Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 20:50

Misschien moet ik mijn interval is stom iets of wat nuanceren. De korte stukjes vind ik wel heel leuk! Alleen de langere waarbij ik dus echt too the max probeer te gaan, die vind ik niet leuk. Dus zo een 4 minuten in een pyramide, of een 800/1000m waarbij ik hetzelfde tempo wil vasthouden als waar ik mee begonnen ben. Heel mijn lijf roept overal STOP STOP en dan toch door pushen. Dat vind ik echt heel zwaar en daardoor, niet zo leuk (is het voor iedereen he!) . De afwisseling, tempo wisselingen de vind k wel heel leuk! En vooral ook af en toe lekker gas geven :D .

Welkom (terug) Djilna! Stuwwal telt ook hoor!
Lage hartslag is hier vrij normaal maar mijn max is 170 ofzo dus mijn schaal is gewoon anders.
Zone 1/2 loopje is geen probleem hier. Ik heb echt moeite met zone 5 bereiken. Zone 4 lukt wel maar ook neit simpel.
Praten tijdens het lopen is, afhankelijk van het tempo, geen probleem.

wauw BusyMissy dat zijn veel paarden! Ik snap dat dat wel veel werk is.
Ja je verlegt je grenzen steeds weer he. Wat eerst als onmogelijk voelt, is straks weer haalbaar.
Jij ook nog beterschap

Sherivey 1000'jes zijn dus zeker niet favo hier hahaha. Tenzij ik het tempo vastleg op een tempo dat beter te doen is dan echt op de max max :') . Jij hebt weer goed gelopen. Laat Garmin maar zeuren.

muppetmayo je doet vanalles met die zak, in je nek, in je armen, rondzwaaien dus :+ , vanalles. Eigenlijk een beetje hetzelfde als je met een kettlebell of een dumbell vanalles kan.
Haha slim dat je de dag ervoor bent gaan lopen dat je niet in die zeikende regen hoefde. Ideaal als dat kan.
Een keer langs de fysio om tips te krijgen voor goede oefeningen is wel een goede tip denk ik! Kan aan vanalles liggen.

Namiro beterschap! En "goed" om te horen dat jij jezelf ook ermee geslagen hebt hahaha :=

Fijn dat je zware korte week erop zit SV. En nu lekker genieten. Succes met je zware trail.
Enheerlijk dat je dan nog even een snel rondje hebt gelopen. Dat kan echt even het verschil maken he.
En zo een interval vind ik dan wel weer leuk :j Omlaag is altijd goed hahaha.

Nou dat klinkt heftig en intens Samantha. niet voor herhaling vatbaar dus?
Nu nog last van je voet/bil/heup?

Suliko, heerlijke foto's en jou vandaag natuurlijk uitgebreid gesproken. :D

Lisitano wat een tijd joh... 3:10. Zou ik niet bijster gelukkig van worden hahaha. Maar dauwtrappen is wel altijd mooi. Hoop dat het weer je een beetje gunstig gezind is.
Wat is funxtion precies? Behalve dus HIIT opgebouwd?
Ahh ik zie het nu, prachtige foto's! Knap dat je zo lekker gelopen hebt en je maatje (en hond) zo hebt kunnen motiveren.

Na de interval van dinsdag ben ik de avond gaan spinnen. Pff die viel me pittig zo half fit. Woensdag zelf meegetraind met de bootcamp en daarna nog 2 groepen training gegeven. Je kon me opvegen.
Dus ik kwam weer als vertrouwd ondertussen, totaal uitgeput en met spierpijn aan mij een mooie heuveltraining met flinke afstand :Y) Moet hier toch eens wat beter over na gaan denken want ik ben die hoogtemeters niet gewend.
Samen met Ieris en Suliko op pad voor echt een hele toffe route. De eerste 18 km gingen eigenlijk prima. Ik had wel flink spierpijn, voelde me niet 100% fit maar prima. En toen liep ik tegen een muur aan (figuurlijk). Nog nooit ben ik zo hard de man met de hamer tegen gekomen. Zelfs vanuit mijn tenen moest ik vechten om te kunnen blijven rennen. Alles in mij wilde wandelen. Het duurde even voor ik doorhad wat en waarom. Sinds 3 weken ben ik bezig met, op een gezonde manier, gewicht verliezen wat ik erbij heb gegeten in de voorbereiding naar de marathon. Daarbij eten wij doorgaans vaak weinig koolhydraten in de het avondeten en eet ik ze beperkt in de dag. Ik had nu al 3 dagen nagenoeg geen KHD op. Tel daarbij een verkoudheid en 4 weken non stop trainen bij op en het plaatje was compleet. :+ Het was een enorm mentaal gevecht om toch te blijven lopen op de grens van wat nog wel of net niet meer ging. De laatste 2/3km liep ik echt achteraan te vechten met mezelf.
Het was heel apart om te voelen hoe leeg je lijf zich dan kan voelen maar toch wel weer blij en trots dat ik hier ook weer doorheen heb kunnen lopen en de trail toch af heb kunnen maken. Respect voor andere 2 dames hoor. +:)+ echt 2 bikkels.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 29-05-25 20:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-25 20:52

