[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:32

ralphtdw schreef:
Vraagje welke is mooier Mac soft and gentle
Of de champagne pop. Of jullie moeten een andere weten die heel mooi is.
Ik heb nu een aantal goedkope van catrice en freedom palette die hier een tijdje geleden in topic genoemd werd. Maar vind ze gewoon niet mooi. Maar ligt dit nou aan mij hahaha of komt het gewoon door het product omdat goedkoop is.

Ik heb soft and gentle en ik vind de glitters die er in zitten niet mooi. Persoonlijk vind ik The Balm, Mary loumanizer echt geweldig, en makkelijker verkrijgbaar dan de champagne pop en goedkoper wel hele goede kwaliteit :)

Wauw Drunksheep wat staat stingraye je prachtig! Heb je ook ultra satin? Die formule vind ik geweldig en drogen eigenlijk gewoon mat op bij mij!

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:46

Ik heb champagne pop en dit is toch een dikke favoriet hier, maar eigenlijk ben ik gek op al m'n highlighters want highlighter :D

Mijn ondertoon is niet zo moeilijk, Mosterd valt onder geel namelijk :D

Oranje rood staat mij mooier dan blauw rood

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 13:54

Ik ben neutraal en oranjerood vind ik bij mezelf mooier. Al kan ik blauwrood ook wel hebben

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 14:15

Thanks dames. Dan ga ik een kijken voor de Mary lou

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 14:24

Mijn Ride or Die producten:
Afbeelding

Primer
MAC Prep+Prime Natural Radiance Base Lumière; gelachtige primer met shimmers erin. Geeft fijne basis voor de foundation en alles, zonder siliconen gevoel. En je doet mega lang met een flacon. Er zit 50ml in en ik doe er al meer dan een jaar mee. Terwijl ik al die tijd deze primer al gebruik met opmaken.

Foundation
Estee Lauder Double Wear Stay-in-Place foundation; hoeveel verschillende foundations ik ook probeer, deze blijft het fijnste. Goed dekkend resultaat, blijft goed zitten zonder te glijden en ook in mijn kleuren te krijgen. Zelfs in de winter, al moet ik die dan wel vanuit het buitenland halen.

Poeder
MAC Prep+Prime Translucant Finishing Powder Pressed; heel fijn poeder, ben maar een klein beetje nodig en laat geen witte waas achter. Ben minstens met mijn 6e compact bezig.

Oogschaduwbasis
MAC Paint Pot in Painterly; die hebben jullie bij anderen al voorbij zien komen, kan niet missen waarom dit zo'n favoriet is. Omdat het zo'n stevige crème is, blijft het zitten als een huis. Zelfs op mijn vette oogleden. Daar kan een Too Faced Shadow Insurance of een Urban Decay Primer Potion niet tegenop. En doe gelijk altijd een beetje onder mijn ogen, net concealer, maar dan zonder het creasen.

Palette
Urban Decay Naked 2; heb zitten twijfelen welke ik zou kiezen. Zat tussen deze en het Alice palette te dubben. Het Alice palette is prachtig, maar ik gebruik deze veel meer. Dus toch Naked 2. Naked 2 was mijn eerste dure palette, ooit nog gekocht toen de Sephora nog in Nederland zat. Sinds die tijd altijd mijn meest gebruikte palette geweest.

Eyeliner
MeMeMe Eye Sweep; heb niet veel verschillende geprobeerd, dit was de eerste pencilachtige eyeliner die ik ooit kocht, en nog steeds favoriet. Alleen niet meer in Nederland te krijgen, helaas..

Mascara
Diorshow Maximizer in combinatie met Estee Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara; deze combinatie geeft heerlijk veel lengte en volume, zonder spinnenpoten te veroorzaken. Al veel verschillende mascara's geprobeerd, dit blijft de winnende combi.

Wenkbrauwen
Anastasia Beverly Hills Browwizz in Medium Brown; werkt makkelijk en fijn, goede kleur en geeft voldoende pigment af. Dat laatste ben ik wel nodig, aangezien ik nauwelijks wenkbrauw heb.

