Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tooske schreef:Nikita10 schreef:Ik wil al heel lang een labret piecing..maar omdat ik instructrice ben en veel les aan kinderen geef twijfel ik een beetje..terwijl ik het al super lang wil..Ook ben ik beetj bang voor de liteken erna als jem evt eruit haald..Als je m laat zette moet je dan altijd eerst een groot bolletje? Of kan je al een kleinere nemen??
Ik heb gelijk een klein bolletje gehad.
Mag later pas een grotere.. Ga volgende week terug dan wil ik graag een steentje met een diamantje erin.
Lous schreef:[/quote]1 tip, laat het AJB niet bij Bodyflair doen
miisshOrse schreef:Lous schreef:1 tip, laat het AJB niet bij Bodyflair doen
Nikita10 schreef:Ik heb bij bodyflair (tatoo bob) mijn wenkbrouwen laten tatoeren en ben daar eg zwaar ontevreden over..in een korte tijd iets van 5 keer terug geweest..Voor piercings en tatoo;s zou ik daar echt niet meer komen..Ik ga wel naar mijn vertrouwde tatoo MICK
Tooske schreef:Ik had gister mijn bestelling binnen cheappiercings.com
Alles prima! had een tongpiercing besteld 14 mm klein bolletje paarse kleur. Een neuspiercing en een labretpiercing 8 mm.
Alles is precies naar mijn zin!
Lous schreef:Nikita10 schreef:Ik heb bij bodyflair (tatoo bob) mijn wenkbrouwen laten tatoeren en ben daar eg zwaar ontevreden over..in een korte tijd iets van 5 keer terug geweest..Voor piercings en tatoo;s zou ik daar echt niet meer komen..Ik ga wel naar mijn vertrouwde tatoo MICK
Tattoobob is geen bodyflair.
Ze zijn wel broers van elkaar en hadden 1 zaak maar kregen ruzie en de ander is toen zelf een eigen zaak op gaan zetten.
Hun twee zaken hadden allebei dezelfde naam, maar 1 broer heeft de rechtzaak verloren en het moeten veranderen in een andere naam en dat werd bodyflair.
De tattoobob die nu nog over is is de beste.
_Sas_ schreef:Tooske schreef:Ik had gister mijn bestelling binnen cheappiercings.com
Alles prima! had een tongpiercing besteld 14 mm klein bolletje paarse kleur. Een neuspiercing en een labretpiercing 8 mm.
Alles is precies naar mijn zin!
Dat kleine bolletje, hoeveel mm is dat? Ik heb ook via internet besteld en de meeste bolletjes vind ik zo groot..
CoriienRN schreef:jah oke maar heb een halve meter verdas ook niks..
hij zit zeg maar net naast dat flapje van je tong die je tong naar benende houddaar zit hij net onder dan