Die eerste foto is echt prachtig Lisitano!
Knap dat je zo functioneert op weinig slaap.

Samantha het verschil tussen foto 1 en 2 :'). Kan me helemaal voorstellen dat je na zo'n late run met veel herrie, gedoe en slalommen overprikkeld bent.

Leonie klinkt als een flink gevecht zeg. Koolhydraten heb je zo hard nodig met zulke afstanden. Maar eerlijk gezegd zie je er niet uit of je af moet vallen? Ik vind je al zo slank! Maar natuurlijk moet je doen waar je je zelf prettig bij voelt. Koolhydraatarm zou ik zo moeilijk vinden! Ik ben gek op brood, pasta, koekjes en dergelijke.

Vandaag bijna 20km gewandeld in de Hoge Venen en bij Stoumont. Zo heerlijk hier, wel wat miezer gehad.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sherivey

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-25 22:36

Lisitano, super gave foto's :D

Leonie, koolhydraatarm en hard trainen vind ik echt ern no-go, eerlijk gezegd. :o
Als je al vind dat je af moet vallen, dan kan dat ook dmv trainen + voldoende khd eten. :j
Maargoed, ik ben sowieso anti-dieet en dan zeker de soorten waarbij je khd-/ vetarm moet eten. Je hebt al die dingen nodig.

SV, mooie plaatjes weer :D

Hier vandaag niet hardgelopen. Bezig geweest op stal wat spullen uit de zadelkast op te ruimen.
En er komen de hele week al stalgenootjes buurten dat ze mij (en mijn vriend) zo gaan missen op stal. Merk dat ik het hier moeilijker mee heb dan verwacht. ;(

Verder nog wat spullen in huis ingepakt en al wat dingen naar het nieuwe huis gebracht.

Morgen staat er een duurloopje op de planning. Best zin in eigenlijk, even een paar uur op mezelf de natuur in. :)

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 08:09

Hele gave foto’s Lisitano en mooie afstand weer! En die Meeko! <3 Geef je hem ook nog iets extra’s als hij zo’n lange run meeloopt?

Leonie, let goed op jezelf!
Je lichaam heeft ook brandstof nodig hè..
pleeg geen roofbouw op je lijf.

Sherivey, hopelijk kun je vandaag genieten van je ronde bos! En sterkte.. een verhuizing is niet niks en afscheid nemen gaat je ook niet in de koude kleren zitten. :(:)

Veel plezier dit weekend SV! *\o/*

Ik heb me gisteren alweer ingeschreven voor een nieuwe uitdaging. Samen met een vriendin gaan we de 45 km van de Trail de la soupe lopen in november.
Vorige week riep ik nog dat ik er na deze marathon wel klaar mee was qua lange afstanden.. en nu is de eerste marathon nog niet achter de rug en de volgende is alweer gepland.. zucht

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 09:07

Leonie heeft gister ook heel braaf een pannenkoek met veel chocolade gegeten :D

Supervixen, jammer van de bloemkool, maar hopelijk kan je deze dagen lekker je hoofd uitzetten!
Prachtige plaatjes weer, ben benieuwd naar wat jullie nog meer gaan ondernemen en alle mooie foto’s. Veel plezier in ieder geval!

Busymissy, hopelijk voel je je vandaag weer wat beter en heb je geen last van je knieën!

Lisitano, lekker dat je weer de ruimte hebt om andere training op te pakken! Daar kijk ook ik naar uit. Wat is funxtion precies? En mooi doel, hopelijk kan je weer meer van de lange afstanden genieten nu, vanuit 40-50 km pw kan je zo makkelijk zwaardere loopjes meepakken.
Superleuk dat je bent gaan dauwtrappen op de hoge veluwe, heerlijke foto’s!