Contour
MAC Sculpting Powder in Bone Beige; hele lichte, goed op te bouwen contour kleur. Met goede grijze ondertoon, waardoor het heel natuurlijk lijkt.

Blush
Etos Blush Powder 4080-206; deze blush heb ik al jaren, moet nog steeds een keer deze kleur zien te vinden van goede kwaliteit, want het pigment is niet zo. Maar deze kleur is zo fijn, MAC Melba is heerlijk, maar pak toch meestal mijn oude Etos blush. Eén van de weinige budgetproducten die ik überhaupt heb.

Highlight
MAC MSF in Lightscapade; waar iedereen zo lyrisch is over Soft & Gentle, heb ik die obsessie nooit gehad. Ook lange tijd daardoor getwijfeld of ik Lightscapade wel moest bestellen. Maar zo blij dat ik het gedaan heb. Lightscapade is echt prachtig koel en geen grove glitters. Maar toch ook wel behoorlijk aanwezig. Ik hou van Lightscapade.

Lipstick
Jeffree Star Velour Liquid Lipstick in Androgyny; absoluut al een aantal maanden mijn favoriete lipstick. Prachtige kleur en hoef me totaal niet druk te maken om het bijwerken van mijn lipstick.

Setting spray
Urban Decay All-Nighter; een klassieker. Heb hier al aardig wat flessen van versleten. Heb ooit door een vriendin vanuit Oostenrijk mijn eerste flesje laten meenemen, nadat Sephora uit Nederland weg was. Ben daarna nooit meer overgestapt naar een ander merk. Laat mijn make-up er zoveel beter uitzien en daarnaast merk ik dat het echt beter blijft zitten.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:16

Mooi lijstje ook weer!

Even een neppert op gedaan, celebrity skin:
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 16:30

Volgens mij is die een heel stuk donkerder dan de echte!

Hier draag ik Celebrity Skin:
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:18

Zou goed kunnen maar kan ook door mijn lippen komen hoor faux is bij mij ook heeeel anders dan bij anderen :)
Heb unicorn blood nu besteld om te vergelijken

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:26

Vind wel een mooie kleur suus.
Ik doe mijn unicorn blood van js ook weg.
Heb nu aantal weken maar gebruik hem gewoon niet en vind ik zonde.
Ik ga denk ik helemaal over na Mac.
Dus meeste ga ik maar weg doen
Staat de masochist mooi bij jou suus?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:46

Ik ben verliefd op maso :j

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 17:59

Suus___ schreef:
Ik ben verliefd op maso :j

Oke mooi zo
Ik ben op dit moment verliefd op Mac taupe

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:08

De neppers zijn idd vaak donkerder :j kijk maar naar mijn swatches doen, hij is alsnog erg mooi Suus!
Ik ben alleen niet kapot van je wimpers zo :n

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 18:22

Klopt friem ze moeten weer bijgewerkt worden heb aan de buitenkant niets meer.. Erna gaan ze eraf effect wordt te snel lelijk vind ik

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 19:50

M'n wimperextensions waren de eerste week prachtig, 2de begonnen ze al te klitten omdat in zoveel wimpers had en daarna had je die bolletjes lijm die je kon voelen op je wimpers, ik ben er uiteindelijk mee gestopt het was alleen de eerste week mooi daarna al snel niet meer.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:38

Dat heb ik dus ook..
Alleen vind ik t nu niet echt lelijk maar wel minder mooi.. Voor de vakantie straks is t gewoon lekker makkelijk :)
Gelukkig ziet t er van een afstandje wel prima uit

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 21:48

Ik plak voortaan vaker wimperstukjes zelf. Dit blijft dan ongeveer 3 dagen zitten. Leuke afwisseling met falsies :j

Ik had een roze ooglook gemaakt vandaag. Ik ben alleen foto vergeten te maken. Misschien lukt het nu nog...

