Dichterbij is wel het makkelijkste maar ach..... Ik heb gekkere dingen gedaan met meer kilometers
. Dus het kan. Klein beetje stress minder voor jou dat je weet dat het hoe dan ook goed komt die dag
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dus het kan. Klein beetje stress minder voor jou dat je weet dat het hoe dan ook goed komt die dag
. Bellatrix schreef:Ok, goed om te weten, ga ik dat even bespreken op mijn werk.
senna21 schreef:Het lijkt mij goed volgende week je ziek te melden.
Het gaat niet alleen om het infuus, maar ook je lijf moet hard aan de slag als de medicatie in het bloed zit.
Onderschat dat niet! Dat kost ook een berg energie.
Sterkte!
Bellatrix schreef:Voor Rituximab moet ik eerst een vaccinatie halen dus morgen de HA bellen voor een afspraak.

Bellatrix schreef:Het ziekenhuis heeft het recept voor de vaccinatie doorgestuurd naar de apotheek.
Het gaat om de pneumokokken vaccinatie volgens mij.
Mijn eigen risico van dit jaar is er al doorheen.
Quote van Google:
Pneumokokkenvaccinatie is cruciaal bij gebruik van Rituximab omdat dit medicijn de afweer (B-cellen) ernstig onderdrukt, wat de kans op ernstige infecties zoals longontsteking sterk verhoogt. De vaccinatie helpt ernstige ziekte en ziekenhuisopname te voorkomen. Het beste is om de prik 4 weken vóór de start van de behandeling te halen, omdat het vaccin tijdens gebruik minder goed
) 
Ezellover25 schreef:Als je afweer behoorlijk minder wordt.
Dan zou ik met de griepgolf die nu heerst toch wat minder onder de mensen willen zijn.
Je moet dan denk ik echt veel en veel meer voorzichtiger zijn.

Bellatrix schreef:Boodschappenlaat ik al bezorgen.
Thuis werken gaat niet lukken met mijn baan.
Maar ik zit alleen op kantoor, ik moet alleen soms iets wegbrengen.
En alleen op de fabrieksvloer kom ik dicht bij andere mensen.
Maar ik kan vragen of mijn manager of iemand anders dan die dingen willen webrengen...