Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 00:54

Bedankt! :D

-Namiro- schreef:
Wauw Wijslander! Prachtig!
Neem aan dat je stempels gebruikt hebt? Zou je willen delen welke?

Zeker, dit is stempelplaatje nr. 03 van MoYou, collectie Mother Nature!

Afbeelding

En stempellak ook van MoYou, kleur Toasted Mocha.

Mooie kleur Anouk, ik ben ook wel aan wat minder felle tinten toe. Mooie nagels heb je ook met die lange nagelbedden, jaloers!

Britt

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 06:49

Mooi setje Wijslander! Wat een leuke stempelplaat ook.

Ik heb van de week eens een groot deel van m’n kleuren geswatcht. Of iig, de rood roze tinten. Moet ze alleen nog benoemen.
Afbeelding

Nieuw is de tweede en derde van rechts, Diva Baraquito en Diva Baraquito met glitter. Denk dat dat m’n volgende setje word. De rest van de kleuren is veelal nog Pink Gellac, met roze rubber bases van Diva en eentje van Kiki.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 06:54

Dank je Wijslander! Heb al even op de site gesnuffeld en daar word ik toch wel hebberig van..
laat mijn nichtje nu in Londen wonen en over een paar weken deze kant op komen.. :D

Heb je tips voor een beginnende stempelaar? Meteen met de hele grote afbeeldingen beginnen lijkt me niet zo handig toch?

Edit. Bericht van Britt gemist. Mooie kleuren! Vooral de twee nieuwe.. ook al heerlijk herfstig :j

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:37

Ah, handig! :D

Ik heb hier een paar keer besteld: https://www.asap-nails.be/nagelstyling- ... g-nail-art

Tips: ik denk dat het formaat van de afbeelding niet eens heel veel uitmaakt, wel handig als die op de nagel past natuurlijk. Belangrijker is dat je niet met al te dunne/fijne lijntjes begint en dan zijn de stempelplaten van MoYou juist wel fijn. Die kun je vrij makkelijk stempelen met 'gewone' stempellak (is sneldrogend).

Moyra heeft bijvoorbeeld veel meer platen met dunne lijntjes, zoals deze:

Afbeelding

Voor het stempelen van dunne/fijne lijntjes kun je het beste stamping foil polish of stamping gel polish gebruiken (ik heb die van Moyra).
De foil polish droogt zelf, maar langzamer dan gewone stempellak. De gel polish hardt pas uit in de lamp.

Lees ook zeker de uitleg op deze site (even naar beneden scrollen om bij de info over stempelen te komen): https://www.tennailsupplies.com/faq

Verder heb je naast een stempelplaat en stempellak nog wat andere dingen nodig: een stempelkussen, plate cleanser, een schraper (plastic kaartje om overtollige lak van je plaat te schrapen), wipes en/of keukenrol en een kledingroller (waar je normaal pluisjes mee van je kleding haalt).

En ik heb het stempelen eigenlijk volledig geleerd van de lives hierover van Ten Nail Supplies, te bekijken via de fb groep 'Moyra Ten Nail Supplies'.

Oja: hoe warmer het buiten is, hoe sneller de zelfdrogende stempellakken opdrogen en hoe sneller je dus moet zijn. Dus dit is een prima periode om met stempelen te starten! :D
Laatst bijgewerkt door Wijslander op 21-09-22 11:49, in het totaal 3 keer bewerkt

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:46

-Namiro- schreef:
Mooi BloemBloem en heel fijn dat het nu blijft zitten! Wat heb je nu anders gedaan?

Wauw Wijslander! Prachtig!
Neem aan dat je stempels gebruikt hebt? Zou je willen delen welke?

Alle aliexpress rommel de deur gewezen :+ En ipv de ultrashine de gewone shine gebruikt.

Ja dat wil ik ook weten. Zo gaaf! Ben lang niet zo goed als jullie maar ik oefen rustig door.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 11:52

Ik was even aan het klooien maar hierboven staat mijn (lange, oeps) post over stempelen. :+

Via social media/youtube zijn er ook talloze filmpjes over te vinden waarin het voorgedaan wordt, op die manier heb ik het zelf dus geleerd!

