[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:08

Nathalie schreef:
Zijn hier mensen met een plastick staafje in hun tong?? En hoe bevalt dat?

Ik wil er namelijk ook 1. Ik speel toch teveel met mijn piercing geloof ik. Er is 1 tand waar ik altijd dat staafje achter haak zeg maar, en daar is helemaal een stuk weggesleten, en ook bij mn voortanden.. Scheve mond Omdat ik mn piercing altijd tussen mn tanden klem als ik m los of vast draai.
Dus ik wil graag een plastick staafje, maar die zijn dus gewoon beweegbaar, dus ik wil wel weten of dat niet heeel irritant is. Tong uitsteken

Ik heb daar ook 1 van, ik vind het wel fijn zitten! Beter als een ijzer staafje iig.. Veel soepeler, en ik heb niet het gevoel dattie ineens los gaat of breekt ofzo..

pimkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:26

Jus_dOrange schreef:
Een traguspiercing, wordt die nou geschoten, gepiercd of overal verschillend? Verward

het wordt geschoten (bij mij toch) Schijnheilig
doet behoorlijk pijn hoor maar dat is echt snel vergeten Haha!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:24

ik krijg mijn onderste balletje van mn tongpiercing niet los...
Die hoort toch gewoon los te gaan... Scheve mond

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:01

Ik zag gister in een goedkoop winkeltje met buitenlands spul balletjes enzo voor maar 1,50 dus ik heb er maar 3 meegenomen Haha!

Afbeelding
Die nu groen lijkt zit ook paars is zie je niet zo goed.. (de geel/oranje had ik al wat langer)

Afbeelding
De blauwe (linksonder) heb ik vanaf het begin)

zijn niet zo heel duidelijk haha maarja onder de scanner Tong uitsteken

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 12:58

ilovehorses4ever schreef:

nee hoor, je hebt ook piercings die vast zitten aan 1 kant,
dat had mijn eerste tongpiercing ook... Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:01

Hmm ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn met een navelpiercing Vork En na hoeveel maanden jullie er eigenlijk een nieuwe in mochten doen van de piercer?

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:36

Ik heb een navelpiercing.
Het is bij ieder persoon verschillend wanneer je navelpiercing helemaal genezen is. Bij sommige kan dat zelfs een jaar duren.
Ik heb na..3/4 maanden volgens mij een nieuwe in gedaan. Het was toen bij mij al genezen.
Als je zeker wilt weten of het al genezen is moet je even langs je piercer gaan, dan zit het altijd goed Lachen

Weet iemand hier trouwens waar je ergens hele grote balletjes kunt halen? Ik had die namelijk 1 maar die ben ik kwijt geraakt *huil huil*
(voor navelpiercing)

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 14:05

ilovehorses4ever schreef:

Ik krijg mijn onderste balletje ook nooit los Verward
Maar al wil ik het onderste balletje boven zeg maar ( al heb ik 2 verschillende kleuren bijv..
dan draai ik gewoon me piercing om... ik ben wel blij dat ie niet los gaat want ik had dat wel een x bij een tongpiercing en dan ging hij iedere x los als ik m een tijdje in had Verward dus dat was nogal irritant Haha!

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 15:15

ik merk geen verschil met zo'n plastic staafje of ijzeren. Die buigt echt niet zo snel het is best hard plastic. De bolletjes gaan alleen veel sneller los Boos!
Ik heb zo'n imitatie parels besteld die zijn echt super mooi!
Ik had alleen de eerste paar dagen pijn aan m'n tong Verward

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:01

Irritant schreef:
Weet iemand hier trouwens waar je ergens hele grote balletjes kunt halen? Ik had die namelijk 1 maar die ben ik kwijt geraakt *huil huil*
(voor navelpiercing)

bij de belle nouvelle!!

ik heb die grote namelijk ook daar gehaald..
en misschien heeft die chinees achtige winkel, ( Knipoog ) in de heuvelgalerie die ook wel, maar dat weet ik niet zeker..
bij de belle nouvelle wel zeker weten!! Haha!

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 18:28

wildwings, ik heb nog steeds hetzelfde ringetje er in als... eeuhm ages ago.... 8 jaar gelee? Haha! en het glimt nog steeds!

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 21:34

SuperQuinta schreef:
bij de belle nouvelle!!

ik heb die grote namelijk ook daar gehaald..
en misschien heeft die chinees achtige winkel, ( Knipoog ) in de heuvelgalerie die ook wel, maar dat weet ik niet zeker..
bij de belle nouvelle wel zeker weten!! Haha!

Haha grappig! Ik heb mijn piercing daar laten zetten maar wist niet dat ze daar van die hele grote balletjes hadden Tong uitsteken

Zal ze snel gaan halen!

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:54

Poison schreef:
ik merk geen verschil met zo'n plastic staafje of ijzeren. Die buigt echt niet zo snel het is best hard plastic. De bolletjes gaan alleen veel sneller los Boos!
Ik heb zo'n imitatie parels besteld die zijn echt super mooi!
Ik had alleen de eerste paar dagen pijn aan m'n tong Verward

Bij plastic gaan idd die balletjes zo snel los Verward
ik vind t echt superirritant... Scheve mond

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 13:06

Irritant schreef:
Zal ze snel gaan halen!

en gevonden??

ben op het moment ff minder blij met die zaak,
ze laten ook wel eens piercingbolletjes maken daar, dus ik had voor mijn madonna piercing gevraagd of hij een wat platter bolletje wilde maken, ja dat zou hij regelen en zou voor sinterklaas binnen zijn, dus ik daar weer heen zei hij dat er drie binnen had gehad met 3 kleuren steentjes en toen was er een klant in de winkel die vond ze zo mooi en heeft ze alle drie gekocht... fijn!! Boos!
maar hij zou nieuwe bestellen en heeft mijn nummer en zou bellen als hij ze weer had...
maar voor zover ik weet zit sinterklaas al weer ff in spanje en ik heb nog steeds niets gehoord.... nou ja dan laat maar zitten ook..
maar goed ik heb dus laatst bij die chinees in de heuvelgalerie een hele mooie gekocht met regenboog steentje!! Haha!

