Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 15:57

Quellian, je kan ook een nachtje slapen met cremespoeling erin.
Dit deed ik altijd met mijn extensions, ongeveer 1 a 2 x in de week een nachtje cremespoeling.
Volgende ochtend haar wassen en het is weer lekker zacht. :j

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:17

Ga eens even aan de knutsel vanavond :j

Vind het zo zonde, want op deze manier vind ik het niet meer zo mooi, dan kan ik het er net zo goed uithalen (of ik moet de hele dag met een borstel lopen).

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:23

Quellian
zij jou extension je foto in je profiel ?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 16:23

Yup.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 09:59

Ik had dat probleem dus ook op een gegeven moment en ik heb ze er toen idd uit gehaald.. Ik werd er gek van! Ik lag op een gegeven moment in het ziekenhuis en had daar echt geen zin/tijd om telkens met cremespoeling te slapen en elk half uur mijn haren door te kammen... Ik baalde er ook verschrikkelijk van!!
Daarom 'durf' ik het nu niet meer zo goed aan.. Lang haar kriebelt wel weer maar omdat ze na een tijdje zo slecht waren durf ik niet meer!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 10:03

Snap ik inderdaad... welk merk had jij erin? Ik zelf vind Indian Gold etc. gewoon te duur voor het leuke, misschien dat je met dat haar niet het probleem hebt, ik weet het niet.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:15

Heel stom, ik heb er toen helemaal niet op gelet welk merk het was, dus geen idee...

Ik had ze eerst op vakantie laten zetten, hiervan waren de haren echt super!!! Bleven heel mooi en ook weinig klitten. Maar de waxjes waren niet erg goed en ik had geen speciale borstel, waardoor ik na een tijdje een vogelnestje op mijn achterhoofd had. := Volgens mij vooral door het gebrek van een goede borstel.... Toen heb ik ze hier in NL door iemand van bokt laten bekijken en zij heeft toen nieuwe gezet.
Was er in eerste instantie echt superdesuper blij mee maar na een tijdje werden ze dus heel droog en vaak in de knoop. Wel had ik nu een speciale borstel dus gelukkig geen vogelnestje. :D

Opzich heb ik er best wel wat geld voor over, als ik ook zeker weet dat het mooi blijft. Ik ben gewoon bang dat ze alsnog zo in de knoop komen te zitten... :=
Ik twijfel heel erg, aan de ene kant kan ik mijn geld wel beter gebruiken natuurlijk (wie niet) en mijn eigen haren groeien de laatste tijd ook erg goed.. Maar als ik foto's zie van die lange haren, dan wil ik meteen weer!! ;)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:28

Oeeh ze belden net van de kapsalon, ik kan morgen half 12 al komen voor m'n nieuwe haartjes!

Zal gelijk ff vragen over die speciale borstel e.d., lijkt me niet echt fijn dat het zo gaat knopen!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 16:31

Ik heb ook een speciale borstel, alleen heeft mijn kat die 2 dagen geleden achter de tv gegooid, dus kan er ff niet meer bij... merk inderdaad wel heel snel dat de waxjes dan ruzie met elkaar krijgen.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 17:18

Ja die borstel heb je echt nodig. :j
Ik had vooral na het douchen dat er haren omhoog bleven steken en in combinatie met een slechte borstel (en dus niet goed kunnen borstelen bij de waxjes) wordt dat dus na een tijdje echt een plak haar om het zo maar te zeggen. :+
Verschrikkelijk is dat! Heeft toen ook heel alng geduurt voordat ze eruit waren... Om over het ontknopen maar niet te spreken!!! :=

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:29

Ik zal nu al niet meer zonder die borstel willen. Ik borstel de waxjes 2x per dag extreem goed, want het mag echt niet gaan klitten. Heb de borstel ook mee naar mijn werk, dat ik tussendoor even kan borstelen als het nodig is. Waar ik ze heb laten zetten zeiden ze dat so-cap dikker en stugger haar is, en dat dat sowieso sneller klit als het duurdere indian gold en balmain. Ik ben echt heel bang voor klitten, met mijn eigen korte haar was ik na het het wassen vaak wel een kwartier bezig met kammen, het klit heel erg omdat het zo fijn is.

Mij is verteld dat als je het goed verzorgt, dus goede shampoo en conditioner en maskers, en je borstelt goed, het niet gaat klitten. Had eerst alsnog mijn twijfels, maar ik begin er nu in te geloven. Ik heb zo'n verzorgingset van Balmain er bij, moet het met dat spul wassen, anders vervalt de garantie. Wel klote, want ik had net nieuwe dure shampoo van de kapper gehaald. Denk dat ik toch stiekem even op een klein stukje ga proberen of ik dat gebruiken kan, dan wissel ik het af. Doe er verder wel gewoon mijn eigen conditioners en maskers in, maar dan gewoon niet in de buurt van de waxjes..