Samantha, heerlijke foto, je doet het duidelijk voor jezelf. _O- Maar dat hebben jullie vlot gelopen! En de voor en na foto zien er gelukkig wel gezellig uit. Hopelijk verder geen last van je heup/bil.

Sherivey, dat lijkt me ook moeilijk, zo’n hoofdstuk afsluiten. Altijd jammer is dat, maar natuurlijk ook een groot compliment dat ze jullie zo gaan missen! Vandaag lekker genieten van je duurloop (als je niet al terug bent :') ).

Namiro, hahaha, typisch! Maar, november duurt nog even. Wel heel leuk! Waar is het?

Nou, jongens (meiden), ik ben gisteren zo verrast. Na de leuke loop door Berg en Dal met Leonie en Iris stond er opeens een tasje voor mijn neus. Had Iris iets bekokstoofd met wat bokkers uit dit topic en ook mijn loopmaatje was erbij betrokken. Echt zó ontzettend lief! <3 Het is een korte broek van fusion, die ik vorig jaar op schiermonnikoog ergens ben kwijtgeraakt, die ga ik zeker goed kunnen gebruiken met al mijn kilometers en plannen! Maar wow, dit hele gebaar, ik was er stil van. Ik zei het laatst al, maar wat ben ik dankbaar voor de lopers om me heen door dit topic die zo inspirerend zijn en vooral ook betrokken, ondersteunend en lief! <3

Afbeelding

Het rennen gister was heerlijk! Al het klimmen ging moeizaam, mijn kuiten waren zo bizar snel verzuurd. := Ik voel vooral aan mijn onderbenen dat er opgebouwde vermoeidheid/overbelasting in zit. Ook het naar beneden rennen ging niet zo makkelijk meer, mijn benen voelde wat ongecontroleerd met het opvangen van de klappen, dus deed rustig aan, was bang anders te hard door mijn enkel te gaan ofzo.
Maar verder ging het lopen heel prima! Kwam ook zeker stukken in een goede flow van lekker rennen. En vooral ook veel gelachen met Iris en Leonie. We hadden duidelijk een huppelende berggeit (Iris) (die ruim een kilometer meer , een halvegare berggeit in wording (Leonie) en een strompelende, maar nog lachende berggeit (ik). _O-
Verder ben ik bij mijn moeder om te helpen klussen/verhuizen, en de hond had nog geen lange wandeling gehad, dus ook nog even 4 km met Méli gerend.

Ik moet nog 27 km!! Kijken wat ik vandaag gedaan krijg tussen het klussen door en dan de rest morgen. :D Kan eigenlijk nog niet geloven dat het bijna voorbij is, gaat denk ik raar voelen om straks niet te hoeven rennen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik hoorde opeens zo’n luid gekwetter naast mijn hoofd uit een boom komen
Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-25 09:22

Het is je gegund Suliko, dat je er maar veel fijne kilometers in mag maken!
En wat zal het 1 juni raar voelen!
Superschattig die jonge specht, je hoort ze vaak al van ver in een boom.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 10:09

Hooo hoo, lief dat jullie allemaal zo bezorgd zijn <3 maar er word hier iets een beetje uit zijn verband getrokken. ik volg absoluut geen KHD arm dieet! Net als jullie, denk ik niet dat dit slim is met zoveel sporten. Ik eet gewoon hardstikke gezond. Het enige is dat ik met meestal met kwark ontbijt en we bij het avond eten vaak geen aardappels/rijst/pasta hebben. Als lunch eet ik geregeld salade. Hierdoor krijg ik doorgaans wat minder KHD binnen. Normaal bij een long run, eet ik dan de avond ervoor gewoon een flink bord pasta en evt nog wat extra khd door de dag. Nu had ik alleen als ontbijt havermout op en voor de run een banaan. Dat was gewoon echt niet genoeg.

Dus no stress! ik volg geen specifiek dieet, ik heb alleen een (klein) kcal te kort om in 2/3 maanden tijd 4 Kg te willen verliezen zodat ik weer terug ben op mijn normale gewicht. Ik was met de marathon bijna 5 KG zwaarder dan mijn normale gewicht :')
Er zat gewoon even geen rem op onder het motto, ik heb energie nodig.

