Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anne_fury

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 22:46

echt waar ? Clown ik wist niet dat zoiets bestond Bloos!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 22:51

Ik zoek bij ''Dood van onszelf''

Daar komt uit ;

1. Dromen van onze eigen dood betekent dat we onze eigen gevoelens over de dood ervaren ; het terugtrekken van de uitdaging van het leven of de scheiding tussen lichaam of geest. Het lichaam verlaten is vaak een uitdrukking van deze breuk tussen het ego en de levensprocessen.
2. Onze eigen dood kan vaak in dromen worden gebruikt om de gevoelens die andere over ons hebben te onderzoeken.
3. De dood is een overgang bewustzijn van het grofstoffelijke naar het meer spirituele zelf.

De dood in een droom heeft vaak niets met dood gaan te maken.

Bron ; Dromen Encyclopedie van Pamela Ball.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:09

sorry maar ik snap er niks van.
toch bedankt voor het opzoeken Lachen

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:10

weet je niet waaróm IK erover droom? waarom ik?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:16

Hoebedoel je, waarom ik? Je dromen komen voort uit jouw eigen gedachten, zowel bewuste gedachten als onbewuste gedachten. Het zijn vaak dingen waar je mee bezig bent, onbewust of bewust.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:24

dus dromen worden afgeleid van wat je denkt ? of heb ik het nou mis ? als je bijv negatief denkt,dan droom je dus ook negatief ? en als je positief denkt,dan droom je dus ook positief?
of bedoelde je iets anders met :het zijn vaak dingen waar je mee bezig bent ?

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:25

Nee het klopt zoals jij het zegt. Dat hoeft niet per se altijd zo te zijn, maar meestal werkt het wel zo.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:29

maar ik denk helemaal niet continu negatief,wel vaak,okee,maar niet 24uur per dag.
maargoed,sorry ik ga nu echt (proberen) te gaan slapen.
je kan altijd pb-en Lachen
groetjes Anne

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:30

Succes met het slapen en denk maar aan fijne dingen voor je gaan slapen, misschien helpt het wel. Ik hoop het voor je. Jij bent ook altijd welkom meid. Sterkte.

Liefs, Mel.

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 01:07

Godver net uit geweest (voor het eerst) en het was me toch stampvol in die kroeg, werd echt helemaal gek van binnen en kon geen woord meer uitbrengen. Vond het heel "eng" zeg maar (kan het niet helemaal verwoorden).
Anne_fury, bedankt voor je reactie Lachen Het heeft me heel veel moeite gekost het hier neer te zetten, maar aangezien ik hier redelijk anoniem ben en ik werd "aangemoedigd" door de andere berichten ging het iets makkelijker.
Dat over dat dromen over de dood, dat heb ik al vanaf mijn tiende. Ik heb mij en mijn familie plus belangrijkste vriend al op alle mogelijke manieren dood zien gaan, en niet één keer, nee elke keer weer op nieuw. Ook droom ik héél vaak over heo ik zelfmoord kan plegen etc. etc. en dat dan ook op alle mogelijke manieren en vooral ook hoe mensen er achteraf dan over zouden praten en denken.....

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 01:42

Voor een vriendin ben ik opzoek naar mensen die één of meerdere ouders hebben die je regelmatig in elkaar slaan (sorry het klinkt hel crú zo, maar dit is wel letterlijk wat ik bedoel).
Het gaat dus niet om flink gemept of geschopt worden, maar echt in elkaar geslagen, gewurgd en de deur uit geschopt worden (en helemaal onder de blauwe plekken zitten)?
Ik kan hier geen details neerzetten i.v.m. de veiligheid van mijn vriendin, maar als iemand hier iets uit herkent en mij zou willen helpen met het helpen/redden van mijn vriendin. Pb dan als je blieft even.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 11:54

ik heb alleen een moeder,en die zou zoiets gelukkig nooit doen Lachen
maar toch succes met zoeken Knipoog

o0Michelle0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:20

ik heb een een vader en een moeder waar ik heeel vaak ruzie mee heb, maar zoiets doen ze gelukkig niet

