Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deflin schreef:ja volgens mij ook emma-s-girl. rijden mag ik wel weer hoor, maar heb best veel last bij afstappen en veel last van opstart problemen en bij een buitenritje van anderhalf/ twee uur heb ik best veel last.
tevens kan ik nog niet uitstappen of door mijn knieen heen.
oh franciee, dat klinkt helemaal niet fijn zeg. van je andere been of van je geopereerde been?
martine0503 schreef:Vandaag nieuwe oefeningen gehad bij de fysio. Nu best last van. Benieuwd hoe het morgen is.
Ook wil ik eens kijken hoe het gaat als ik met brace om ga rijden. Wie weet kan ik dan meer. Dat zou prettig zijn. Nu kan ik amper wat op mn paard. Wat op en afstappen betreft heb ik mazzel dat het mn rechterknie is. Met krukje opstappen en afstappen mezelf langs de zijkant er rustig af laten glijden en op mijn linkerbeen landen.
TrIjNiE__ schreef:deflin schreef:ja volgens mij ook emma-s-girl. rijden mag ik wel weer hoor, maar heb best veel last bij afstappen en veel last van opstart problemen en bij een buitenritje van anderhalf/ twee uur heb ik best veel last.
tevens kan ik nog niet uitstappen of door mijn knieen heen.
oh franciee, dat klinkt helemaal niet fijn zeg. van je andere been of van je geopereerde been?
Hoe stap jij af dan? Ik doe beide voeten uit de beugels, zwier mijn been over het zadel en laat me langzaam glijden en bij het neerkomen steun ik meer op mijn goede been. Zo is het nog niet fout gegaan