Haha trail de soup Namiro, dat klinkt heel grappig! Klinkt als en totffe uitdaging. En dat gewoon de volgende direct weer inschrijven herken ik wel :+ .

Succes met de laatste verhuiz loodjes Sherivey.

Prachtige foto's SV! Succes vandaag *\o/*

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 10:19

Top gelopen meiden!
O en dat is wel vervelend Leonie, maar als je weet hoe het komt ben je het volgende keer voor toch.

Wow Suliko je bent er gewoon bijna! En veel plezier met je Fusion broekje, het zijn top broekjes inderdaad.

Veel plezier SV!

Ik werd vanochtend wakker met keelpijn, beetje moe gevoel ook. Ga zo rondje met Scott rijden kijken of ik me dan beter voel.

Die wandel challenge van decathlon, heeft iemand dat al bijgeschreven gekregen?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 10:55

Mooie trail hebben jullie gelopenen het cadeau is je gegund Suliko :D

Namiro, gaaf nieuw doel!
Enne, ik moet de Kustmarathon nog lopen, maar ik zit stiekem al een beetje te kijken naar trails van 42-50 km. :o
Een mens mag dromen, toch? :))

Ik heb heerlijk gelopen vanochtend. Rondje strand en duin gedaan. Had op het strand wel vol de wind tegen, dat maakte het wel pittig. Maar was ook wel genieten. :D
Was wat mistig ook, dat heeft ook wel iets. Al heb ik liever zon. :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ik heb voor het eerst in mn leven 200 km in een maand gelopen. *\o/*
Is niks vergeleken met jouw 500 km, Suliko. :P Maar voor mij best een mijlpaal om dit te hebben gehaald zonder blessuren oid. :D

Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 11:01

O wauw zeker een hele mijlpaal!
Dat heb ik nog niet gehaald hoor, 200 km. Zit meestal op 120-150 ofzo.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 13:20

Wow Suliko, je bent er bijna! Megaknap. Mooie trail heb je nog gelopen.
Samantha, alsnog gefeliciteerd. Goed gelopen ook en leuke foto's.
Lisitano, wat moest je vroeg op, ook megaknap haha. Gave foto's ook en echt tof gelopen.
Leonie, toch heel knap doorgelopen dan. Leuk trouwens dat jullie zo met zijn 3en op pad waren, gezellig.
SV, mooi daar. Bekend ook, ik was er in de meivakantie.
Namiro, mooie uitdaging zeg.
Sherivey, lekker gelopen. Ook herkenbaar, ik was daar vorige week. Ik vind het erg mooi daar, heerlijk als je daar zo heen kan lopen. En knappe mijlpaal, ik haal het niet hoor haha.

Ik hen vanmorgen een klompenpad gepakt, ruim 15km hardgelopen. Vond het een prachtige route en heb dan ook veel stilgestaan om even een foto te maken of om me heen te kijken. Dat was ook prima, want ik vond het erg benauwd en had zware benen. Lopen ging niet helemaal vanzelf, maar ik heb wel erg genoten van de route.
Ik heb 1 stukje om moeten lopen: ik moest een hek door en dan door een weiland met koeien, maar die koeien stonden direct achter het hek en er stond er 1 echt heel pittig te staren naar me en aangezien ik geen koeien lichaamstaal kan lezen snapte ik het niet en toen durfde ik niet meer _O-
Ben een klein stukje terug gegaan en omgelopen, ook prima.
Heb de meeste kilometers echt he-le-maal niemand gezien en gehoord, heerlijk.

Veel hekjes over geklommen.
Afbeelding

Veel smalle paadjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En mooie plekjes.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de koe _O-

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-25 15:57

Wat goed Sherivey, je zit in een goede flow! Houden zo.

Goof wat een mooi klompenpad, hoe heet die?

Sorry Leonie en dank voor je uitleg! Als je je er fijner bij voelt als die kilo's eraf zijn, doen!

Samantha beterschap, hopelijk knap je wat op van Scott.

Wij hebben de extratrail route voltooid! Maar man, wat was het zwaar, omdat het de laatste anderhalf uur 25 graden was met volle zon en veel klimmen. Dus ivm angst voor oververhitting meer gewandeld dan de bedoeling was. Maar helemaal niet erg, want met een hitteberoerte ben je verder van huis.

Verslagje met foto's zal ik nog maken.

Afbeelding

Afbeelding

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 16:00

Knap gedaan! En verstandig. Beter rustig aan en genieten, dan doorgaan en met de ellende zitten.

