Ik wil juist aankomen!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Oamaru

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 18:29

Op Marktplaats of Ebay kan je leuke Indian Rose broeken kopen, zijn ze ook niet zo verschrikkelijk duur. Nagelbijten / Gniffelen

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 19:56

die zijn te groot Bloos ik heb nu five Haha! maat 25 en eigenlijk nog iets te groot

edit: ik lees nu over maat 24. die zijn wel zeldzaam Boos! nog nooit gezien

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-08 23:34

Ik heb een 24 bij H&M vandaan. Ik wist niet wat ik zag Haha!.

Airiin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 10:37

Sheran, hier precies hetzelfde verhaal.
Ik ben 18 jaar, ben 1.78 lang en ik weeg 53 kilo, na heel veel strijd (2 jaar lang aankomen). Ik woog altijd zo rond de 60, maar ik heb 2 jaar geleden pfeiffer gehad. Toen woog ik op een gegeven moment nog maar 48 kilo, en iedereen maar vragen of ik anorexia had.

Ik baal er echt verschrikkelijk van, want iedereen loopt constant tegen mij te zeuren dat ik meer moet eten. Ik eet meer dan mijn vriend! En hij is absoluut geen gratenpakhuis.

Gelukkig heb ik wel brede heupen, dus een broek maat 27/28 past mij wel, maar met lengtemaat 34 is het allemaal weer lastig, lastig. Ik heb nu twee bijna dezelfde Gsus broeken (absoluut niet mijn merk Tong uitsteken maar ik zeur niet) die allebei goed zitten. Shirtjes haal ik bij de H&M omdat die tenminste lang zijn, en verkrijgbaar in maat 34. XS is mij in andere winkels meestal te kort.

Ik wou dat iedereen eens niet zo jaloers op me was Boos! dun zijn is absoluut niet leuk, je kan geen laarzen kopen, geen broeken, ik ben een hele cupmaat verloren sinds ik pfeiffer heb gehad, nooit eens leuke kleren kopen en je voelt je altijd een stengel.
Had ik maar maatje 38!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:57

Zo 4 boterhammen achter mijn kiezen, zometeen nog een lekker mona toetje en een mars die heir op tafel op me wacht en dan naar werk. Vingers aflikken

En dan te bedenken dat ik nog steeds afval.
GRR

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:58

OHH verschrikkelijk idd Airiin als anderen gaan zeuren over je gewicht.
Snap niet dat er wel een taboe ligt om iets te zeggen over eetpatroon van dikkere mensen maar niet op dat van dunnere.
Verward

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 17:24

Das een goede, dat ze bij H&M lange shorts hebben. Ook bij mij is XS vaak te kort en omdat ik met gehandicapten werk is dat nogal uit den boze... Bij de Esprit hebben ze ook vaak lange shorts in maat XS voor, in de aanbieding, redelijk leuke prijzen!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:52

is er al weer iemand wat aangekomen?

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:58

Ik meld me ook even . .
Ik ben 19 jaar 1.75 lang en weeg ongeveer 56 á 57 kilo het schommelt af en toe.

Heb netzoals jullie kan eten weten ik wil en kom niks aan , ze zijden altijd dat als je elke dag een banaan eet dat je er van zal aankomen. Nou kon het altijd proberen heb het een maand volgehouden maar was niks aangekomen , hetzelfde met ontbijt koek en met geklopte slagroom..
Fabeltje's zijn het nou probeer me er maar bij neer te leggen , op mijn 18 de ben ik begonnen met de pil te slikken ze zijden trouwens ook dat je daar iets van aankomt nou geloof dat zoiets bij mij ook niet werkt , merk namelijk nog geen verschil..

Nou ja we blijven gewoon lekker door eten en in de hoop dat ik oooit wat kilo's aankom Bloos

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:10

ik word er zo moe van.
maarja het sporten helpt er ook niet echt heel erg bij.
ik ga maar even een cup a soupje eten. en broodje
ik weeg nu 36 dus 2Kilo aangekomen..

