Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:47

Emmaa_ schreef:
Ja die jongen is lief he! :D Werkt ook een zo'n ouder vrouwtje die echt een schatje is.

Ik denk dat ik weet wie jullie bedoelen :D die jongen is echt lief inderdaad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 20:49

Anthea schreef:

Daar hoor ik meer goede dingen over inderdaad! Ik heb een tijdje geleden een hele huid-analyse gedaan met het vrouwtje bij de Body Shop, ze kreeg duidelijk niet zo vaak klanten die zelf goed wisten hoe hun huid in elkaar zaten en wat ze er het beste voor kon doen, dus ze vond het super leuk om met me te kletsen :') Zij heeft me toen een kleimasker aangeraden met zeewier, heb daar ook het serum van. Is speciaal voor een vettige huid en ook nog eens om poriën te verkleinen en schoon te maken. Laat dat nou net alles zijn wat ik nodig heb, dus heb hem meegenomen. Is een super fijn masker, alleen ik vind het gevoel van kleimaskers gewoon niet zo prettig :P

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 21:37

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:06

Pffff dames jullie gaan veel te hard! *gaat een poging doen om bij te lezen...*

Linoleum, beterschap met je neus en hersenpudding :(:)

Kleimaskers vind ik ook niet fijn aanvoelen, probeer ze eigenlijk altijd te vermijden. Heb op het moment eigenlijk geen fijn masker meer dus moet maar weer eens gaan kijken. Merk dat mijn huid het wel fijn zou vinden als ik weer eens eentje gebruik.

Lorac pro pallette wil ik ook nog heel graag Nadine! Was eigenlijk wel aan het balen dat ze die in Australie ook niet verkochten.

En de Douglas en Ici... Praat me er niet over! Ik ga alleen bij de douglas naar binnen als er een bepaald meisje is, anders vraag ik vlug wat ik wil en sta ik weer buiten.

Anoniem

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:07

Ik heb gewoon zo'n vettige huid met zulke gigantische kraters die zichzelf ook wel poriën noemen dat ik echt baat heb bij een kleimasker op z'n tijd. Doe het eens in de twee weken ongeveer, en dan merk ik daarna ook wel dat ik het weer nodig heb. Daarbuiten scrub ik eigenlijk veel vaker dan de bedoeling is, denk 4/5 keer per week 's morgens, en gebruik ik heel veel producten die erop gericht zijn poriën te verkleinen. Zonder kleimasker is het geen porum :=

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:09

Ik heb ook het meeste baat bij een kleimasker :') Heb dezelfde kraters en vette huid... Welke gebruik jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:13

Ik gebruik de het masker van de body shop met zeewier!

Afbeelding

Deze. Heerlijk spul. Trekt behoorlijk maar hij maakt m'n huid niet rood na het afhalen (wat ik echt een pluspunt vind) en hij sluit m'n poriën goed af. Niet zo dat er geen product meer door kan en mijn huid aftakelt, maar wel genoeg om de kraters wat te verminderen :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:14

DnT schreef:
Ik heb bij 1 vestiging van Douglas al 4x een uitleg gekregen over hoe ik mijn nagellak aan moet brengen, dat je het beste blanke lak onder je kleur kan dragen...

Heb zooooo de neiging te roepen: "Nee, muts, je draagt een base coat onder je lak, geen blanke lak! "
Maar goed, ik hou me elke keer maar weer in...
:')

En dat zeggen ze tegen de godmother of nailpolish :')

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:24

Dan ga ik binnenkort nog maar eens naar de body shop. Ben op zich wel al tevreden met de tea tree lijn, maar de seaweed heb ik ook al eens naar gekeken.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 22:33

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:27

Oeh Lush maskers zijn heerlijk! En die van de Body Shop heb ik ook wel eens gehad. Moet ik ook allebei via internet bestellen omdat niet in buurt zit, aaargh.
Ik heb op moment niks meer behalve een tester. Dus maar weer eens wat bestellen. Heb alleen nog simpele van de HEMA liggen, ooit keer gekregen.

Denk dat mijn huid wel te vergelijken is met die van Emma als ik het zo lees. Vettig en veel grote poriën.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:29

Soms is het dan heel fijn om in de stad te werken O:) alles dichtbij.

Ik vind al die goedkope maskers eigenlijk niks doen. De kraters blijven onverminderd en ik blijf een glimworm.

Heeft iemand van jullie trouwens de ultieme tip voor een zonnebrandcreme voor het gezicht? Ik heb een mini van clinique gehad die fijn was, maar die vind ik in het groot niet. De kleine ook niet meer. Van alles wordt ik echt een glimworm, heb alle drugstore merken geprobeerd, de niet vette en matterende fluide van biodermal is echt rampzalig, terwijl ik normaal biodermal juist fijn vind. Ik blijf echt de hele dag glimmen...
Was aan het kijken voor de vitamine c creme van de body shop, die heeft een factor 30. Maar die prijs is niet om even te proberen en hem vervolgens weer de kliko in te kunnen gooien.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:35

Voor het zonnen bedoel je of voor onder de make-up? Ik gebruik een van Louis Widmer voor het zonnen: http://www.parfumswinkel.nl/louis-widme ... -ml_28472/ Maar hij kan ook heel goed als dagcreme met make-up erover.