Dit was het Huinerpad in Putten. Echt een aanrader. Hij start vlakbij/loopt nagenoeg langs ons vakantiepark en ik had hem nog nooit gelopen, dus het werd tijd haha.

Edit;
Ik heb deze week trouwens bijna 41km gelopen, dat is voor het eerst! Ik denk dat ik normaal gemiddeld tussen 20-25km per week loop. Het ging me prima af nu.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 16:31

Wat goed, Goof! Lekker bezig :D

SV, pittige trail weer!
Het was ook best benauwd vandaag. Hier iig.
Is wel iets beter geworden nu de bewolking weg is. Vanochtend was het wat klammig.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-25 19:04

Wat een leuke verslagen en foto's weer!
Ik kan het allemaal niet echt bijhouden met reageren, maar ik lees wel graag mee :) Ik train op dit moment wat kortere afstanden (5-6 km) en dat gaat lekker.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-25 21:34

Vanmorgen om half 10 vertrokken uit ons huisje. Dat ligt op ongeveer 600 meter van de zwarte route van extratrail die we vandaag liepen. We moesten meteen al flink klimmen en we kwamen langs zulke mooie huizen, niet normaal hier.
Daarna een hele lange afdaling. We startten met veel bewolking, maar er kwam steeds meer zon. De laatste anderhalf uur liepen we vol in de zon, met veel klimmen en weinig wind. Het was toen 25 graden. De luchtvochtigheid was ook hoog. Ik heb zo enorm gezweet, het liep constant in stralen van me af en ik had geen droge draad aan het lijf.
Heel blij dat ik iets meer dan twee en halve liter drinken mee had. Dat ging allemaal op.

De uitzichten onderweg waren prachtig en er zaten een aantal steile klimmen in, waarvan eentje ook met flinke stenen.

We hebben echt genoten en ook geoefend met vaak eten. Nog een nieuw gelletje van etixx getest, met 45 gram koolhydraten, die was goed te doen en viel ook goed.

Afbeelding

Genoeg routes hier.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Je moest een vreedzame houding aannemen in het bos, maar wij lazen vreeTzaam.
Afbeelding

Pokkesteile helling met grote stenen.Afbeelding

Verboden in te gaan, maar ja onze route ging daar langs. Dus het was een paar 100m ploeteren met deze sporen.
Afbeelding
Afbeelding

De rivier L'Amblève.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Jullie zien wel waarom wij zo'n fan zijn van België. Fantastisch lopen hier, niet zo ver rijden en prachtige natuur. En vooral: rust.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 07:53

Gave omgeving!
Trailen in België zou ik ook nog wel een keer willen doen.

Net nog even een rondje van 5 km gedaan. Net nog even een stukje bos meegenomen.
Laatste rondje van de maand en laatste rondje in mn huidige woonplaats.

Zo richting stal om de paarden te verhuizen.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 08:36

Dat zal wel even gek zijn Sherivey, en succes met paarden verhuizen!

Wauw SV zo mooi! Klinkt zeker als een aanrader!

Ook top Tiggs, fijn dat lopen lekker gaat!

Wauw Goof, lekker zoveel kilometers!

Ik heb gisteren 25 km gedate met Scott, ging lekker! Ik kan alleen niet drinken en fietsen haha. Blijven oefenen.
Net 8 km rustig tempo gelopen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 08:40

Ik lees later even iedereen bij! Ik zag in ieder geval dat er ook mooie grenzen verlegd worden in de hoeveelheid kilometers in een week of maand bij Goof en Sherivey! Wat goed en fijn dat het zonder ongemakjes gebeurt is. :D

Ik zit nu in de trein richting het eindevenement, vanaf Ermelo ga ik een stukje fietsen. Ik had van deelnemers een lift aangeboden gekregen, maar die gingen wat later en ik vond het zelf wel relaxt om met de verwachte warmte wat vroeger te zijn. Plus mooie dag, dus zin om lekker een dag in de natuur te zijn!

Gister de hele dag bij mijn moeder in huis geklust, ze loopt nogal over van stress met verhuizen, maar eindmiddag heb ik haar geforceerd onder het mom van mentale welzijn een stuk met de hond te wandelen en heb ik zelf een stukje gerend.

