Dit keer een verassingspakket en een onzichtbare navelpiercing, voor als ik straks weer onder de MRI scan moet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duhelo schreef:had ik ook weer een leuke actie
besloten om mijn tongpiercing eens uit te halen, spoelen met het product, zodat het allemaal eens proper is
losdraaien, uithalen en terug insteken geen probleem.
Maar dat verrekte bolletje, wat een ramp om dat er weer op te krijgen
na een 10 minuten frikkelen eindelijk gelukt, pffff ...
oefening baart kunst zeker?
Barmat schreef:Ik heb weer besteld bij piercings4u!
Dit keer een verassingspakket en een onzichtbare navelpiercing, voor als ik straks weer onder de MRI scan moet
Barmat schreef:Ik heb weer besteld bij piercings4u!
Duhelo schreef:zijn er ook belgische sites om te bestellen?
Red_Savage schreef:Ik heb sinds 2 / 3 weken dan eindelijk mijn navelpiercing
Duhelo schreef:zijn er ook belgische sites om te bestellen?
gipsyboy schreef:dat calendula zalf is dat goed voor op een navelpiercing??
heb je dat ook in spray ofzo?? en waar??
want wil echt niet dat ie gaat onsteken, wil er alles aan doen dat dat niet gebeurt.
iemand nog goeie tips.
voor navel piercing?? (heb hem sinds vrijdag) voor degene die het nog niet wisten hihi
C_hristel schreef:Barmat schreef:Ik heb weer besteld bij piercings4u!
jij spaart ze vast
lottehorse schreef:vraagje! ik heb vaak ontstoken ooren van mijn oorbellen. mijn oren kunnen niet goed tegen oorbelen in mijn oren (behalve oorbellen van six) ik wil graag een navelpierzing en vraag mij af of ik daar ook snel ontekingen krijg als dit bij mijn ooren ook het geval is?
groetjes!
ps. tips voor overhalen ouders
Duhelo schreef:op google komt er niet veel uit, verzorging sites en nederlandse shops wel, tweedehands ook wel, maar dat zoek ik nou net niet
Nicky__ schreef:Halloo, ik zou echt heel graag een Navelpiercing willen.
Alleen mn ouders willen het niet, ze verbinden piercings met onbetrouwbare duistere types ofzo
iemand tips om ze te overhalen dat het echt heel mooi is?