Ik heb m'n beweging wel gehad vandaag. Vanmorgen 9 kilometer, na m'n werk 1,5 kilometer naar m'n vader en vanavond nog 9 kilometer met een vriendin. Denk dat ik morgenochtend best wat stijf m'n bed uit kom haha.
BeFunny
Geplaatst: 22-04-21 22:12
Jeetje Faringo wat een prachtige foto's. Ook uit je vorrige post. Maar de één na laatste hierboven. Wow. En Pien wat een schattig (vind het schattig) filmpje.
gaucho
Geplaatst: 22-04-21 22:13
Ziet er wel heerlijk uit Faringo Ik voelde net al spierpijn, heb net nog ff 116 balen hooi in de schuur gestapeld. Wil morgenochtend alsnog wel gaan lopen, eens kijken hoe dat gaat
Femke_Tweety
Geplaatst: 23-04-21 00:24
Wauw wat druk weer in dit topic. Je ziet toch wel heel veel moois van de Nederland, en zelfs van de wereld, als je hier structureel meeleest...
Ik heb vandaag een wandeling gemaakt over een volkomen verlaten fabrieksterrein. Een steenfabriek, die al jaren buiten gebruik is. Uiteindelijk ongeveer 3,5 kilometer gewandeld, maar ik heb er zeker een uur of 3 rondgescharreld.
Ik had vanmorgen een welles nietes gevoel om te gaan wandelen. Welles heeft toch gewonnen. Foto's waren veel van hetzelfde, deze vond ik nog wel leuk. Vond het nog flink koud, had ook laag bij de grond nog wat gevroren.
gaucho
Geplaatst: 23-04-21 08:29
Mooi Faringo.
Ja flink spierpijn, dus maar gewandeld ipv hardgelopen vanochtend, geen spijt van.
Sorry, veel foto's, kon niet kiezen. Wat een prachtige ochtend Wel spijt dat ik mijn camera niet had meegenomen, zag niet hoe mooi het was toen ik de deur uit liep. Foto's doen het niet helemaal recht, moet echt 1 van de mooiste zonsopgangen zijn die ik hier in de polder heb meegemaakt. Bevroren nevel met de warme zonnestralen er door heen, echt waanzinnig.
Sure_lee
Geplaatst: 23-04-21 08:33
Wauw wat een prachtige foto's weer van iedereen. Nou Gaucho ik heb hetzelfde probleem. Vanmorgen dus zon, rijp en mist. Topcombi!
Gisteren hebben wij rondom Ermelo gewandeld. We zijn een beetje sfeer aan het proven om te kijken waar we ons volgende huis willen kopen. Ook nog 2 reeën gespot. Kunnen jullie ze ontdekken?
Wow wag een mooie foto's weer zeg. Sure-lee, mooie omgeving! Gaucho, ik vind die 3e van onder echt heel mooi met die weglopende sloot en dat mooie wolkendek.
Wow, wat een mooie foto's op deze pagina. Heel herkenbaar van geen camera mee. Dat is soms als het echt mooi is echt balen. Ik had dat een keer met zonsondergang Dan denk je echt kon ik maar even snel naar huis rennen om hem te pakken. Maar ik kan iig zien aan de foto's dat het het prachtig was vind het echt mooie foto's Gaucho. Ook van Sure-Lee en Femke.
pien_2010
Geplaatst: 23-04-21 10:55
Jullie gaan ongelooflijk hard. Ik heb genoten van alle!! foto's . Mooie hond ook, mooie kleuren etc. Echt prachtig.
Wat zijn jullie al vroeg actief iedere keer! Dat red ik echt niet. Rustig opstaan en koffie komt echt eerst
Ik kan in de avond dan vaak nog wel door, eet vaak ook laat. Pas rond 20.00 ofzo.
Die foto's zijn op het terrein van de oude steenfabriek Boscherwaard, nabij Wijk bij Duurstede.
In principe vrij toegankelijk. Overdag lopen er wel mensen die in 1 van de loodsen hun bezigheden hebben (wat precies is me niet duidelijk) maar die waren om een uur of 18.00 weg. En dan loop je er dus heerlijk alleen.
Voor de mensen met honden: de omgeving is -mits aangelijnd- toegestaan voor honden. De bovenverdieping van die fabriek; Niet geschikt voor honden, de helling omhoog om boven te komen zijn grof metalen roosters, en het pad waar je over kunt lopen boven ook.
Nu weegt Habibi niet zoveel (ze is veel kleiner dan de meeste mensen denken, 9,5 kg ongeveer) en ik móest boven zijn om aanwijzingen voor mijn puzzeltocht op te halen. Dus ik heb haat maar onder de arm genomen
Als je met 2 personen bent is dat natuurlijk geen punt, kun je om de beurt een rondje doen boven.
Ja mij lukt zo vroeg ook niet. Behalve als ik ergens anders ga lopen dan zorg ik dat ik optijd weg ben maar ben dan vaak wel te laat daar voor zo'n mooie opkomst. Nouja des te meer genieten van jullie foto's
Ik heb vanmiddag een stukje gewandeld bij Haaksbergen. Zelfde gebied als vorig weekend. Maar nu een andere kant op.
BeFunny
Geplaatst: 23-04-21 17:42
Ik heb net een nieuw wandelhorloge uitgetest. Even bij een kort stukje met de hondjes 3+ km. Morgen staat er een grote wandeling op het menu. Ik had geen telefoon en geen camera mee. Maar na thuiskomst even in de tuin gaan zitten aan het water en we hadden hoog bezoek.
Ik vind dat echt zo mooi zwanen
pien_2010
Geplaatst: 23-04-21 18:47
Mooi Lizard. Leuk om routes andersom te doen.
Zwanen zijn mooi!
Vandaag en afgelopen nacht last gehad vd pfizer. Als ik me morgen goed voel ga ik stukje wandelen.
Thioro
Geplaatst: 23-04-21 20:47
Wat een prachtige foto's in dit topic.
Ik ben geen sportieve wandelaar (10km en ik vind het hoog tijd om languit te liggen ). Sterker nog vroeger als kind kreeg je mij niet mee op wandeling, tenzij ik gedragen werd. Maar sinds die lockdowns hier ben ik wel vaker gaan wandelen en nu met de hond probeer ik toch dagelijks 5km te wandelen.
De omgeving hier is 'gewoon saai bos' maar je kan er wel uren rondstruinen zonder iemand tegen te komen.
pien_2010
Geplaatst: 23-04-21 20:53
Thioro wat leuk jij hier....je hebt een leuke hond en je foto's zijn zeker niet saai. 5 km kun je lekker lopen hoor. Niets mis mee.
BeFunny
Geplaatst: 23-04-21 20:54
Saai bos ?? Hartstikke mooi juist.
gaucho
Geplaatst: 23-04-21 20:55
En ik ben ook wel jaloers op de rust Dat is hier alleen s ochtends vroeg.
Morgen ga ik wandelen bij de Kampinaheide . Ik zou van Boxtel naar Oisterwijk gaan lopen. Maar mijn vriend moet er in de buurt zijn. Dus zet mij af bij parkeerplaats kampinaheide en ga dan struinen over de heide en dan naar station Oisterwijk. Dus dat staat voor ons morgen op het menu.