Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Danielleeee_ schreef:Ik heb een vraagje over een tatoeage van tekst. Graag zou ik een gedichtje van vier regels willen op mijn bovenarm, ongeveer net zo groot zoals op onderstaande foto's. Het liefst een beetje een lettertype wat lijkt alsof het geschreven is. Maar ik vroeg mij af, blijft dit lang mooi? Ik lees hier nog wel eens dat kleine, priegelige tattoos over enkele jaren lelijk worden en dat het zelfs niet meer duidelijk is wat de tattoo is. Zal dat bij tekst zoals op onderstaande foto's ook zo zijn of zal dat gewoon mooi blijven?
https://i.redditmedia.com/Kz38TCes8HJZU ... 37fdc65eb9
http://tattoo.eaststreet.se/images/tatu ... gesten.jpg
Xanthippe schreef:Ik meld me ook weer, de kogel is door de kerk!
Na nummer 4 en 5 had mijn vriend gezegd dat het genoeg was geweest, dat ik nu wel genoeg plaatjes had. Als er een tweede kindje komt, mocht de naam er wel nog bij, maar dan was het echt genoeg. En dat gevoel heb ik zelf nooit gehad
Het kriebelde al een tijdje weer voor een nieuwe, maar ik had eigenlijk geen idee qua ontwerp of plaats op mijn lichaam, dus kwam er niet echt iets van.
Maar gisteren begon het me ineens te dagen. Ik wil eentje vanop mijn zij, schuin naar voren lopend en dan eindigend op mijn dij.
Een beetje dit idee:
[ [url=m/dmtN44.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteren met een klein hartje dan deze foto doorgestuurd naar mijn vriend, en die was er gelukkig meteen voor te vinden. Weet hij ook ineens wat hij me kan geven voor mijn verjaardag volgende week![]()
Het ontwerp staat nog niet echt vast. Al mijn andere tattoos hebben echt een betekenis voor mij, en ik was altijd van mening dat een tattoo betekenis móést hebben, maar gewoon voor het mooi is ook leuk, toch?
Ik ontwerp wel graag mijn eigen tattoos, dus de kans bestaat ook nog dat ik niets met bloemen ga doen, maar enkel wat zachte lijnen en dan een schets van een hond, paard, ... zoiets. Daar ben ik dus nog niet uit.
Maar de voorpret kan hier alvast beginnen!
Courses schreef:Driemaal auwIk deins niet snel terug voor een tattoo, maar in m'n lies? Dan moet je me echt goed platspuiten hoor
Tivoli schreef:@courses, ik heb een tattoo in mijn lies. En geloof het of niet, van de 9 tattoo’s die ik heb was alleen mijn bovenarm minder pijnlijk dan mijn lies. Ik zou het zo weer laten doen. (Gek woord eigenlijk, lies)
PanamaD schreef:Wat voor bekenis heeft je cirkel?
dat boek is echt onwijs gaaf!!
Xanthippe schreef:Courses, ben door je bericht even gaan terugkijken naar de jouwe en verdorie, zijn die mooi!
Pijn is inderdaad sterk persoonsafhankelijk, maar ik hoop door mijn "dove" been, toch een beetje gespaard te worden
IvysToeter schreef:Yasmine mooi zeg!! Hoe doe je dat nu met beschermen tegen de zon?
Cataplana, mooi! Heel subtiel ook