Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zira1994 schreef:Waarom ben je na 13 weken overgestapt van vitamines Marlou?
J0anieke schreef:Er zijn aanwijzingen/gedachten dat de kans op een te kort lip/tongriempje wordt veroorzaakt door langdurig foliumzuur slikken. Ik ben om die reden op tijd gestopt.
Ik dacht trouwens dat de werking van magnesium juist niet (goed?) wetenschappelijk was bewezen? (Heb ik zelf niet onderzocht maar hoorde ik in zo'n npo stukje waar ze dieper ingaan op bepaalde onderwerpen)
XladyX schreef:Ik verloor idd ook mijn slijmprop net ervoor, zou eens terug moeten zoeken wanneer precies. En ik had de nacht voor mijn bevalling ontzettend goed geslapen terwijl ik de weken daarvoor echt slecht sliep. Denk dat dat nu iets is voor mij om in de gaten te houden. Als de verwachtingen kloppen beval ik binnen 2 uur van eerste wee tot baby (helft van je eerdere bevallingstijd) dus wel fijn als ik er dan rekening mee houden na een goede nacht slaap niet te ver weg te gaan van huis
Inwonderland schreef:XladyX schreef:Ik verloor idd ook mijn slijmprop net ervoor, zou eens terug moeten zoeken wanneer precies. En ik had de nacht voor mijn bevalling ontzettend goed geslapen terwijl ik de weken daarvoor echt slecht sliep. Denk dat dat nu iets is voor mij om in de gaten te houden. Als de verwachtingen kloppen beval ik binnen 2 uur van eerste wee tot baby (helft van je eerdere bevallingstijd) dus wel fijn als ik er dan rekening mee houden na een goede nacht slaap niet te ver weg te gaan van huis
Eskimo, wat super fijn!
Dit dacht ik ook bij de 2e en toen deed ik er opeens iets meer dan 5 uur over, dus 1,5 uur langer…. Vond ik het een eeuwigheid duren![]()
Ik heb de eerste keer ook eindeloos thee enzo gedronken en bijna de 42 weken aangetikt. Enige wat toen wat deed was de 2e x strippen door de gynaecoloog. Ik ben toen de nacht voor ik ingeleid zou worden bevallen. Dus bij de 2e gewoon uitgegaan van de olifantendracht en dat maakte het wachten wel makkelijker. Dit keer ga ik er ook weer vanuit dat het bijna 2 weken langer duurt.
Komen jullie er een beetje uit met namen?