Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:die kende ik nog niet lisanne. Gaat ze verhuizen?
Ibbel schreef:Ik zie dat een jongere generatie geen associaties meer heeft met het tatoeëren van cijfers.
Tip aan de TS: wat je ook doet, tatoeëer geen (stamboek-)cijfers op je onderarm of pols. Maar liever ook niet ergens anders.
Niet zo'n kies idee. Gevangen in Auschwitz kregen daar nl hun registratienummer getatoeëerd.
Ja, dat is héél lang geleden en ik zal wel een zeikerd zijn, toch verstandig om het gewoon maar niet te doen. Niet alleen kun je er mensen mee kwetsen, maar je zou er ook nog mee als Nazi-sympathisant kunnen worden beschouwd. En naar Duitsland op vakantie is met zo'n tatoeage ook niet zo'n goed idee.
Cinnepin schreef:Ik heb de naam van mijn vorige pony op mijn borst staan ( sorry geen foto) links, daar waar mijn hart zit
Ik wil verder geen tattoos meer, anders had de naam van mijn huidige paard en honden ook vast bijgestaan. Maar ik heb nu 3 tattoos, das goed zo
Ibbel schreef:Ik zie dat een jongere generatie geen associaties meer heeft met het tatoeëren van cijfers.
Tip aan de TS: wat je ook doet, tatoeëer geen (stamboek-)cijfers op je onderarm of pols. Maar liever ook niet ergens anders.
Niet zo'n kies idee. Gevangen in Auschwitz kregen daar nl hun registratienummer getatoeëerd.
Ja, dat is héél lang geleden en ik zal wel een zeikerd zijn, toch verstandig om het gewoon maar niet te doen. Niet alleen kun je er mensen mee kwetsen, maar je zou er ook nog mee als Nazi-sympathisant kunnen worden beschouwd. En naar Duitsland op vakantie is met zo'n tatoeage ook niet zo'n goed idee.
Captain schreef:Ibbel schreef:Ik zie dat een jongere generatie geen associaties meer heeft met het tatoeëren van cijfers.
Nou nou.. Ik zou ze inderdaad niet plaatsen waar de joden getatoeëerd werden maar verder vind ik het nogal ver gezocht.
Ook geen Hugo Boss meer dragen? Of Volkswagen rijden?
Kinke schreef:hoe is het Brit, nog weer beter dan gisteren??
Ik zag net mijn ontwerp voorbij komen....ohhhh..ik vind het zo gaaf!
mijn kladje en haar ontwerp.....gelukkig kan zij beter tekenen dan ik![]()
[ [url=m/7Y356b.png]Afbeelding[/url] ]