Emmaa_ schreef:Ja die jongen is lief he!Werkt ook een zo'n ouder vrouwtje die echt een schatje is.
Ik denk dat ik weet wie jullie bedoelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anthea schreef:
DnT schreef:Ik heb bij 1 vestiging van Douglas al 4x een uitleg gekregen over hoe ik mijn nagellak aan moet brengen, dat je het beste blanke lak onder je kleur kan dragen...
Heb zooooo de neiging te roepen: "Nee, muts, je draagt een base coat onder je lak, geen blanke lak! "
Maar goed, ik hou me elke keer maar weer in...
Santigo_ schreef:Pffff dames jullie gaan veel te hard! *gaat een poging doen om bij te lezen...*
Linoleum, beterschap met je neus en hersenpudding
Kleimaskers vind ik ook niet fijn aanvoelen, probeer ze eigenlijk altijd te vermijden. Heb op het moment eigenlijk geen fijn masker meer dus moet maar weer eens gaan kijken. Merk dat mijn huid het wel fijn zou vinden als ik weer eens eentje gebruik.
Lorac pro pallette wil ik ook nog heel graag Nadine! Was eigenlijk wel aan het balen dat ze die in Australie ook niet verkochten.
En de Douglas en Ici... Praat me er niet over! Ik ga alleen bij de douglas naar binnen als er een bepaald meisje is, anders vraag ik vlug wat ik wil en sta ik weer buiten.