Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Laar schreef:Ik las net de krant, en daarin stond een groot artikel over Stan Storimans, een interview met zijn vrouw. Even voor de mensen hier die niet weten hoe Stan Storimans overleden is. Hij is om het leven gekomen door een Bom.
Nou goed, dan staat er in dat artikel dus dat hij zich op dat moment op een plaats bevond waar die Bom ook heel onverwachts kwam.
En dan zegt zij: "Die bom sloeg nergens op"
En ik moest meteen denken aan een autistisch persoon die dit artikel zou lezen. Zouden jullie dan niet struikelen over die zin, zo van.. 'Ja maar die bom sloeg toch op Stan?'
Ik wilde het even met jullie delen, ook om te kijken of ik me op de goede manier in jullie denkwereld inleef!
Laar schreef:Heerlijk om te lezen hoe jullie helemaal uitpuzzelen hoe je de weg dan wél kwijt kunt zijn!
Sem_ schreef:Ik vraag me trouwens sterk af wat de verschillen zijn in de denkwereld tussen
iemand mét autisme en iemand zonder.
moonfish13 schreef:Dat vraag ik me ook af Sem, hoe is het om ''normaal'' te zijn?
horselove154 schreef:Ik vraag me af of ik dat nodig zou hebben.. Ik heb het 15 jaar gered zonder hulp dus het zou moeten lukken, vind ik..
Sem_ schreef:Het is altijd wel apart als andere het over autisme
hebben en jij er zelf bij zit maar zij niet weten dat jij
autisme hebt.![]()
Dan hoor je echt de grootste onzin.