Heerlijk single tracks gepakt op de Veluwezoom en ook nog een mooie 193 hoogtemeters. Ik had wel wat spierpijn van de run in Berg en Dal, vooral in mijn kont. :') En de plek die links aan de binnenkant van mijn onderbeen vervelend begon te doen halverwege de maand, toen na dryneedling zo goed als weg was, begint nu weer op te spelen. Het is duidelijk tijd voor rust, maar die komt na vandaag.

Waar ik eerst verwacht had vandaag nog een flinke inhaalslag te moeten maken, heb ik mijn achterstand met het taperen ruim ingehaald. {:}
Ik hoef nog maar 14,6 km en liep gister 2 km voor. *\%/*

Ik ga vandaag waarschijnlijk wel wat extra lopen, even kijken wat er nog in mijn benen zit en genieten van de omgeving bij Elspeet waar ik eerder nog niet gelopen heb (volgens mij bekend terrein voor goof?) en de gezelligheid van de andere deelnemers.

Afbeelding

En een kleine fotospam van gisteren

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 10:18

Wauw Suliko top zeg! Je bent er bijna, de laatste kilometers ga jij gewoon rocken!

Ik zit bij de kapper haha dus even stilzitten.
Ik zag wel op Strava dat ik 800 km fietsen in 1 maand heb gehaald.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 11:07

Mooi Suliko. Nee, Elspeet ken ik niet heel goed, Uddel ernaast wel en dus het stuk Kroondomein erachter.
Ik zit zelf in Putten, dus het Speulderbos, de hele hoek Ermelo-Putten-Garderen ken ik erg goed.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-25 12:44

800km fietsen, wow!!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 13:33

Succes met de laatste kilometers Suliko!

Ik vond de warmte vandaag weer pittig, maar liep met een vriendin dus heb misschien ook gewoon te veel gepraat tussendoor :D

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 19:34

Wat leuk die boktmeeting!

Succes met de laatste kilometers Suliko! *\o/* **\O/** Te gek hoeveel je gelopen hebt en daarnaast ook nog actief blijven. Heel vet. Ook chapeau voor je instelling en hoe je het hebt aangepakt. *\%/*

Mooi tripje zo SV. Vette trails ook en knap gedaan met de warmte. Zeker gezien jij er niet zo van bent. {:} Ziet er heel mooi uit. Ga ik even opslaan, die tochten. :)*

Lekker dat je toch gegaan bent Tiggs. En wat een kilometers ook Samantha.

Ik heb 5 keer 5 minuten gedaan gisterenochtend _O- Ik was in ieder geval aan het lopen. en het was toen nog regenachtig in het bos. Zo mooi groen. Ik vind het voorjaar op z'n mooist zo, met zowel zon als regen. En daaromheen ook behoorlijk kilometers gewandeld. Nu even niet in de gelegenheid het huis uit te gaan. Dus ik ben mezelf aan het oppeppen om een thuis workout te doen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 20:50

Ahh Sherivey, kan me voorstellen dat het heel raar is om daar dan voor het laatst te lopen. En wat een mooie km in 1 maand. En dan is je marathon training nog maar net begonnen. :D

Ah dat ziet er leuk uit Goof. En die koe _O- Ik zou ook omlopen.
Ook jij flinke km deze week.

Wauw SV knap weer hoor! En het was idd erg warm en benauwd opeens. MOest wel lachen om jullie Vreetzame houding.

Tiggs gewoon lekker beetje lopen om te lopen is toch ook heerlijk :D

haha Samantha ze zeggen dat eten en drinken op de fiets makkelijker is >;) . Ik heb het nog nooit geprobeerd op een racefiets. 800km buiten of ook met swift ed?

Hier gister een klein stukje gaan lopen richting de sportschool, gewoon om te voelen hoe dat was. De eerste km was echt heel zwaar en eigenlijk voelde het iedere km een beetje beter. bij 3 was ik veranderd in een fontein, zo warm en was ik blij dat ik de airco in kon. Half uurtje sportschool gedaan en naar huis gewandeld.
Vanmorgen training gegeven en daarna zelf nog een klein stukje gelopen.
Daarmee kom ik op een recordweek van 60,8km :wow: en is deze maand net onder mijn record maand van maart waarbij ik natuurlijk voor Rotterdam trainde en 2x een 30+ afstand liep. 5 mei te horen gekregen dat ik weer mocht lopen, daar dankbaar gebruik van gemaakt *\o/*
Afbeelding
Valt het op wanneer ik op vakantie ben?