:30

Daarom wissel ik hem soms voor andere _O- gebruik ik die wat in mijn tas zat, en gooi er een nieuwe in.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:06

DnT schreef:
Oh, mascara vergeten is zo balen!
Dat maakt je ooglook echt af vind ik en zonder zie ik er altijd een beetje uilig uit.

Ik ben het nog nooit helemaal vergeten, wel een keer maar 1 oog gedaan...
Ook zo briljant O:)

Gister nog een nieuwe foundation gekocht, eindelijk de L'Oreal True Match geprobeerd.
Moet zeggen dat ik hem tot nu toe heel fijn vind, niet te dik, goede dekking en hij voelt heel natuurlijk.

Ik ben net pas een beetje bezig om verschillende foundations te testen, ik had altijd een verkeerde kleur, waardoor ik er als een wortel of als een geest uit zag.
Wat is jullie favorite foundation?

True Match heb ik ook! :D die is erg fijn

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:19

Ik wil graag de kleur W1 van de True Match maar die word niet verkocht in Nederland denk ik.. Kan hem nergens in de winkels vinden en ook niet op een Nederlandse webshop ;(

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:27

Mascara is eigenlijk de enige oogmake-up die ik gebruik, dus zo snel vergeet ik dat niet :))

Wat vinden jullie trouwens van de aankomende Rihanna/Viva Glam lipstick?

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:29

Mascara doe ik altijd als laatste op... Dat in combinatie mijn slaperige hoofd s ochtends... Maakt dat je er pas op je werk achter komt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 12:32

Komt er al weer een viva glam Rihanna lipstick uit?
Elke x lijkt hij op een al bestaande rode MAC, alleen dan net een tikje anders... niet echt vernieuwend...

Ben benieuwd waar ze nu weer mee komen.