Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Surface schreef:Beetje domme vraag maar weten jullie ook winkel met lengtematen langer dan 34? (Ze moeten natuurlijk ook kleine breedtematen hebben, ong. 24/25)
Surface schreef:Beetje domme vraag maar weten jullie ook winkel met lengtematen langer dan 34? (Ze moeten natuurlijk ook kleine breedtematen hebben, ong. 24/25)
sstier schreef:hallo!
ik ben net nieuw hier op bokt, en dit topic sprak mij meteen aan.
ik, als jongen meld mij hier ook even. ik ben 1.88 meter lang en ik weeg 60 kg. ik heb dus ondergewicht dat heb ik al vaak te horen gekregen, maar ik heb er gelukkig nooit last mee gehad met mijn gezondheid. heb vroeger nog al eens geprobeerd om wat aan te komen want als "man" is het natuurlijk niet erg aantrekkelijk om zo sprieterig te zijnmaar ik heb me er nu maar bij neergelegd dat ik geen breed geschouderde vent ben
en eerlijk gezegd, in de paardenwereld heeft het mij ook al een paar keer geholpen, ik heb gemerkt dat mensen liever een "dun" iemand op hun paard zien. zo ben ik vroeger wel mooi aan een verzorgpaard gekomen!
ik zal me verder dus even inlezen en misschien dat ik nog wat bruikbare tips tegenkomhet doet me goed te zien dat er meer mensen met dit probleem kampen, en ik blijf dit topic nog wel even volgen
groetjes!