[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:26

Negerzoen, Ik deel de inhoud ook maar niet, hoort niet thuis in dit topic zo slecht haha :')
Wij hadden clubkampioenschappen dit weekend, gisteren dressuur en vandaag springen. (je kon kampioen springen, dressuur of allround, dressuur en springen samen worden). Ik ben allround kampioen geworden ! :) Kreeg o.a. een mand met allerlei lekkere dingen voor mezelf. Heb hem net maar uitgedeeld aan de mensen die bij ons op stal staan met paard want ohhh anders ga ik nog een slechte week tegemoet!

_Tarzan

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 19:46

Simyo proficiat!! En goed van je dat je het lekkers hebt uitgedeeld!
Ik heb een slechte zondag achter de rug, oma was jarig hihi maarja morgen weer vol goede moed ertegenaan! M'n yoghurtje staat al klaar :D .. Morgen weer de uitdaging van de snoepjes af te blijven!!!

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:11

Gefeliciteerd Simyo met het winnen, knap hoor. :) Het is erg leuk om lekkers uit te delen... Ik heb het tot me 17e in de klas altijd nog uitgedeeld rond me verjaardag haha.

En bij mij was juist me opa jarig. :P Succes Tarzan morgen! Succes allemaal! Tarzan, kreeg je op het feest nog complimentjes? Zagen ze dat er wat af was? Ik hoop het wel voor je, 't is altijd leuk. (Ik weet uit me hoofd even niet hoeveel kilo je eraf hebt).

Goodnight everyone. (Ik ben the shawshank redemption kijken). :9k

Mag ik serieus vragen of jullie weleens dromen over eten/weegschaal/etc?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 22:21

Haha ik droom altijd dat ik prijzen win en dan blijkt het niet zo te zijn of nachtmerries maar daar nooit over, sorryyy

Simyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:00

Dankjewel allemaal! :)
Liespower, ahhh! Haha komt vast ooit!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:02

Gefeliciteerd Simyo! Wat leuk. :)

Hannah, ik droom eigenlijk nooit over eten :+ wel 1x gedroomd dat ik 200 kilo woog, toen durfde ik de volgende dag nauwelijks te eten :')

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 07:55

Goedemorgen meiden! Wat zijn jullie weer actief geweest! ik lees vanavond alles bij zometeen richting werk hebben een groot werkoverleg en oh heb der zo geen zin in!

Vanmorgen gaf vriendje weegschaal 81,3 aan wat betekent dat ik nu sinds afgelopen dinsdag 2,7 kg kwijt ben *\o/* (begingewicht 84)

Vanavond wat uitgebreider verslag meiden!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:04

Goeiemorgen!
Valeria dat heb je dan wel snel gedaan zeg, super :D
Hannah, nee niemand die het zag maar 2 kilo is ook moeilijk te zien :P
Mijn streven is om 11 mei minstens 6 kwijt te zijn, dan is een groot feest en hoop ik dat wel iedereen het ziet!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:09

Goedemorgen meiden,

Ik ga er ook weer tegenaan, jullie allemaal een net weekend gehad?

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:09

Goedemorgen iedereen!
Ik heb wel alles bijgelezen, maar de meeste dingetjes alweer vergeten sorry! :o

Iedereen het weekend overleefd? Hier alles goed gegaan, vanochtend weer 200 gr eraf! Joepie!! :D Zaterdagavond feestje gehad, express ervoor avondgegeten (wraps met zalm) dus lekker gezond en op het feestje zelf alleen aan de spa rood en blauw gezeten en niet gesnaaid! Viel me echt mee hoe makkelijk dat ging... en zelfs van een oude crush een complimentje gekregen dat ik er echt goed uitzag (nou was ie wel een beetje teut, maar ach... dronken mensen spreken de waarheid toch?) haha! :D ik kon ook een broek aan die ik in januari niet meer aankon dus dat is ook altijd wel erg leuk!

iemand vroeg me nog of ik al een nieuwe garderobe kon? (maideira?) dat helaas nog niet, ik ben een echte peer, dus op mn heupen zit nog erg veel vet, denk dat ik wel van 42 naar 40 ben gegaan, en streef is maat 38, bovenmaat is nu s, dus daar ben ik heel tevreden mee en merk wel dat mn BH al ietswat ruim begint te worden, maar dat vind ik met 70F niet zo erg :o

Ik merk dat veel mensen het weekend moeilijk vinden? Ik heb dat eigenlijk niet, waarschijnlijk omdat mn dagen korter zijn dan op een werkdag, dus minder tijd om aan lekkere dingen te denken hihi!