Mijn huid word erg snel vet maar met deze creme niet meer dan normaal. Gebruik hem al jaren. Mocht je hem kopen, let dan op dat je een zonder parfum koopt. Tenzij je dat fijn vind. Alles is namelijk met en zonder parfum te koop (als je in de winkel koopt moet er een labeltje op staan waar zonder parfum op staat)

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 00:37

Eigenlijk beide. Als het zo zonnig is gebruik ik die eigenlijk als dagcreme. Ik hoef maar naar de zon te kijken en ik ben al verbrand, bescherm mijn huid dus liever goed. Gebruik dan gewoon een goede nachtcreme erbij s avonds.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 07:01

Santigo_ schreef:
Pffff dames jullie gaan veel te hard! *gaat een poging doen om bij te lezen...*

Linoleum, beterschap met je neus en hersenpudding :(:)

Kleimaskers vind ik ook niet fijn aanvoelen, probeer ze eigenlijk altijd te vermijden. Heb op het moment eigenlijk geen fijn masker meer dus moet maar weer eens gaan kijken. Merk dat mijn huid het wel fijn zou vinden als ik weer eens eentje gebruik.

Lorac pro pallette wil ik ook nog heel graag Nadine! Was eigenlijk wel aan het balen dat ze die in Australie ook niet verkochten.

En de Douglas en Ici... Praat me er niet over! Ik ga alleen bij de douglas naar binnen als er een bepaald meisje is, anders vraag ik vlug wat ik wil en sta ik weer buiten.

wow serieus? is het echt zó erg? -O-

edit; nieuw item voor mijn wishlist: https://www.youtube.com/watch?v=6i-VzFbmHYc _/-\o_

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:02

Wow Deijs! Ik wil het!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:06

_Nelleke_ schreef:
Wow Deijs! Ik wil het!

Ik ook *kwijl*

Alleen op HQ hair staan maar 2 kleuren.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:12

Op narscosmetics.eu hebben ze wel alles. Gratis shipping bij besteding van meer dan 50 euro… * kwijl *

Maar dan heb ik nog wel een wishlist.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:13

_Nelleke_ schreef:
Op narscosmetics.eu hebben ze wel alles. Gratis shipping bij besteding van meer dan 50 euro… * kwijl *

Maar dan heb ik nog wel een wishlist.

Oeeeh goed dat je het zegt! Ugh och ja die wishlist :') die heb ik ook nog...

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:13

Hmmm, na mijn volgende salaris maar eens even kijken… :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:14

_Nelleke_ schreef:
Hmmm, na mijn volgende salaris maar eens even kijken… :')

Ja ik ook, ik twijfel namelijk nog of ik een (tweedehands) louis vuitton sjaal ga kopen :')
Ohhhh ik wil nog zoveel hahaha

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:51

Ik heb voor gezicht van ROC soleil protection +. Hou er wel glimhoofd van, maar dat is bij mij ook niet te voorkomen met vettige huid en redelijk snel zweten.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:05

ICI paris, lieverd! wat heb je toch een timing <3

Net een 5 euro kortingsbon gekregen omdat ik een jaar privilege pashouder ben! yes!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:12

Godmother of Polish... *gniffel*

Ik heb gister net zonnecreme voor mijn gezicht gekocht die ook als moisturizer werkt van Lancaster.
En nu bij de ICI met 50% karting :D

En als je 3 producten koopt, krijg je zelfs 60% korting!

Ik heb echt zo veel Nars producten op mijn wishlist staan, maar om ze ongezien te kopen vind ik nogal wat.
Ik weet gewoon niet welke kleuren ik moet hebben en ik vind ze toch te duur om zomaar te kopen.
Wil Deep Throat, foundation, concealer, tinted moisturizer en nog een paar dingen.

En weet iemand waar ik eventueel Jouer producten kan kopen?
Mijn huid is ineens van droog naar combinatie, met zelfs hele vette plekken gegaan en ik wil heel graag de matte moisture tint proberen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:19

Over welk product gaat het filmpje? kan hem niet openen, zit op werk :P

En ik heb echt een ochtend, diez. Me leuk opgemaakt met oa Satin Taupe van MAC en Plumful, kom ik er in de auto achter dat ik de mascara vergeten ben :+ Beetje jammer..

Rechtstreeks bij Nars bestellen heeft dus ook zijn voordelen, aan 50 euro zit je zo bij hun :))