CalipsoLover schreef:Heb jullie hulp ook weer nodig! Ik nam al 2 jaar de pil (noranelle 20) Maar die was opeens niet meer goed, had al 4 maanden terug hevige menstruatie, mijn menstruatie duurde langer dan normaal en kreeg 2 dagen nadat mijn regels gedaan waren terug bloedingen. Besloten naar de dokter te gaan die mij of een zwaardere pil gaf of de pleister, heb besloten die pleister dan eens te proberen. Ik zit nu aan m'n derde en laatste pleister maar ik lijk hier allergisch op te reageren? De eerste pleister staat namelijk nog steeds in mijn vel gebrand met een donkere cirkel en verschillende kleine bloeduitstortingen. Waar de tweede pleister zat is het nog steeds rooskleurig en dezelfde bloeduitstortingen. Ook jeukt het lichtjes, wat nu? Of is dit normaal?
Ik zou zeggen, bel je dokter. Het lijkt me niet normaal dat er bloeduitstortingen en jeuk rondom zo'n pleister zit, maar ik zou hem er niet zomaar af trekken zonder even te bellen. Ik zou hem er ook niet op laten zitten zonder even te bellen.