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:29

Ik ben vroeger door mijn moeder mishandeld. Maar dat ging net niet zo ver. Wel ben ik vier jaar lang door mijn nu inmiddels ex-vriend flink in elkaar geslagen en vaak zover dat ik paar keer paar dagen in het ziekenhuis gelegen heb. En dan bedoel ik niet zomaar in het ziekenhuis op de gewone poli afdeling. Ik heb vier jaar een relatie met hem gehad, en hij sloeg me letterlijk bont en blauw. Maar goed, daar heb je dus niets aan, want hij was mijn vriend en geen ouder van mij. Bloos

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 12:30

Oh ja, en nogmaals, dromen over de dood hebben vaak niets met de dood te maken. Dat denken mensen wel vaak, maar het betekend vaak dat er een verandering komt, of nieuw leven, of iets anders nieuws of zo. Maar het heeft *meestal* niets met de dood te maken.

anne_fury

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:22

vannacht heb ik gelukkig wel goed geslapen Haha! mijn droom weet ik allang niet meer.
voel me nu eigelijk best wel k*t ik weet eigenlijk niet eens waarom :S ik snap mezelf niet echt soms Clown

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:22

Ik voel me op het moment echt k*t.. Heb me vanochtend weer gesneden maar dan nu in mn pols, niet heel erg..ik zat echt zo te twijfelen van stel maar als ik het later toch niet wilde. oke, niemand snapt me nu denk ik, praat lekker vaag. maar nu zit ik dus lekker opvallend met in mn pols. draag nu maar veel armbanden ofzo. Sorry voor vage verhaal, volgens mij snapt niemand er wat van.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:27

ik snap je wel hoor Lau_ra Ach gut maar da's meestal dat je achteraf toch weer spijt krijgt Scheve mond

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:30

Ik denk dat de mensen hier in dit topic je juist wél begrijpen, Lau_ra. En ik vind jouw verhaal niet vaag.

Het is toch een goed teken dat je achteraf spijt hebt. Denk ik tenminste, zelf heb ik dat niet, maar ik zou het wel willen. Bloos Knipoog

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:32

Ik had dat wel heel erg, en dat heeft er ook voor gezorgt dat ik alweer een tijd gestopt ben Lachen
njah tijd, een weekje ofzo Tong uitsteken

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:34

Een weekje is toch een tijd vind ik zelf. Haha, zeker als je naar mij kijkt, ik doe het elke dag, meerdere malen op een dag zelfs. Nou, wees dan maar heel trots op jezelf met een week. Het is toch al een begin, en als het misschien weer een keertje gebeurd, naja dat kan gebeuren. Maar ik vind het toch heel erg goed van je hoor, Robin. Echt heel goed!! Ga zo door meissie. Lachen

tuinkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 17:44

ik heb er vrij lang over nagedacht om dit te plaatsten omdat er een paar mensen op bokt zijn die ik best goed ken.maar ik doe het toch maar.

ik automuliteer ook al een poosje,ik probeer telkens te stoppen maar dat lukt maar niet..gelukkig heb ik een hele goeie vriendin die me altijd helpt als ik weer de neiging heb,laatst was ik weer een week gestopt maar het is eergisteren weer begonnen.
ik hoop dat ik ooit een keer voorgoed ermee kan stoppen,want zo wil ik echt niet verder.

voor verdere vragen-->pb

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:03

Oh, gelukkig begrijpen jullie me wel! Lachen sorry, klonk heel vaag net wat ik zei.
@Tuinkabouter: Als je je k*tvoelt of je verhaal kwijt wilt, mag je me altijd pben Lachen

tuinkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:14

oke Lachen maar ik heb het er liever niet over,ik bezoek ook nooit zo vaak topics als deze,maarja. toch bedankt Knipoog

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:17

Ik ook niet. Maar op gegeven moment dacht ik nu moet ik me ff melden in dit topic. Verder heb ik hier ook nog niks gezegd over wat en hoe ik me voel Lachen Dat kan ik niet.