Kom op he?! we kunnen het!!!!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:12

Ik merk ook, veel afleiding in het weekend en vaak fiets ik ook flinke stukken. Alleen gaan we dan ook weer naar de bioscoop enzo, dus dan weer verleidingen.

Fijn dat mensen merken dat je krimpt he!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:17

haha nou krimpen hoop ik toch niet, ben maar 1.56... hihi maar ik snap je hoor!
ja indd heel fijn!

Ik ben 3 weken terug of zo naar de bios geweest en van te voren avondeten gehad, maar was wokgroente en ik had toen echt te weinig gegeten, dus toen kreeg ik in de bios flinke trek, heb ik zoute popcorn gepakt (en spa blauw)... dat stilde wel de hartige trek. ook niet hele emmertje leeggegeten, maar paar handjes, ik merk sowieso door op mn gezonde redelijk pure producten beetje zout te doen dat ik totaal geen chipsvreetneigingen meer heb.... (en dan heb ik het over minimale hoeveelheden he?! snap dat teveel zout absoluut niet goed is!)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:27

Goedemorgen :) mag ik mij ook melden?
Ik heb gister heel ongezond patatjes gegeten (wel van genoten haha) maar wil vanaf vandaag toch echt weer even een schop onder mn kont :P ik ben niet veel te zwaar, maar vind het toch fijn als er een kilo of 5 af zou zijn. Ga vandaag ook weer sporten en mn ontbijtje was vandaag een halve liter yoghurt met een banaan en sinaasappel erdoor geblend en een kop groene thee :)

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 08:46

Wollie, jij gaat echt goed hè! Super :D
ik vind weekenden normaal niet moeilijk, ben dan veel bezig en bij paard dus dan denk ik niet aan eten!
Maar als er verjaardag is ofzo vind ik te wel moeilijk! :P
Ben nog te kort bezig denk ik om die knop op feestjes om te zetten, dat gaat na verloop van tijd wel vanzelf!

Ik word in ieder geval al misselijk als ik naar de snoepjes kijk dus dat is al goed :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 09:37

Goedemorgen!

Wat is er weer veel gekletst! Alles bij gelezen, maar even geen samenvatting want ik zit in het managementoverleg op het moment :o :+

Hier een goed weekend gehad! Gisteren hardgelopen ging echt goed.
Vrijdagavond wel een beetje veel wijntjes maar ach :')

Niet gewogen vanmorgen want zit in mijn feestweek en dan is dat niet echt zinvol afgevallen was ik dan toch niet. Merkte gisteren al dat ik weinig moest plassen terwijl ik wel veel gedronken had. Hou altijd gigantisch vocht vast als ik ongesteld moet worden :o

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 09:49

@Valeria, wat heb je dat snel gedaan zeg, super! Wat eet je op een dag?
@Deniece, hier weer lopen schranzen het weekend en vanaf vandaag gaat de rem er weer op.
Ga pas volgende week maandag op de weegschaal staan. :o
Jij jezelf wel in kunnen houden?
@Wollie2004, ik doe dat inderdaard ook. Merk dat de behoefte zo minder word.
@Eleionomae, dat klinkt als een lekker ontbijt!
@Tarzan, het begin is er in iedergeval. Ik merk dat ik het juist in het begin makkelijker kon en nu ik al
aardig wat kwijt ben vind ik het moeilijker. Maar zoals ik al zei, vandaag gaat weer de rem erop.

