Het was gewoon een vraag uit het niets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MSQuincyTE schreef:Wendy15 je begint met de pil op de eerste dag van je menstruatie en slikt hem 3 weken dan krijg je een stope week en die stop week wordt je ongesteld.
En wat de dokter doet om hem voor te schrijven weet ik niet meer.
Citaat:En kan je ook gewoon bijvoorbeeld 2 weken na je menstruatie beginnen en dan gewoon de week dat je normaal ongesteld moet worden die stopweek doen en dan daarna weer gewoon verder gaan met de pil?
Wendy15 schreef:En de dokter hoeft alleen je bloeddruk je meten en doet verder geen andere 'enge' dingen..
toch?
manzano schreef:Wendy15 schreef:En de dokter hoeft alleen je bloeddruk je meten en doet verder geen andere 'enge' dingen..
toch?
Als je nu normaal ongesteld bent waarsch. niet nee. Als er iets "aparts" aan de hand is wellicht wel. Bij mij iig wel (ik was maar 2x per jaar ongesteld ofzo).
Wendy15 schreef:Volgens mij heb ik het door.. Je kunt het beste op de 1e dag van je menstruatie beginnen. Begin je erna, dan ben je pas na je volgende menstruatie beschermd.. En de dokter hoeft alleen je bloeddruk je meten en doet verder geen andere 'enge' dingen..
FlEuRXBoNnY schreef:okee bedankt
ik wist alleen wel dat je m niet te lang mag doorslikken, want dat zou slecht zijn ofso en kon je iets van baarmoederhalskanker van krijgen hadk gehoord