Scum schreef:Welke code bedoel je Purny? Voor het maken van een afspraak heb je alleen een DIGID nodig.
Sorry, ik doelde op de code van postnl die ik moet invoeren zodat ik kan zien welke post ik krijg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb die app zelf niet, maar ik hoorde dat als het niet voor 12 uur 's nachts in je app staat dat je dan dus de volgende dag geen post krijgt?Scum schreef:oohIk heb die app zelf niet, maar ik hoorde dat als het niet voor 12 uur 's nachts in je app staat dat je dan dus de volgende dag geen post krijgt?
En de post bezorgt tegenwoordig toch nog maar 3x per week dacht ik?
pien_2010 schreef:Morrie schreef:ervaring na de tweede Pfizerprik: mijn man heeft 2 blauwe plekken naast de plek waar geprikt is en hij slaapt weer hele middagen (net zoals bij de eerste prik) en hij is vreselijk chagrijnig (net zoals bij de eerste prik).
Sterkte voor hem en voor jou.

Morrie schreef:DuoPenotti schreef:haha, weet ook niet wie ik het meeste sterkte moet wensen, Morrie jou of je man
Maar fijn dat de prik weer is gedaan.
Ja, hij gaat over een week weer naar z’n (kleun)kinderen, ik mag pas eind juli mee, 3 weken na mijn tweede prik
tokedri schreef:Ik kan aanstaande zondag pfizer krijgen
En... ik vind het enorm eng
Vraag me niet waarom want ik weet het niet precies
Niet angst voor de prik
Voor de bijwerkingen denk ik ( ik woon alleen met veel dieren, ik heb lyme en heb de verkeerde filmpjes gezien met mensen die enorm ziek werden van de prik en ziek bleven)
Pandora2 schreef:De VS wil dan toch de patenten op coronavaccins tijdelijk vrijgeven.
Dat is pas goed nieuws voor de wereld !