Valeria schreef:ik heb de laatste week alleen maar hypers en hypo's en voel me vreselijk!dan spuit je weer bij om een hyper te reguleren en dan uur later heb je een hypo ik word er helemaal gek van!!!
wie heeft hier ook wel eens last van?
Nou dan mag ik je de hand schudden ik ben vanaf vorige week donderdag heel erg aan het schommelen met hypo's ppff normaal voelde ik ze als ze onder de 4 kwamen maar vrijdag was ik in de supermarkt en toen ik me auto in stapte dacht ik laat ik even meten en ik schrok me een hoedje 1,1 en ik voelde me super goed niks aan de hand, nou maar ff een AA gedronken voor ik de auto weer starte, de donderdag ervoor was ik met me paard naar springles geweest en op de snelweg kreeg ik even een licht gevoel in me hoofd van echt maar wel geteld twee tellen, ik op stal aangekomen dus ik zeg tegen me man ik moet even me suiker meten want ik had net een licht gevoel in me hoofd en ik meette me suiker en die was 2,1 dan schrik je toch wel ff van ik rij wel met me paard over de snelweg voor het zelfde geld raak ik weg oeff ik moet er niet aan denken, ik maandag gelijk de dvpk gebeld en ik had zelf me insuline al met 2 pnt naar beneden gezet heb een pomp want in het weekend kan je natuurlijk weer geen dvpk aan de lijn krijgen. maar moet nu nog 2 pnt naar beneden want ik blijf nu nog iedere dag een hypo aanval krijgen en niet 1 maar meerdere snap er echt geen barst van... rare ziekte ppff..