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 22:06

Elke! Ik zag jou in de Bijenkorf! Ik wilde op je afstappen alleen je was net heel lang met een klant bezig dus ik kom nog een keertje terug! _O-

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 23:01

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 23:12

Ik wil die kleur zo graag <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 23:51

Eight schreef:
Wauw Drunksheep wat staat stingraye je prachtig! Heb je ook ultra satin? Die formule vind ik geweldig en drogen eigenlijk gewoon mat op bij mij!

Thanks! En helaas niet, ik hoorde dat die veel prettiger zitten.

Heb nog een en ander gemake-upt vandaag, voor het eerst een 'moeilijke' ooglook haha.

Afbeelding
Wel een moe gezichtje, en je ziet er niet veel van, maar als inner corner highlight Lovely, en over het bewegend ooglid On The Rocks <3 allebei van Colourpop. En verder gebruik gemaakt van het UD Naked Basics palette. Op mijn lippen Stark Naked van UD, en als contour/bronzer Bon Voyage van Colourpop. Als highlighter Rodeo Drive van Ofra, mijn zoveelste nieuwe liefde. Oh en ik heb Black 'n Brown gebruikt, de brow colour van Colourpop (beetje een ABH dipbrow dupe) en die lijkt toch minder slecht dan ik dacht.

Afbeelding
Close-up van Rodeo Drive (en Bon Voyage).

Afbeelding
Man Eater, metallic lip van Colourpop.

Afbeelding
Fluff, ultra glossy lip van Colourpop. Idee is supertof, maar het is niet egaal te krijgen helaas.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:12

Nice drunksheep! Lekker glansje op de ogen. Vind dat zo mooi. Ik snap je lipgloss dingetje. Dekt niet mooi egaal, sonde want het kleurtje is tof.

Nou zeg! Iedere keer als er iemand langskomt van bokt hoor ik het achteraf omdat ik druk was. Ik wil vanaf nu dat jullie mij gewoon aanspreken! 8)7
Het was wat rustiger, dus dan kan ik het me veroorloven wat langer bezig te zijn met een klant dan gewoonlijk :) maar dat zegt niet dat ik geen tijd heb voor andere. Integendeel!
Lijkt het wel echt, ik in de counter van mac? :P kan het nog steeds niet helemaal bevatten haha

Even gauw badkamer fotos gemaakt net, is al nacht dus het licht laat een hoop roze wegvallen. De liner is een matte liquid lipcoler van mac en erom heen had ik tinten roze in de crease enzo
Afbeelding
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 00:16

Hahaha maar je had echt iemand op de stoel zitten en daar was je uitgebreid mee bezig dus ik wilde je niet storen! Als je nou gewoon bij een schap had gestaan en lipsticks voor iemand aan het uitzoeken was oid had ik zeker even hallo gezegd :)

Edit: Je zag er trouwens prachtig uit!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 08:08

Ik vind Man Eater echt prachtig. Fluff echt totaal niet, naast dat het niet egaal dekt vind ik het ook niet de kleur om ultra glossy te zijn. Vind het er gewoon niet lekker uitzien. :')

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 08:25

Oh práchtig die tinten bij jou DS! <3 Man Eater <3 Hele mooie look.

En Elke ook weer prachtig! Roze <3

Heb laatste dagen weer last van hooikoorts dus alleen wat mascara qua ogen voor mij ^)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 08:35

Mooie looks komen weer voorbij.
Ik zie dat veel toch wel dagelijks een primer gebruiken, ik doe dat eigenlijk niet, maar baal wel vaak aan het eind vd dag dat mijn foundation half weg is :P
Toch maar vaker een primer pakken dan. Ik zie die primer van MAC voorbij komen, maar ook de niveau aftershave balm, zelf heb ik smashbox photofinish, maar vind die nou niet perse heel geweldig.
Nivea kan ik over het algemeen heel slecht tegen dus dat wil ik liever niet proberen, maar misschien heeft men nog andere tips?