conclusie: aan mijn tips heb je niks.
tot zover mijn onnuttige bijdrage

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mareska schreef:Ik zit altijd te twijfelen of ik lang haar wil of kort haar, en nu ga ik woensdag naar de kapper (ik ga het dus kort laten knippen), maar ik weet niet hoe kort ik het moet laten knippen! Wat staat een beetje bij mijn gezicht?
Sammm schreef:Ik wil ook iets anders met mijn haar. Ik had al bedacht dat ik het onderste wel zwart wou (maar dan niet zo'n rechte lijn zegmaar, hoe leg je zoiets uit). Maar ik hoop dan niet dat het later grijs wordt. >;)
En verder, ja. Hmm.
FlEuRXBoNnY schreef:Mareska schreef:Ik zit altijd te twijfelen of ik lang haar wil of kort haar, en nu ga ik woensdag naar de kapper (ik ga het dus kort laten knippen), maar ik weet niet hoe kort ik het moet laten knippen! Wat staat een beetje bij mijn gezicht?
ik vind niet dat je het moet kortknippen.. misschien maak ik je nu aant twijfelenmaar ik vind dat lange haar juist mooi staan en al helemaal met die schuine pony! dus ik zou het alleen wat meer in laagjes doen ofzo maar niet veel korter
steefie schreef:Wil je wat anders met knippen of kwa kleur? Met kleur kun je lowlights en highlights doen, en dan ongeveer iets minder dan de helft van je haar. Ik weet niet wat je precies wil?
Spikkel schreef:Kirsten, foto is nogal onduidelijk, maar volgens mij is jou haar één lengte?? Ik zou eens raad aan de kapper vragen wat jou leuk zou staan als eerste en ik zou gewoon lekker veel laagjes laten knippen enzo maar dat je het nog wel net vast kan doen.
Ik heb in het weekend zelf een schuine pony geknipt, is wel heel mooi geworden gelukkig
.
En volgende week laat ik laagjes knippen, daar begin ik zelf niet aan,haha.