Kunnen jullie waxjes wel alle shampoo's verdragen? Met socap mag je wel gewoon alles gebruiken, maar bij Balmain niet. Stom..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:01

ik heb ook speciale borstel, kan echt niet borstelen met een gewone :n kam het denk 3x per dag? sochtends, smiddags en voor slapen. wassen onderkant met contioner ook en paar keer goed masker en doe er anti frizz spul in na het wassen, dan blijft het echt lekker zacht :j

ik was alleen met loreal.. die is voor mn eigen haar het fijnst :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:12

Dat antifrizz heb ik ook al gekocht, en zat nog even te zoeken naar een fijne shampoo, want er mogen geen fruitolien etc. in zitten toch, das niet goed voor de waxjes?

Shampoo met kamille kan wel toch?

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 19:31

ik heb er gehad!
ik was er echt superblij mee,
heb ze om een stomme reden uit gedaan.
ik betaalde 2 euro per extension, kon kiezen welke lengte
ze verzorgde, werkte ze bij om de 2weken gratis
ik moest ongeveer 100 extensions,
maar ze was echt heel vriendelijk en deed het goed, ze deed het zeker niet om het geld :)
ze bestelde haar haren uit italië, en was 100% humanhair.
is wel in belgië kort bij maastricht, in Gellik
ik heb nog wel ergens een foto haha:p
is wel al 2jr geleden, dikke emo foto:D
Afbeelding

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:25

Ziet er dun uit alissaaa?

Ik hoop dat ik mijn haar ook met een 'gewone' shampoo er bij kan wassen, vind ik echt fijner. Niet dat dit niet goed is, maar het staat er nog, dus kan het sowieso 4 maand niet gebruiken. Ik ga het gewoon op 1 extension uitproberen, zie het vanzelf als hij er uit glijdt. Het is wel speciaal spul van de kapper, dus ik hoop dat het geen kwaad kan.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:09

Ik gebruik zelf normaal altijd Andrelon, maar sinds de extensions gebruik ik Palmolive (goedkoop alternatief voor alle dure middeltjes), cremespoeling gebruik ik ook van Palmolive.

Zorro; SoCap is inderdaad wat 'stugger', maar met zwart haar maakt het amper verschil, omdat het niet extreem chemisch behandeld en geverfd/gebleekt is (alles is Azisch haar en dat is al zwart). Vandaar dat het bij mij niet zou uitmaken zei degene die ze zette.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:12

Als dat er 100 zijn alissaaa dan vrees ik voor morgen.. Ik wil toch wel wat meer haar dan die van jou.

Toch staat 't wel gaaf, met z'n rode lok er doorheen!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:17

100 is wel weinig...

Ik heb heel dun/weinig haar en bij mij zitten er al 125 in. Degene die ze zette zei dat 150 mooier geweest zou zijn, maar ik vind dit prima, heb van mezelf toch al een dunne staart.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:18

Ik heb er altijd 125 of 150 in en heb dan een hele volle kop.
Het ligt er natuurlijk ook aan wat je al op je koppie hebt zitten.

Quellian: zwart haar is ook erg chemisch behandeld hoor.
Mijn ervaring is dat je beter rood haar kunt nemen,dat is zachter en veel minder stug van kwaliteit.
Ik neem de volgende keer( volgende maand) rood haar en verf het dan na een maand of 3 zwart.
Dan blijft het ook gewoon lekker zacht.
Blond vind ik een regelrechte ramp.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:34

Ik heb mijn eigen haar eind 2006 zwart geverfd, krijg er ook gewoon geen andere kleur meer in. Dus het lijkt me niet zo heel handig om er dan rode extensions in te hangen :D

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:50

Als ik al die foto's van iedereen hier zo zie dan vind ik het toch wel erg mooi. zo lang haar.
Ik heb zelf heel dun fijn blond haar wat heel langzaam groeit, heb wel eens eerder aan extentions gedacht maar ben bang dat je die waxjes ziet!

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 00:08

ik weet het!
maar ik wou dat het duin uitviel haha:d
als ze niet zo hard gestijld ware ware ze ook voller..
was mijn eigen keuze duss..
zal zo een andere foto zoeken!

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 15:33

Chrissie_ > ik heb net zulk haar als dat jij hebt, maar dan een stuk korter. Heb ook extensions gehad, van greath lengths, je ziet die waxjes niet hoor! Is ook dezelfde kleur als je haar he... Alleen als t keihard waait en je haar waait in een kruin aan de zijkant ofzo haha! Ik had er 100 en dat was te weinig...

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:01

Zo, mijn haar zit! :D Het is echt supergaaf geworden... Zal zelf even proberen een foto te maken :)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 17:18

Ontario schreef:
Chrissie_ > ik heb net zulk haar als dat jij hebt, maar dan een stuk korter. Heb ook extensions gehad, van greath lengths, je ziet die waxjes niet hoor! Is ook dezelfde kleur als je haar he... Alleen als t keihard waait en je haar waait in een kruin aan de zijkant ofzo haha! Ik had er 100 en dat was te weinig...

Okee :) En hoeveel was jij ongeveer kwijt?