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 12:59

Super! Dank voor je uitgebreide uitleg! _/-\o_
Daar ga ik eens mee aan de slag en vooral wat filmpjes kijken!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-22 23:07

Zo, ik ben van de geel af!
Nu mooi rood <3
Afbeelding

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 06:54

Mooie kleur Fleurtje!

Voor de liefhebbers.. tennailsupplies.com heeft dit weekend 20% korting op een heleboel.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 07:26

Primenails.nl ook :j

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 07:32

-Namiro- schreef:
Mooie kleur Fleurtje!

Voor de liefhebbers.. tennailsupplies.com heeft dit weekend 20% korting op een heleboel.

Op de site staat alleen geldig op Diva :(

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 07:37

fleurtjeuh schreef:
-Namiro- schreef:
Mooie kleur Fleurtje!

Wordt nog wel aangepast, de aankondiging staat al op social media. :j Ik ben al bezig met een lijstje haha!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 07:38

Oh goed om te weten!
Dan ga ik de Neonail kleurtjes bestellen die ik op het oog heb :D

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 08:40

Wijslander schreef:
Ah, handig! :D

Ik heb hier een paar keer besteld: https://www.asap-nails.be/nagelstyling- ... g-nail-art

Tips: ik denk dat het formaat van de afbeelding niet eens heel veel uitmaakt, wel handig als die op de nagel past natuurlijk. Belangrijker is dat je niet met al te dunne/fijne lijntjes begint en dan zijn de stempelplaten van MoYou juist wel fijn. Die kun je vrij makkelijk stempelen met 'gewone' stempellak (is sneldrogend).

Moyra heeft bijvoorbeeld veel meer platen met dunne lijntjes, zoals deze:

[ [url=m/lLIuKW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor het stempelen van dunne/fijne lijntjes kun je het beste stamping foil polish of stamping gel polish gebruiken (ik heb die van Moyra).
De foil polish droogt zelf, maar langzamer dan gewone stempellak. De gel polish hardt pas uit in de lamp.

Lees ook zeker de uitleg op deze site (even naar beneden scrollen om bij de info over stempelen te komen): https://www.tennailsupplies.com/faq

Verder heb je naast een stempelplaat en stempellak nog wat andere dingen nodig: een stempelkussen, plate cleanser, een schraper (plastic kaartje om overtollige lak van je plaat te schrapen), wipes en/of keukenrol en een kledingroller (waar je normaal pluisjes mee van je kleding haalt).

En ik heb het stempelen eigenlijk volledig geleerd van de lives hierover van Ten Nail Supplies, te bekijken via de fb groep 'Moyra Ten Nail Supplies'.

Oja: hoe warmer het buiten is, hoe sneller de zelfdrogende stempellakken opdrogen en hoe sneller je dus moet zijn. Dus dit is een prima periode om met stempelen te starten! :D

Goede uitleg, misschien ga ik het toch nog eens proberen.

Hier weer wat nieuws erop, ik twijfelde over herfst kleuren maar wil er nog even nog aan op het moment.

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 08:42

Same here, ik wil nog niet dat de zomer helemaal voorbij is :)).

Aparte kleur heb je op, mooi :j.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 09:30

fleurtjeuh schreef:
Oh goed om te weten!

Welke gaan het worden? :D

Prachtige lange nagels Iris! Zijn die van jezelf?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 09:40

Wijslander schreef:
fleurtjeuh schreef:
Oh goed om te weten!

Die rode en die glitter\flaky waar ik van de week naar vroeg :D

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 11:22

fleurtjeuh schreef:
-Namiro- schreef:
Mooie kleur Fleurtje!

Kan je die ook gebruiken met primer, base en topcoat van PG?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 12:33

Wijslander schreef:
fleurtjeuh schreef:
Oh goed om te weten!

