[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:31

Keanu bij Blackbear vind ik zo goed he, zijn werk vind ik echt heel gaaf :+: die gevleugelde wolf, wow!

Womble

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 13:35

Jaaa ! die is zo vet !
ik houd van zijn stijl maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet toepassen op iets wat ik wil nu denk ik dat dit design beter bij zijn stijl past

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 15:47

Danielleeee_ schreef:
Ik heb een vraagje over een tatoeage van tekst. Graag zou ik een gedichtje van vier regels willen op mijn bovenarm, ongeveer net zo groot zoals op onderstaande foto's. Het liefst een beetje een lettertype wat lijkt alsof het geschreven is. Maar ik vroeg mij af, blijft dit lang mooi? Ik lees hier nog wel eens dat kleine, priegelige tattoos over enkele jaren lelijk worden en dat het zelfs niet meer duidelijk is wat de tattoo is. Zal dat bij tekst zoals op onderstaande foto's ook zo zijn of zal dat gewoon mooi blijven?

https://i.redditmedia.com/Kz38TCes8HJZU ... 37fdc65eb9

http://tattoo.eaststreet.se/images/tatu ... gesten.jpg

Iemand die hier nog tips voor heeft? :D

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:38

Xanthippe schreef:
Ik meld me ook weer, de kogel is door de kerk!
Na nummer 4 en 5 had mijn vriend gezegd dat het genoeg was geweest, dat ik nu wel genoeg plaatjes had. Als er een tweede kindje komt, mocht de naam er wel nog bij, maar dan was het echt genoeg. En dat gevoel heb ik zelf nooit gehad :D

Het kriebelde al een tijdje weer voor een nieuwe, maar ik had eigenlijk geen idee qua ontwerp of plaats op mijn lichaam, dus kwam er niet echt iets van.
Maar gisteren begon het me ineens te dagen. Ik wil eentje vanop mijn zij, schuin naar voren lopend en dan eindigend op mijn dij.

Een beetje dit idee:

[ [url=m/dmtN44.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gisteren met een klein hartje dan deze foto doorgestuurd naar mijn vriend, en die was er gelukkig meteen voor te vinden. Weet hij ook ineens wat hij me kan geven voor mijn verjaardag volgende week }>

Het ontwerp staat nog niet echt vast. Al mijn andere tattoos hebben echt een betekenis voor mij, en ik was altijd van mening dat een tattoo betekenis móést hebben, maar gewoon voor het mooi is ook leuk, toch? :D

Ik ontwerp wel graag mijn eigen tattoos, dus de kans bestaat ook nog dat ik niets met bloemen ga doen, maar enkel wat zachte lijnen en dan een schets van een hond, paard, ... zoiets. Daar ben ik dus nog niet uit.

Maar de voorpret kan hier alvast beginnen! *\o/*

Driemaal auw :+ Ik deins niet snel terug voor een tattoo, maar in m'n lies? Dan moet je me echt goed platspuiten hoor :')

MissBmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 18:45

Hanafubuki schreef:
Keanu bij Blackbear vind ik zo goed he, zijn werk vind ik echt heel gaaf :+: die gevleugelde wolf, wow!

Ik vind zijn werl zo donker, ben benieuwd hoelang dat mooi blijft.

Hanne heeft plek in oktober zag ik net op insta

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 06:18

@courses, ik heb een tattoo in mijn lies. En geloof het of niet, van de 9 tattoo’s die ik heb was alleen mijn bovenarm minder pijnlijk dan mijn lies. Ik zou het zo weer laten doen. (Gek woord eigenlijk, lies :+ )

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 08:10

Courses schreef:
Driemaal auw :+ Ik deins niet snel terug voor een tattoo, maar in m'n lies? Dan moet je me echt goed platspuiten hoor :')

Ik heb er aan de andere kant al eentje :)
En vond dat eigenlijk best meevallen.

Komt erbij dat ik links, waar deze nieuwe tattoo komt, niet het gehele gevoel meer heb in mijn bovenbeen, als gevolg van een operatie.
Dus denk dat die pijn wel gaat meevallen :D

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:32

Na lang meelezen kom ik me ook melden. Helaas is drie weken geleden mijn hond veel te jong overleden en heb ik besloten zijn pootafdruk te willen tattoeren. Op de wachtlijst gegaan bij amanda van my precious ink, zou 6 tot 12 maanden kunnen duren.

Omdat er geen ontwerp gemaakt hoeft te worden maar eigenlijk alleen de pootafdruk "kopieren" en dan watercolor effect erom heen heeft ze me op de shortlist geplaatst.