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:45

Ik moet zeggen met kleren kopen heb ik er eigenlijk niet zo veel last van met shirtjes al helemaal niet eigenlijk. Heb gewoon de normale maat M of L af en toe een S je..
Mijn broeken koop ik altijd bij de only en heel soms bij de New Yorker. In de only broeken heb ik maar 38 lengte maar 34. of 36 en lengte maar 34 verschilt een beetje. Maar omdat je dan dunne benen heb valt heel veel broeken toch anders dan wat je gehoopt hebt

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 11:52

Ik heb er met shirtjes geen last van. Meestal S of XS, maar die zijn erg makkelijk te vinden.
Broeken heb ik wel moeite mee. Maatje 25/32 of zelfs 24/32. De winkels waar ik heenga zijn meestal XX by Mexx, Bla bla, The Hangar en héél soms de New Yorker.
Ik moet echt veel betalen voor een broek, omdat bij de wat 'goedkopere' winkels er gewoon geen broeken in mijn maat zijn.

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 14:08

Ik heb ook wel moeite met broeken kopen, aangezien ik een vrij bolle buik heb omdat ik me atlijd volvreet, en geen kont en heupen omdat het volvreten niet helpt en ik dus nog steeds mager blijf.. hmpff.
Ík koop meestal broeken bij only, en bij men at work, dat lukt dan nog wel, en dan past maatje 25 niet (te krap bij buik) en maatje 26 zit goed bij mn buik, maar verder te los.. ach ja.

@bientjuh: oei, das wel erg weinig Bloos
Hoe groot en oud ben je??

Weten jullie wat we moeten eten?
Hot wings van de KFC Lachen
Gehoord van iemand die ook aan wil komen, zoek maar eens op internet, ze bevatten zo veel Kcal!
En ze zijn heerlijk! En ze vullen enorm :S

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 15:31

Tja.. bij KFC kan ik alleen aan erg zielige kuikentjes denken dus dat eten wordt hem niet.
Maar er staat nu een lekkere chocoladecake in de oven. Vast ook wel genoeg calorieën.
Zou trouwens niet weten of ik wat ben aangekomen sta echt nauwlijks op de weegschaal.. 2a3x per jaar ofzo. Heb er thuis ook geen.

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:08

Beetje domme vraag maar weten jullie ook winkel met lengtematen langer dan 34? (Ze moeten natuurlijk ook kleine breedtematen hebben, ong. 24/25) Clown

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 18:10

Surface schreef:
Beetje domme vraag maar weten jullie ook winkel met lengtematen langer dan 34? (Ze moeten natuurlijk ook kleine breedtematen hebben, ong. 24/25) Clown

Al geprobeert bij de nieuwe Mexx winkel in de stad? Lachen
Daar hebben ze ook de xx-lijn dacht ik. Dat zijn de aparte maten.
En verder kun je the Hangar proberen, die hebben echt héél veel soorten, en ook smalle maatjes. Lachen

miltonlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:10

Surface schreef:

Weet je wat je kunt doen, een goede naaister (hum Bloos ) zoeken.
Die had ik ook een toen ik nog dunner was, en zij maakte mijn broeken altijd passend, zonder dat je daar iets van zag.
Zo kun je een broek kopen die lang genoeg voor je is, maar de breedte kun je laten inmaken Haha!
Hopelijk heb je hier iets aan Knipoog

Ik ga trouwens ook maar 1x per week op de weegschaal staan hoor, en vaak vergeet ik dat nog.
Je gewicht schommelt sowieso heel erg, dus als je vaak weegt val je vaak af en kom je vaak bij, wat helemaal niet klopt Knipoog

sstier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:28

hallo!

ik ben net nieuw hier op bokt, en dit topic sprak mij meteen aan.
ik, als jongen meld mij hier ook even. ik ben 1.88 meter lang en ik weeg 60 kg. ik heb dus ondergewicht dat heb ik al vaak te horen gekregen, maar ik heb er gelukkig nooit last mee gehad met mijn gezondheid. heb vroeger nog al eens geprobeerd om wat aan te komen want als "man" is het natuurlijk niet erg aantrekkelijk om zo sprieterig te zijn Clown maar ik heb me er nu maar bij neergelegd dat ik geen breed geschouderde vent ben Tong uitsteken en eerlijk gezegd, in de paardenwereld heeft het mij ook al een paar keer geholpen, ik heb gemerkt dat mensen liever een "dun" iemand op hun paard zien. zo ben ik vroeger wel mooi aan een verzorgpaard gekomen!