Nee hoor, acryl, nagelbijter en werkzaam in de paarden dus mn eigen nagels sneuvelen vrij snel maar dit gaat bijna altijd goed en de paarden vinden het gekriebel heerlijk

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 13:01

BloemBloem schreef:

Ja dat kan in principe gewoon, al zijn producten van hetzelfde merk wel het beste op elkaar afgestemd natuurlijk.

En let even op met bestellen dat de prijzen ex btw zijn, dat je niet schrikt bij de kassa :P

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 13:52

Britt schreef:
BloemBloem schreef:

Ja dat kan in principe gewoon, al zijn producten van hetzelfde merk wel het beste op elkaar afgestemd natuurlijk.

En let even op met bestellen dat de prijzen ex btw zijn, dat je niet schrikt bij de kassa :P

Bedankt voor de uitleg, dan kan ik beter gewoon PG bestellen, dat ontloopt elkaar
dan niet enorm qua prijs.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:29

Klopt. Al vind ik de producten van Diva wel een stuk prettiger werken! Maar dat is echt heel persoonlijk.

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 16:49

fleurtjeuh schreef:

Die rode en die glitter\flaky waar ik van de week naar vroeg :D[/quote]

Oja leuk! Die flakes heb ik nu op mijn pink en wijsvinger heen over de donkerste kleur uit die collectie, krijg er veel complimenten over!

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 17:04

Woah zoveel nieuwe mooie setjes voorbij zien komen!! Ik scroll altijd onder dit bericht terug zodat ik weet op wie ik een reactie geef maar zo ver gaat hij niet meer :') Dus ff nieuw tabje open haha

Wijslander, ja jammer dat we zo ver bij elkaar vandaan wonen. Anders een keer een avondje nailarten met video call. Dat is ook leuk.

Roosch, mooie set! Jammer dat je moest overstappen maar deze set ziet er leuk uit!

Jester, mooie kleur <3 echt zo’n kleur die gewoon altijd kan en leuk is!

Namiro en Donnar, mooie groene setjes! Groen word echt weer de kleur voor nu. Ik moet mijn donker groen en olijf kleur ook nodig een gebruiken.

Kwam er ook nog achter dat ik van die glass lakjes van Indigo heb. Moet ik ook nog steeds iets mee gaan maken..

HoloTaco. Ik heb een vriendin die alle collecties heeft vanaf het moment dat ze begonnen. Ik heb twee kleuren maar die ene lakte verschrikkelijk. En het kwastje is super dun, lang en flexible. Vind F.U.N lacquer fijner! Deze heeft ook mooie Holo.

Wauw Nessa <3 lekker knal kleurtje! Super netjes ook gezet!!

BloemBloem, mooie nude <3 Dit was een van de Pink kleuren die ik heb gehad. Alleen stond hij mij niet. Te koel voor mij. Maar hij staat iedereen zo mooi!

Wijslander, weer top setje! Had hem al voorbij zien komen op fb en insta <3

A_nouk, hele mooie herfstkleur! Prachtig!

Fleurtjeuh, mooie donker rood met glitters❤️

Irisje, wauw lange nagels! Ik kan serieus met zulke nagels amper me broek aan en uit krijgen. Heb ik al met medium nagels xD Maar staat wel altijd heel mooi (en meer plek voor nailart haha)

BloemBloem, ik gebruik allemaal merken door elkaar. Volgens mij is dat vooral een verkoop praatje dat producten van het zelfde merk het beste bij elkaar passen. Idk. Maar heb nog nooit problemen gehad (aantal merken die ik door elkaar gebruik: Indigo, Slowianka, Diva, TGB, Victoria Vynn, Blsvk by Vanessa)

Volgens mij ben ik weer bij. Sorry als ik iemand vergeten ben!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:38

Morgen een nieuwe set zetten, maar ik weet niet welke kleur ik moet kiezen :'). Ik wil de zomerse kleurtjes nog niet echt vaarwel zeggen, maar ik heb ook wel zin in een mooie herfstkleur.

Misschien maar gewoon veilig voor copper gold gaan :)).