Gisteren een berichtje gekregen dat er een plekje vrij gekomen was en morgen ben ik al aan de beurt. Spannend!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 12:41

Tivoli schreef:
@courses, ik heb een tattoo in mijn lies. En geloof het of niet, van de 9 tattoo’s die ik heb was alleen mijn bovenarm minder pijnlijk dan mijn lies. Ik zou het zo weer laten doen. (Gek woord eigenlijk, lies :+ )

Really? Mijn bovenbeen pieces werden echt zo poedersuiker hoe dichter het bij m'n lies kwam. Ik vind dingen best prima maar dat softe gedeelte bovenaan (en meer richting het 'midden' van je been naar achter) vind ik toch wel echt nare plekken haha. Echt bizar dat dat wel mee valt, wellicht dat het gewoon de verhouding van pijn was :+

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 13:45

Courses, ben door je bericht even gaan terugkijken naar de jouwe en verdorie, zijn die mooi!

Pijn is inderdaad sterk persoonsafhankelijk, maar ik hoop door mijn "dove" been, toch een beetje gespaard te worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 18:11

Het wisselt zo per persoon, per plaatsing, per tatoeëerder.... geen pijl op te trekken. Begin oktober is mijn bovenarm aan de beurt (binnenkant) en ik zie wel of het pijn doet. :')

Ook ben ik megatrots, iemand gaat mijn tekening/design gebruiken voor een tattoo. Was een tekening die online stond en kreeg de vraag voor toestemming :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 00:47

Vandaag was ik aan de beurt!

Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 01:10

Ik heb gisteren ook een nieuwe laten zetten, souveniertje van onze huwelijkreis :) Ik wou al lang een boekgerelateerde tattoo dus voila. Gezet door Babayaga Tattoo in Bali, ze maken ontzettend mooie dingen: https://www.instagram.com/babayaga_tattoo

Afbeelding

(Slechte kwaliteit, lukt me niet om hem goed te uploaden)
Ik had er van die Second Skin folie op gekregen, maar na een uurtje rondlopen door de hitte had ik hem er alweer voor de helft af gezweet :+ Dus heb 'm er maar af gehaald en nu gewoon lekker Bepanthen smeren.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 07:03

Yasmine mooi zeg!! Hoe doe je dat nu met beschermen tegen de zon?

Cataplana, mooi! Heel subtiel ook

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:10

Yasmine, die is echt heel mooi. En origineel in mijn ogen, heb nog nooit die combi gezien en vind 'm echt tof!

Cataplana, ook mooi! Zit er een speciale betekenis achter?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:19

Enorm mooi Yasmine!! Origineel ook, ik heb zo'n tattoo nog nooit eerder gezien :)
Ik heb zelf onderstaande tattoo een week geleden laten zetten.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Castilja op 24-08-18 08:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:20

Gaaf idee Yasmine!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:08

Gaaf dat boek! Die cirkel vind ik ook wel iets hebben haha.

Ik was gisteren ook aan de beurt :))

Afbeelding

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:10

Wat voor bekenis heeft je cirkel?

dat boek is echt onwijs gaaf!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:24

Dat boek is heel tof ja!!

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:35

PanamaD schreef:
Wat voor bekenis heeft je cirkel?

dat boek is echt onwijs gaaf!!

Ik hou van vierkanten!!! *\o/*
Nee onzin. Ik heb afgelopen studiejaar mijn propedeuse gehaald voor een opleiding die ik al jaren wilde doen; zelfde opleiding op een andere school ging niet goed en heb er keihard voor moeten werken om in eerste instantie opnieuw toegelaten te worden voor de studie en daarna ook het eerste jaar te halen. Degene die me inspireerde om de studie nog eens een kans te geven heeft die tattoo ook, dus na het behalen van mijn P vond ik het een mooie beloning :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:44

Anthea schreef:
Gaaf dat boek! Die cirkel vind ik ook wel iets hebben haha.

Ik was gisteren ook aan de beurt :))

[ [url=m/XjXCgj.png]Afbeelding[/url] ]

Aah wat een leuke :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 10:45

Ik ga binnenkort maar is een afspraak maken voor m'n eerste underknee tattoo :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:07

Xanthippe schreef:
Courses, ben door je bericht even gaan terugkijken naar de jouwe en verdorie, zijn die mooi!

Pijn is inderdaad sterk persoonsafhankelijk, maar ik hoop door mijn "dove" been, toch een beetje gespaard te worden :D

Ah merci! Nog steeds erg blij mee :) Is alweer even geleden dus hoop snel weer wat er bij te kunnen plakken :Y)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 11:14

IvysToeter schreef:
Yasmine mooi zeg!! Hoe doe je dat nu met beschermen tegen de zon?

Cataplana, mooi! Heel subtiel ook

Ik heb hem met opzet op de laatste dag laten zetten dus dat viel wel mee! In de zon had ik die second skin er nog op zitten en eens die was los gekomen, heb ik hem gewoon uit de zon gehouden. Was al rond een uurtje of 16u dus was niet echt een probleem, en nu zijn we onderweg naar huis dus qua zon zal het in België niet echt een probleem zijn :))