Prachtige etappe maar zo vreselijk warm vandaag. M'n rug ging zeer doen, toen m'n knieën dus dit was 1 van m'n zwaarste etappes ooit. 24,6 kilometer met 270 hoogtemeters.
gaucho
Geplaatst: 16-09-23 17:00
Heftig Faringo. Lekker ff uitrusten nu. De tekst op dat bankje
Na even rustig zitten met wat te drinken voel ik me al beter. Zo lekker even douchen. Slapen bij de oom en tante van m'n vriendin in Geleen. Die zetten ons morgen weer af.
Beetje te drukke planning om dit topic bij te houden met op iedereen te reageren deze week, maar ik geniet van onder mijn meeleessteen van de mooie plaatjes!
gaucho
Geplaatst: 17-09-23 12:39
Ik wou vanochtend in de Kroondomeinen gaan wandelen maar ik was even vergeten dat het al 15 september is geweest, en dat deel nu afgesloten is. Maar naar een ander stukje gereden wat wel open is. Was ook erg mooi en afwisselend, met heide, sprengen, bos en grafheuvels. Zonnetje deed zijn best maar kwam nog niet door de bewolking heen.
Nu op stal aan het wachten tot het droog wordt, dan ga ik even rijden.
Faringo, pittig maar toch maar gedaan. Ziet er heel mooi uit.
Gaucho ook mooi
Van Lizard twee keer prachtige foto's
Faringo
Geplaatst: 17-09-23 17:21
Wat een fijne foto's gaucho en lizard!
Wij gingen vanmorgen al op tijd op pad voor de laatste etappe van het Pieterpad. Gelukkig voelde m'n lijf goed en liep ik het makkelijk weg vandaag. Etappe was prachtig en gaf toch wel een gaaf gevoel om bij het eindpunt te staan. Al met al kom ik vandaag ook wel weer aan de 21 kilometer. Nu in de trein naar huis. Vooralsnog gaat het voorspoedig.
Ik lees nog steeds mee, maar vooral op mijn telefoon en dan is het echt niet bij te houden hier! Maar ik ben door alle foto's gescrold, heb er weer van genoten. Wat tof dat het Pieterpad helemaal uitgelopen is nu. Flinke afstanden nog. Zag wat musea voorbijkomen, leuk. En zeehonden. Een herinnering dat het Kroondomein dicht is nu, jammer, ik loop er regelmatig. Ik zag eerder ook waanzinnig mooie foto's uit de bergen voorbij komen (van Leo???). Echt serieus mooie platen, wow.
Ik heb ruim een week niet gewandeld in verband met een zeer pijnlijke slijmbeursontsteking in mijn schouder. Ben gisteren eindelijk weer op pad geweest, 10km de bossen in. En vandaag ben ik na de stortregens 7km gaan hardlopen en vanmiddag nog een rondje bos met de honden. Ben er weer lekker uit geweest dus dit weekend. Zal nog even wat foto's uploaden.