Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel bar. Gelukkig nu weer over gegaan. Heb vandaag alleen wel giga last van steken in mn buik onder mn ribben vooral met ademen. Hopelijk gaat dat morgen weer beter Zira1994 schreef:Waarom ben je na 13 weken overgestapt van vitamines Marlou?
helpt het echt tegen obstipatie ? Want dan zou alleen dat al een reden zijn om het te nemen

J0anieke schreef:Er zijn aanwijzingen/gedachten dat de kans op een te kort lip/tongriempje wordt veroorzaakt door langdurig foliumzuur slikken. Ik ben om die reden op tijd gestopt.
Ik dacht trouwens dat de werking van magnesium juist niet (goed?) wetenschappelijk was bewezen? (Heb ik zelf niet onderzocht maar hoorde ik in zo'n npo stukje waar ze dieper ingaan op bepaalde onderwerpen)
ging het allemaal wel heel goed en soepel) en toen slikte ik magnesium bij. Of dat anders was gegaan zonder, geen idee
maar het werkt sowieso bij andere dingen bij mij; oa minder spierpijn, beter slapen en idd ook tegen obstipatie. Als ik erg verstopt zit neem ik een hoge dosis en dat helpt. Overdoseren kan ook en in principe niet zo veel kwaad want je plast en poept het weer uit, alleen niet te vaak doen want het haalt wel je calcium en fosfor waarden uit balans (ooit een literatuuronderzoek gedaan voor mijn afstuderen maar het fijne weet ik er niet meer van).
kan niet wachten om dat te proberen. 

Hier dus de combi van intiem geweest en frambozenblad thee wat misschien geholpen heeft. Maar als ik jou zo hoor is het dan gewoon puur toeval geweest haha
. Dat was niet gelukt haha. Geloof dat de baby nog prima een paar weken had gezeten als ik niet werd ingeleid, ik had werkelijk nergens last van. De dag voor de inleiding ook nog een heerlijke strandwandeling kunnen maken. XladyX schreef:Ik verloor idd ook mijn slijmprop net ervoor, zou eens terug moeten zoeken wanneer precies. En ik had de nacht voor mijn bevalling ontzettend goed geslapen terwijl ik de weken daarvoor echt slecht sliep. Denk dat dat nu iets is voor mij om in de gaten te houden. Als de verwachtingen kloppen beval ik binnen 2 uur van eerste wee tot baby (helft van je eerdere bevallingstijd) dus wel fijn als ik er dan rekening mee houden na een goede nacht slaap niet te ver weg te gaan van huis
daarna ben ik 9 van de 10x aan de dunne dus vaker naar de wc en in de nacht dus op de wc de vliezen gebroken... Zal ook echt puur toeval zijn geweest, maar ik was er heeeeeel blij mee! Met 37 weken nog bij de gyn gesmeekt van kan het niet ingeleid gaan worden want ik ga er zelf bijna aan onderdoor, maar nee mevrouw zag dat niet zo zitten. Die nacht van vliezen breken had ze dienst en moest ze hard lachen toen ze mij zag, en zei ze van ohh tis toch al begonnen nu! Had anders die vrijdag een controle, uiteindelijk heeft ze de kleine de nacht erop mee op de wereld geholpen. Toen haar dienst begon verbaasde het haar nog dat ik er nog was
En inderdaad eerst maar eens weten of het een jongen of meisje wordt!
Mijn zoontje heeft als 2de en 3de naam een vernoeming naar zijn grootouders. Inwonderland schreef:XladyX schreef:Ik verloor idd ook mijn slijmprop net ervoor, zou eens terug moeten zoeken wanneer precies. En ik had de nacht voor mijn bevalling ontzettend goed geslapen terwijl ik de weken daarvoor echt slecht sliep. Denk dat dat nu iets is voor mij om in de gaten te houden. Als de verwachtingen kloppen beval ik binnen 2 uur van eerste wee tot baby (helft van je eerdere bevallingstijd) dus wel fijn als ik er dan rekening mee houden na een goede nacht slaap niet te ver weg te gaan van huis
Eskimo, wat super fijn!
Dit dacht ik ook bij de 2e en toen deed ik er opeens iets meer dan 5 uur over, dus 1,5 uur langer…. Vond ik het een eeuwigheid duren![]()
Ik heb de eerste keer ook eindeloos thee enzo gedronken en bijna de 42 weken aangetikt. Enige wat toen wat deed was de 2e x strippen door de gynaecoloog. Ik ben toen de nacht voor ik ingeleid zou worden bevallen. Dus bij de 2e gewoon uitgegaan van de olifantendracht en dat maakte het wachten wel makkelijker. Dit keer ga ik er ook weer vanuit dat het bijna 2 weken langer duurt.
Komen jullie er een beetje uit met namen?
. En ik denk dat ik heel internet al heb uitgespeeld om op inspiratie te komen...