Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) : sterkte BeFunny!
)
En de eerste 8km gingen eigenlijk heel gemakkelijk, ik heb die 13km in een heel constant tempo gelopen van 8.09-8.15min/km (behalve de eerste km die was halve minuut sneller), dus verval was er nu ook niet. Dat had ik hier voor ook nog wel eens.
Nu nog kijken of we daar overheen kunnen, maar hier al ontzettend blij mee, dan doen we het echt ergens voor!

Al kan ik me bij jou niet voorstellen dat je trailtjes overslaat. Maar soms zorgt even rust ervoor dat je sneller weer gewoon door kan.
in het voorjaar zijn er altijd kalfjes dan is het hek dicht en staan ze 24/7 in de wei naast ons
Ze zijn echt heel lief ook de dames en heel nieuwsgierig. Supervixen schreef:Lekker zeg! Die foto van die koe![]()
Ik ben de laatste paar dagen hondsmoe, heb voor het eerst een trailtje met een vriendin afgezegd omdat ik te moe was. Hrv zit ook in het oranje en ik slaap slecht.
Net wel 10km op de weg gelopen met 5x600m versnellen. Had nog graag verder gelopen, maar ik luister maar eens naar mijn lichaam vandaag.
Heuveltraining is geslaagd in ieder geval.
Het was ook heerlijk rustig!

Supervixen schreef:Bekende paadjes, goed gedaan!
Namiro welke afstand van de steamtrail zou je willen doen?
Het is een hele gezellige loop, dus je kunt altijd een praatje maken met mensen.

Ik zou het bij de instellingen zoeken.