Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Mij is altijd verteld door de huisarts gewoon de hele strip af te maken en dan een stopweek in te lassen. Je kan de menstruatie wel uitstellen door bijv. na de strip nog 1 week strip te nemen.
Wat niet de bedoeling is is dus juist eerder stoppen dan de strip. Altijd zorgen dat je eerst 1 volledige strip op hebt voor eerder je een stopweek in last dus niet enkele dagen de strip nemen en ineens stoppen.... volgens mijn huisarts.
Yessy schreef:Watch_Me: In 2 minuten gaat je pil niet dwars door je maagdarmkanaal heen en er zo weer uit dus nee dat maakt niet uit. Als je 3 weken (of meer) je pil netjes hebt geslikt ben je in de stopweek ook gewoon veilig
Yessy schreef:Als je braaf doet wat in je quote staat wel ja
Ffortuna schreef:Ben op dag 1 mijn pil vergeten... Dat heb je na de stopweek. Gelukkig (vanwege mijn menstruatie) al week niet gesekst. Nu moet ik volgens het boekje (Microgynon 30) een week 'een extra voorbehoedsmiddel' gebruiken, damn! Mja, dat liever dan nu al kids.
Mijn vraag is iig hoe jullie voorkomen dat je na 7 dagen géén pil te hebben geslikt er toch weer aan denken?
't Gaat bij mij nu overigens al een jaar of 7 goed, maar ben de laatste tijd steeds slordiger met de pil (foei!), denk er bv. pas aan nadat mijn vriend checkt of ik 'm wel heb geslikt.
Wie heeft de gouden tip?