Nou je lichaam zal misschien een dag moeten herstellen van de tattoo, je huid wel wat langer maar dat gaat volgens mij echt niet uitmaken. Maar als je t zeker wilt weten vraag dan je arts eens na.
Hoi Tigress! Mooi idee voor een Tattoo Ik heb ook de afdruk van mijn hond op mijn schouderblad staan! Afdruk maken was niet geheel makkelijk maar dat komt door het formaat van mijn hond Ik heb vingerverf gebruikt, A4 tjes op de grond gelegd... Poot in de verf gedoopt en hem toen laten lopen over de A4 tjes Ben erg blij met het resultaat!
Mijn tattoo heelt nu mooi. Volgens mij nauwelijks kortstjes enzo
Ik werk in de thuiszorg en al mijn hoogbejaarde clienten reageren zo fantastisch Gister had ik een vrouwtje van 94 daarbij moest t been op tafel zodat ze t van dichtbij kon bekijken en mijn mannelijke client van vandaag was vroeger schilder en tekent nu voor zover zijn handen het nog toelaten nog steeds en hij vond het kunst wat op mijn enkel was gezet
Mijn moeder heeft drie van de vier in assen laten zetten bij lucky 7, en eentje via een ex-collega van haar die ook tatoeƫerd :3 Persoonlijk vind ik die van assen mooier gezet (scherper etc)Ik zal zo even voorbeeld zoeken Ik wil die van mij ook in Assen laten zetten
Hier had ik een voorbeeld van gevonden op internet, en mijn eigen draai aan gegeven met schaduwgebruik Op haar arm heeft ze 3 letters staan *lol, even gimp gebruikt en klaar xD* en ik heb een draak gemaakt die ze op haar enkel heeft. De man die dat ging zetten had hem getekend, maar ze vond het maar niet mooi. Bleek uiteindelijk dat ik mijn moeder beter snapte. Zijn ontwerp over genomen en eigen draai aan gegeven (hij keek te boos ) Ik vind persoonlijk dat de puntjes, hoekjes, op bepaalde punten scherper hadden gemogen. Iets wat er bij de vlinder wel is.
Malima
Geplaatst: 10-09-13 14:10
Oke ja ik had daar ook al gekeken inderdaad maar toen was hij dicht. Moet je daar lang wachten voor een afspraak?
Ik ben ook geen fan van hoe de tweede gezet is nee. Ik zie veel dingen waarbij ik verbeterpunten zie (strakkere lijnen, mooier aansluiten etc) Vandaar dus ook mijn keuze voor eentje waar ik al meer over weet, en goeie ervaringen heb gehoord
om even terug te komen op paar blz terug de kleinere iniminitattoos zal een artiest moeilijk doen als je vraagt of hij zn iniminitatoo erbij wil zetten bij je afspraak die je heb staan zeg maar. t enige wat ik wil is een vierkantje 4 lijntjes dus.
Ik wil een klein symbool. Ga dus nog even verder zoeken dan maar.
_Friemel
Geplaatst: 11-09-13 15:23
Ash_ schreef:
Ik wil een klein symbool. Ga dus nog even verder zoeken dan maar.
On edge in den haag.
Aranel
Geplaatst: 11-09-13 16:05
Ik mag morgen Weet iemand of Kynst makkelijk te bereiken is (lopend) vanaf Deventer centraal? Mijn vriend komt uit zijn werk ook naar Deventer, en anders moeten we met 2 auto's terug en 2 keer parkeergeld betalen, beetje zonde