ik ben nogal wit van mezelf, en in de zomer en onder de zonnebank wilde ik maar niet kleuren (in de zomer wel verbranden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arans schreef:Rachel_x schreef:Iemand een tip idd voor het zweten?
Deo's werken niet.
Het zelfde bij mij.
Echt ik heb al heel veel uitgeprobeerd. Als je rijk bent kun je je oksel laten inspuiten met botox, dan zweet je zo'n 5 jaar niet.
Wat bij mij helpt ( raar maar waar) geen deo gebruiken. als ik deo gebruik ruik je altijd wat ( meestal een veise deo geru) maar zonder doe ruik ik aan het einde van de dag niet eens zweet! Elke dag je oksels schoonmaken, Elke dag nieuwe BH en trui aan helpt ook hierbij.
Maar het liefst gebruik ik toch deo die helpt, jammer genoeg heb ik deze nog niet gevonden.
smeetjoew schreef:O, handig! Ik heb zelf ook altijd last van zweten en met name als ik gespannen ben - ookal merk ik er zelf niets van. Geen deo gebruiken is geen optie, dan ruik ik mezelf altijd.
Ga meteen de Extra Dry aanschaffen!
Lara_Silver: Het kan nooit helemaal iets goeds zijn. Zweet kan je niet onderdrukken, blijkbaar zal het je poriën 'verstoppen', waardoor er geen vocht meer door kan. Ook zit er in elke deo een percentage alchol, dit droogt de huid uit. Maar hé, als je nergens last van hebt, waarom dan niet?
brittje88 schreef:steeds die zelfde vragenneem nou es de moeite om het topic door te lezen
nann_CCU schreef:Over mijn vraag van cellulites weet ik dat het hier al heeft gestaan, maar ik zou niet weten welke bladzijdes en al die bladzijdes te lezen heb ik eigenlijk niet zo heel veel zin in..
xNatas schreef:Dat is idd goed voor je, dat koude water.
En voor je haar ook naspoelen met koud water, dan gaan de porien (Weet die andere naam niet meer of is het goed?) dicht zitten, en gaat je haar meer glanzen en minder pluizen.
ILoveMyHorse schreef:Eeeeh Astrid
Laura24 schreef:creme is "goodbye cellulite" (van nivea?, dove? Euhh dat weet ik ff niet meer )
casperrr schreef:Er is een aantal keren in dit topic een mega quote neergezet met alle tips erin....