Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:Even een vraagje, ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben; Ik heb mijn (eerste) tattoo nu alweer anderhalf jaar. Mijn beer. (Zie mijn berichten voor foto's) Maar zo nu en dan heb ik dat de dikkere lijnen opzetten en het ontzettend gaat jeuken. Het gebeurd niet vaak, zeg dat het zo'n 5 keer gebeurd is in een jaar tijd, maar ik vind het toch wel een beetje apart..
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Edit; met mijn andere tattoo heb ik hier helemaal geen last van, zit op dezelfde arm maar (uiteraard) op een andere plek.
Duhelo schreef:Ik laat mezelf even heel onbeleefd binnenvallen.
Mijn laatste gezette tattoo is ondertussen 6 jaar oud, en morgen mogen we éindelijk voor weer eentje
Toendertijd werd er bepanthol (bij jullie bepanthen) aangeraden, was ik erg tevreden over. Ik vroeg me af of deze nog altijd de "norm" is, of dat er ondertussen betere producten zijn?
van de artiest krijgen we een potje vaseline achtige substantie mee, maar die vind ik te vet (vooral overdag, kledij kleeft er te hard in, de bepanthen is smeerbaarder en kan ik beter regelmatig dunner insmeren dan de vaseline).
Duhelo schreef:Droog houden?Krijg je dan niet erge korstvorming?
Ik weet wel nog om water te vermijden (max een keer per dag douchen, niet wrijven, geen zeep maar afspoelen) en dan soepel houden met zalf (3-4 keer per dag.).Maar ik deed het dunner en vaker, heb een hekel aan trekkerige huid