Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Nou verpleegster net gebeld.
Die gaat even een melding doen of eigenlijk gewoon laten horen dat ik nog wacht op dat telefoontje. Maar ook dat ze dat niet uitgerekend morgen gaan doen.
Ook heb ik weer aangegeven dat de receptoren nog niet kloppen in de nieuwe brief ook niet (ze kloppen wel bij de tumor van 2023) maar niet bij de tumor in het sternum waar het biopt van is genomen en wat er nu zit en waar ik de second oppin voor heb aangevraagd. Ze las even de laatste brief mee en kwam tot de conclusie dat het daar idd nog niet klopte dus ze ging ook daar weer achter aan. En gaf haar excuses dat dat steeds verkeerd gaat. Kan zij niks aan doen maar toch aardig. Ik heb echt het gevoel dat zij wel uhm hart heeft voor haar werk zeg maar.
Mocht het niet lukken om de juiste receptoren te sturen dan ga ik volgende week kijken of ik die zelf naar AVL kan sturen. Dan hebben hun ze iig. Maar ik wil liever niet te moeilijk overkomen zeg maar.
BeFunny schreef:Dat PA verslag komt dat in het dossier of is dat apart? Want als dat apart is dan zou dat idd kunnen.
leintje_ schreef:BeFunny schreef:Dat PA verslag komt dat in het dossier of is dat apart? Want als dat apart is dan zou dat idd kunnen.
Durf ik niet te zeggen, want ik weet niet hoe het EPD er vanaf de kant van de patiënt uitziet. Ik heb bij de externe correspondentie vaak PA verslagen zien staan, maar of dat stukje van het dossier wel zichtbaar is voor de patiënt weet ik niet. Zie je in het EPD van het AvL de verwijsbrief ergens staan? Die wordt normaal ook bij de externe correspondentie opgeslagen