Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Santigo_ schreef:Soms is het dan heel fijn om in de stad te werkenalles dichtbij.
Ik vind al die goedkope maskers eigenlijk niks doen. De kraters blijven onverminderd en ik blijf een glimworm.
Heeft iemand van jullie trouwens de ultieme tip voor een zonnebrandcreme voor het gezicht? Ik heb een mini van clinique gehad die fijn was, maar die vind ik in het groot niet. De kleine ook niet meer. Van alles wordt ik echt een glimworm, heb alle drugstore merken geprobeerd, de niet vette en matterende fluide van biodermal is echt rampzalig, terwijl ik normaal biodermal juist fijn vind. Ik blijf echt de hele dag glimmen...
Was aan het kijken voor de vitamine c creme van de body shop, die heeft een factor 30. Maar die prijs is niet om even te proberen en hem vervolgens weer de kliko in te kunnen gooien.
DnT schreef:Oh, mascara vergeten is zo balen!
Dat maakt je ooglook echt af vind ik en zonder zie ik er altijd een beetje uilig uit.
Ik ben het nog nooit helemaal vergeten, wel een keer maar 1 oog gedaan...
Ook zo briljant
Gister nog een nieuwe foundation gekocht, eindelijk de L'Oreal True Match geprobeerd.
Moet zeggen dat ik hem tot nu toe heel fijn vind, niet te dik, goede dekking en hij voelt heel natuurlijk.
Ik ben net pas een beetje bezig om verschillende foundations te testen, ik had altijd een verkeerde kleur, waardoor ik er als een wortel of als een geest uit zag.
Wat is jullie favorite foundation?