o jeetje margriet

Ja, ik weet wel dat het opzich niet heel schrikbarend hoog is maar voor mij doen was dit een record. Ik had nog nooit zo hoog gehad!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amulet schreef:WZlove schreef:En waar mag dat op slaan als ik vragen mag Carolinef?
Wild guess: op het plaatje in jouw profiel![]()
lovebonney schreef:nou ik keek ook even op hoor van je collage in je profiel WZ love
o jeetje margrietwat lastig zo'n been in het gips! Hoe is dat zo gekomen, want dat heb ik even over het hoofd gelezen denk ik.. en hoelang moet je nog in het gips?
Ja, ik weet wel dat het opzich niet heel schrikbarend hoog is maar voor mij doen was dit een record. Ik had nog nooit zo hoog gehad!
WZlove schreef:En waar mag dat op slaan als ik vragen mag Carolinef?
WZlove schreef:lovebonney schreef:nou ik keek ook even op hoor van je collage in je profiel WZ love
o jeetje margrietwat lastig zo'n been in het gips! Hoe is dat zo gekomen, want dat heb ik even over het hoofd gelezen denk ik.. en hoelang moet je nog in het gips?
Tsja zo gaat het er toch aan toe..
Valeria schreef:ik heb de laatste week alleen maar hypers en hypo's en voel me vreselijk!dan spuit je weer bij om een hyper te reguleren en dan uur later heb je een hypo ik word er helemaal gek van!!!
wie heeft hier ook wel eens last van?
BiancUgo schreef:Valeria schreef:ik heb de laatste week alleen maar hypers en hypo's en voel me vreselijk!dan spuit je weer bij om een hyper te reguleren en dan uur later heb je een hypo ik word er helemaal gek van!!!
wie heeft hier ook wel eens last van?
Nou dan mag ik je de hand schudden ik ben vanaf vorige week donderdag heel erg aan het schommelen met hypo's ppff normaal voelde ik ze als ze onder de 4 kwamen maar vrijdag was ik in de supermarkt en toen ik me auto in stapte dacht ik laat ik even meten en ik schrok me een hoedje 1,1 en ik voelde me super goed niks aan de hand, nou maar ff een AA gedronken voor ik de auto weer starte, de donderdag ervoor was ik met me paard naar springles geweest en op de snelweg kreeg ik even een licht gevoel in me hoofd van echt maar wel geteld twee tellen, ik op stal aangekomen dus ik zeg tegen me man ik moet even me suiker meten want ik had net een licht gevoel in me hoofd en ik meette me suiker en die was 2,1 dan schrik je toch wel ff van ik rij wel met me paard over de snelweg voor het zelfde geld raak ik weg oeff ik moet er niet aan denken, ik maandag gelijk de dvpk gebeld en ik had zelf me insuline al met 2 pnt naar beneden gezet heb een pomp want in het weekend kan je natuurlijk weer geen dvpk aan de lijn krijgen. maar moet nu nog 2 pnt naar beneden want ik blijf nu nog iedere dag een hypo aanval krijgen en niet 1 maar meerdere snap er echt geen barst van... rare ziekte ppff..
WZlove schreef:En waar mag dat op slaan als ik vragen mag Carolinef?
WZlove schreef:Ja en ditnou toi toi toi dan, laat je niet kisten
WZlove schreef:Word voor iets anders opgenomenAls je wilt weten waarom heb ik liever even een berichtje dan hier zo neer te zetten
x_tico schreef:Ik heb weer een nieuwe inschietsysteem, de vierde al & hij doet het supergoed.
Carolinef schreef:WZlove schreef:En waar mag dat op slaan als ik vragen mag Carolinef?WZlove schreef:Ja en ditnou toi toi toi dan, laat je niet kisten
WZlove schreef:Word voor iets anders opgenomenAls je wilt weten waarom heb ik liever even een berichtje dan hier zo neer te zetten
daar slaat dat op, niet zo heetgebakerd reageren,als ik iets "tegen" je te zeggen heb wat niet normaal bedoeld is dan zou ik dat wel via pb doen,
ik wens je dus eigenlijk succes voor het andere waar je voor wordt opgenomen maar niet in het topic wilt plaatsen, niks meer en niks minder
x_tico schreef:Ik heb weer een nieuwe inschietsysteem, de vierde al & hij doet het supergoed.
Amulet schreef:x_tico schreef:Ik heb weer een nieuwe inschietsysteem, de vierde al & hij doet het supergoed.
Welke heb je nu?
Haha ik heb het twee schietsystemen volgehouden, toen ben ik gestopt met de pomp![]()
x_tico schreef:Haha, ja ik wou gewoon doorzetten.
Ik weet niet precies welke ik nu heb, even kijken..
Ik heb dit inschietsysteem:
https://www.diaexpert.de/media/link-assist-box.jpg
met deze inschietdingen:
http://img167.imageshack.us/img167/1494/dscn06030be.jpg
hij is echt super, hij kan er niet scheef ingaan! idiaal.