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 16:41

Ik ben er nog niet geweest omdat ik er nog geen tijd voor heb gehad. Ik heb deze week gewoon school Rolleyes

Wel stom van die vent zeg Verward
Kun je daar trouwens ook het staafje kleiner laten maken? Dus als ie bijvoorbeeld 10 mm dat je er dan 8 mm van kan laten maken? Zo wel handig zijn, al mn piericings zijn te groot omdat ik 8 mm heb..

Die chinees in de heuvelgalerie, is dat die bij dat fonteintje?

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:23

kleiner laten maken durf ik zo niet te zeggen.. je kan het vragen.. Lachen

ja dat kleine drukke winkeltje! heeft veel piercingballetjes en best goedkoop!

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 23:25

ow wacht.. Haha! lees het nu pas goed.. Knipoog
jij bedoelt die aan de buitenkant denk ik...
nee het is die binnen een beetje in het midden van de heuvelgalerie... verkopen veel sieraden maar die man is chinees ofzo daarom zeg ik dat zo.. haha.. Haha! ze verkopen daar volgens mij wel beeldjes, maar het is een rond klein winkeltje en het hangt helemaal vol daar...

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 18:02

ik wil een tongpiercing mensen!! er wordt wel gezegd dat het de minst pijnlijke plek is, maar ik vind navel toch minder pijnlijk klinken dat tong!! bij mn navelpiercing voelde ik maar heel weinig, bijna niks!!
en waar kan je het beste heen om hem te laten zetten??

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:44

Een vriendin van mij die heeft een tongpiercing en die ging later een navelpiercing zetten en ze zei dat een navelpiercing MEER pijn deed!!

Ik vond mijn tongpiercing ook helemaal niet pijn doen ik heb liever een tongpiercing dan een navelpiercing Haha!

ik heb mijn tongpiercing gewoon bij een tatoo/piercingshop laten zetten bij mij in de buurt!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 19:51

ok, ik heb mn navelpiercing laten zetten bij iemand waarvan verteld werd dat hij best wel schoon en hygienisch was... echt niet, hij nam zn hondje mee naar binnen en rookte er.
maar goed, ik heb nog geen ontstoken piercing gehad, en alsie een beetje rood wordt, dan gooi ik er gelijk sterilon op!

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:05

ik heb al een navelpiercing, en eentje in dat kleine stukje kraakbeen in mijn oor, die deden allebei geen pijn, van mijn navelpiercing voelde ik bijna niets.. maar nu wil ik een tongpiercing, ik heb nu nog een beugel, en ik vind het zelf verstandiger als ik wacht tot mijn beugel eruit is, dat is dus over een maandje of 2.

ik heb mijn navelpiercing wel elke dag gespoeld met water en zout, ik weet niet meer precies welk zout maar dat kreeg ik erbij.

Hij was 1 keer ontstoken geweest, dat was omdat ik elke dag een andere indeed omdat ik op een gegeven moment heel veel (leuke, toffe) piercings had gehad van mijn zus.. (we hadden ze wel eerst schoongemaakt voor ik die van mijn zus indeed, anders heb je ook kans op ontstekingen. )

Irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:01

SuperQuinta schreef:
ow wacht.. Haha! lees het nu pas goed.. Knipoog
jij bedoelt die aan de buitenkant denk ik...
nee het is die binnen een beetje in het midden van de heuvelgalerie... verkopen veel sieraden maar die man is chinees ofzo daarom zeg ik dat zo.. haha.. Haha! ze verkopen daar volgens mij wel beeldjes, maar het is een rond klein winkeltje en het hangt helemaal vol daar...

Ooh die! Ja ik weet welke je bedoelt. Moet er maar eens snel gaan kijken Tong uitsteken

Spikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:21

WildWings schreef:
Hmm ik vroeg me af of hier nog meer mensen zijn met een navelpiercing Vork En na hoeveel maanden jullie er eigenlijk een nieuwe in mochten doen van de piercer?

Normaal na ong. 3 maanden, als je dit al sneller doet heb je kans dat je piercinggaatje dus scheef gaat groeien omdat dat gaatje de eerste 3 maanden no in de 'maak' is en als je dan ineens een andere mm doorsnede hebt gaat dat gaatje dus scheef groeien... .

Oh ja, ik heb een paar dagen terug echt een vettttte piercing gekocht van playboy, echt zoo vet Cool .

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:42

ik heb 8 weken gewacht voordat ik een andere in deed. vriendin van mij deed na 2 weken een andere erin, maar die is nu echt lelijk!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 00:46

Wie heeft hier een labret?
Ik zag vandaag bij 't concert van 555 een meisje en die had er ook een...echt zo mooi!
Bij haar hadden ze 't eerst verdooft en dan gezet..word dat hier ook gedaan? (zij had 't namelijk in Spanje laten doen!)