Welkom (terug) Djilna! Stuwwal telt ook hoor!
Lage hartslag is hier vrij normaal maar mijn max is 170 ofzo dus mijn schaal is gewoon anders.
Zone 1/2 loopje is geen probleem hier. Ik heb echt moeite met zone 5 bereiken. Zone 4 lukt wel maar ook neit simpel.
Praten tijdens het lopen is, afhankelijk van het tempo, geen probleem.
wauw BusyMissy dat zijn veel paarden! Ik snap dat dat wel veel werk is.
Ja je verlegt je grenzen steeds weer he. Wat eerst als onmogelijk voelt, is straks weer haalbaar.
Jij ook nog beterschap
Sherivey 1000'jes zijn dus zeker niet favo hier hahaha. Tenzij ik het tempo vastleg op een tempo dat beter te doen is dan echt op de max max

muppetmayo je doet vanalles met die zak, in je nek, in je armen, rondzwaaien dus

Haha slim dat je de dag ervoor bent gaan lopen dat je niet in die zeikende regen hoefde. Ideaal als dat kan.
Een keer langs de fysio om tips te krijgen voor goede oefeningen is wel een goede tip denk ik! Kan aan vanalles liggen.
Namiro beterschap! En "goed" om te horen dat jij jezelf ook ermee geslagen hebt hahaha

Fijn dat je zware korte week erop zit SV. En nu lekker genieten. Succes met je zware trail.
Enheerlijk dat je dan nog even een snel rondje hebt gelopen. Dat kan echt even het verschil maken he.
En zo een interval vind ik dan wel weer leuk

Nou dat klinkt heftig en intens Samantha. niet voor herhaling vatbaar dus?
Nu nog last van je voet/bil/heup?
Suliko, heerlijke foto's en jou vandaag natuurlijk uitgebreid gesproken.

Lisitano wat een tijd joh... 3:10. Zou ik niet bijster gelukkig van worden hahaha. Maar dauwtrappen is wel altijd mooi. Hoop dat het weer je een beetje gunstig gezind is.
Wat is funxtion precies? Behalve dus HIIT opgebouwd?
Ahh ik zie het nu, prachtige foto's! Knap dat je zo lekker gelopen hebt en je maatje (en hond) zo hebt kunnen motiveren.
Na de interval van dinsdag ben ik de avond gaan spinnen. Pff die viel me pittig zo half fit. Woensdag zelf meegetraind met de bootcamp en daarna nog 2 groepen training gegeven. Je kon me opvegen.
Dus ik kwam weer als vertrouwd ondertussen, totaal uitgeput en met spierpijn aan mij een mooie heuveltraining met flinke afstand

Samen met Ieris en Suliko op pad voor echt een hele toffe route. De eerste 18 km gingen eigenlijk prima. Ik had wel flink spierpijn, voelde me niet 100% fit maar prima. En toen liep ik tegen een muur aan (figuurlijk). Nog nooit ben ik zo hard de man met de hamer tegen gekomen. Zelfs vanuit mijn tenen moest ik vechten om te kunnen blijven rennen. Alles in mij wilde wandelen. Het duurde even voor ik doorhad wat en waarom. Sinds 3 weken ben ik bezig met, op een gezonde manier, gewicht verliezen wat ik erbij heb gegeten in de voorbereiding naar de marathon. Daarbij eten wij doorgaans vaak weinig koolhydraten in de het avondeten en eet ik ze beperkt in de dag. Ik had nu al 3 dagen nagenoeg geen KHD op. Tel daarbij een verkoudheid en 4 weken non stop trainen bij op en het plaatje was compleet.

Het was heel apart om te voelen hoe leeg je lijf zich dan kan voelen maar toch wel weer blij en trots dat ik hier ook weer doorheen heb kunnen lopen en de trail toch af heb kunnen maken. Respect voor andere 2 dames hoor.