ik zal me verder dus even inlezen en misschien dat ik nog wat bruikbare tips tegenkom Haha! het doet me goed te zien dat er meer mensen met dit probleem kampen, en ik blijf dit topic nog wel even volgen

groetjes!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:32

uhhh welkom hier op bokt én in dit topic dan maar he Haha!

edit: je hebt al heel lang een account ja Tong uitsteken
waarom issie leeg dan? Bloos

dussss vertel op.... Haha!

sstier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:42

heel eerlijk? Tong uitsteken
ik snapte er helemaal niets van en heb toen al snel mijn intresse verloren Knipoog , maar een vriendin van me sprak er laatst weer over en aangezien ik vandaag vrij had en het erg slecht weer was, had ik besloten om me er vandaag wat meer in te verdiepen. en ik heb nu aardig wat berichtjes geplaatst, en ik vind het warempel erg leuk! het is wel een beetje verslavend Bloos
ik snap nog lang niet alles maar het begint te komen! Clown

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:44

ahum Bloos oké maar vertel, wie ben je...waar kom je vandaan...enz.............. Haha!

sabientje is niet nieuwschierig Bloos

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 22:51

sstier schreef:
hallo!

ik ben net nieuw hier op bokt, en dit topic sprak mij meteen aan.
ik, als jongen meld mij hier ook even. ik ben 1.88 meter lang en ik weeg 60 kg. ik heb dus ondergewicht dat heb ik al vaak te horen gekregen, maar ik heb er gelukkig nooit last mee gehad met mijn gezondheid. heb vroeger nog al eens geprobeerd om wat aan te komen want als "man" is het natuurlijk niet erg aantrekkelijk om zo sprieterig te zijn Clown maar ik heb me er nu maar bij neergelegd dat ik geen breed geschouderde vent ben Tong uitsteken en eerlijk gezegd, in de paardenwereld heeft het mij ook al een paar keer geholpen, ik heb gemerkt dat mensen liever een "dun" iemand op hun paard zien. zo ben ik vroeger wel mooi aan een verzorgpaard gekomen!

ik zal me verder dus even inlezen en misschien dat ik nog wat bruikbare tips tegenkom Haha! het doet me goed te zien dat er meer mensen met dit probleem kampen, en ik blijf dit topic nog wel even volgen

groetjes!

al eens aan zwemmen gedacht ?? bortscrawl en vlinderslag ?? daar wordt je nog breed van

welkom hierzo Haha!
ik ga me morgen maar weer eens wegen (A)

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 23:09

nou sstier, kom op Haha!

paris20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 23:20

hey hier ook een lotgenootje!
ik ben dus 184cm en weeg 65 kilo
ik heb al vanaf kind af aan aan moeten horen gatver kijk haar wat dun zeg zou ze ziek zijn? blala
mensen begrijpen niet dat dit mensen zo kwetst dat ze in verloop der jaren zelfs zo erg er mee bezig zijn dat ze niet meer in bikini durven of 2 broeken over elkaar aan trekken enz.
ik durf er nu voor uit te komen dat ik deze fase heb afgesloten en de race naar t aankomen in gewicht heb opgegeven!
ik heb alles geprobeerd! dietistes shake's verschilende speciaal samengestelde maaltijden. en noem maar op, Huilen
ik ben jaren lang ermee gepest en zal ook nooit trots in een minirokje lopen, maar ik heb er wel mee leren leven. onzekerheid is niet aangeboren t is aangeleerd!
stiekem hoop ik nog steeds op een oplossing voor mijn magere gestel en ooit vrouwlijke vormen te hebben haha dus ik hou jullie topic in de gaten! Haha!
ps, ik eet smorgen's 2 broodjes
smidag's 4 broodjes
savond's warm eten
tussendoor eet ik elke dag een pak koek of zak chips, een stuk fruit, en vaak ook nog noodels enz
ik eet dus zeg maar heel veel zonder moeite dus daar licht t niet aan

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 23:59

hoi!

welkom hier Haha!

mij lukt het aankomen ook niet meer.

even leek het te werken met gewichtstoenamepoeder,maar met een beetje stress ben ik de kilo's ook zo weer kwijt.