Nou mijn menu voor vandaag:

Ontbijt 10.30 uur: Brinta
Lunch 13.30 uur: Maaltijdreep
Tussendoortje: cup a soep champignon en zakje crackertjes
Diner: Maaltijd salade

-------------------------------------------------------------------

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 09:56

Al een tijdje niet meer gereageerd. Wel heel veel bijgelezen nadat ik vorige week weinig gelezen had ook door drukte. Daarom ook even geen reactie op iedereen.
Vorige week ben ik, na mijn uitstapje van mijn verjaardag, gelijk gebleven en zat ik nog steeds onder die 70 gelukkig, maar niet verder afgevallen. Nu lekker weekje vakantie in Spanje bij mijn ouders. Wel wat chips gegeten en verder let ik op. Momenteel ben ik gelijk gebleven, maar ik zie het aan het eind van de week wel. Vorige keer ben ik hier bijna 2 klo verloren, maar dat was dan ook de start van mijn afvallen.
Gister ook weer lekker gerend voor het eerst sinds 2 weken. En verder wandel ik elke avond met mijn ouders een stuk. Kortom, het stilliggen in de zon wordt voldoende gecompenseerd met beweging!

Iedereen succes weer deze week!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:00

Volgens mij hebben best veel hier een slecht weekend gehad, haha. := Ach, niet er in blijven hangen en er nu nog harder tegen aan. :))
Hier weer een lange dag aan het oppassen, met een ziek kind, dus heb niet zoveel te doen :P.

O: 1 volkoren boterham vruchtenhagel, 1 cracker boursin en 1 bolletje met palingworst
T: mandarijn
L: 3 boterhammen
T: 2 crackers
A: geen idee nog :P

Hoop dat ik er vandaag nog even uit kan, al is het maar om een stukje te wandelen ofzo :)

Fijne vakantie in Spanje Danseresje! :)) Heerlijk, kun je wat zon hier heen sturen? Met mooi weer heb ik nooit zoveel honger :=

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:01

hannahaapje schreef:
Mag ik serieus vragen of jullie weleens dromen over eten/weegschaal/etc?

Ik heb me laatst in een droom helemaal los laten gaan op de voorraadkast :') Was zo raar..
Was ik even blij dat toen ik wakker werd dit niet waar bleek te zijn! :=

@Winner91, is jouw hoeveelheid eten niet een beetje aan de weinige kant? Ik mis ook fruit! :)

Ik mag weer flink aan de bak vanaf vandaag, mijn menu:
O: Snee roggebrood met roerei en een glas optimel
T: Magere yoghurt met lijnzaad en een appel
L: Quinoa met de groente die ik in huis kan vinden :p
T: Sinaasappel met een paar paranoten en eventueel nog wat rauwe groente
A: Wat de pot schaft
T: Of een minneola, of nog een schaaltje magere yoghurt.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:14

Hierbij even snel mijn menu van vandaag

o: mueslibolletje met boter, glas karnemelk
t: rijstwafel
l: 2 vk met boter, osseworst, sla, komkommer, beetje peper. Stukje komkommer, sinaasappel
t: sinaasappel
t: appel
a: beetje roerbakgroente met kip (heb ik nog over van zaterdag), worteltjes, spaans saucijsje
t: weet ik nog niet

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:18

Even een vraagje, maar ik zie de laatste tijd meer en meer lijstjes voorbij komen en volgens mij mogen deze niet in dit topic. Niet om banketstaaf te zijn ofzo, maar eigenlijk vind ik de Posts met alleen een lijstje ook niet zo heel interessant.....

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:19

oh dat wist ik helemaal niet eigenlijk :o

Sorry zal het niet weer doen :+

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:21

SAKKIA schreef:
oh dat wist ik helemaal niet eigenlijk :o

Sorry zal het niet weer doen :+

Het is niet persoonlijk bedoeld hoor! En ik weet natuurlijk niet hoe anderen erover denken........
Maar ik las er net de OP nog eens op na en daar staat het ook in.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:23

Mag inderdaad niet, was het er vergeten bij te zeggen maar ik wilde Winner91 laten zien wat ik zoal eet op een dag :)
Het mag alleen als je er specifieke vragen over hebt.

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 10:24

@Negerzoen, je hebt gelijk. Ik zal nog een kiwi erbij
doen als tussendoortje ergens.

Omdat m'n week zo slecht was wilde ik deze week wat strenger..