Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marlis schreef:Angela_ schreef:Pffff wederom roze bloedverlies bij afvegen. Ik maak mezelf helemaal gek en zit er even goed doorheen.
Probeer je niet gek te maken. Ik was ook op begin ongerust maar elke x bleef het goed gaan en ondanks ook echt helder bloed en stolsels heb ik het los kunnen laten.
Bij mij hield het bloedverlies echt een tijdje aan en 24/7, moest ook non stop maandverband dragen.
Maar kan echt gewoon goed gaan. En dat hoop ik voor jou uiteraard ook.
Angela_ schreef:Pffff wederom roze bloedverlies bij afvegen. Ik maak mezelf helemaal gek en zit er even goed doorheen.
Flowery schreef:Ik heb vanmiddag mijn termijnecho en werd midden in de nacht ineens wakker met het gevoel: ik ben niet meer zwangerDus de zenuwen gaan alle kanten op, ben als de dood dat dat mijn onderbewustzijn was wat sprak. Of mijn angsten nemen nu echt alles over
Freekieee schreef:Heel veel sterkte Angela!
Mriek: goed dat je dan maar nog een dagje vrij hebt genomen! Je lichaam is hard aan t werk, en nu maar extra naar luisteren!
Flowery: pff heel naar om zo wakker te worden. Had ik van de week ook… gelukkig vanmiddag je echo en dan hoef je je geen zorgen meer te maken![]()
Hier sinds gister weer aan t werk sinds ik zwanger ben. Omdat ik zo beroerd was geen energie om te werken.
Bouw sauna’s dus wel intensief. Dus gister een uurtje en vandaag een uurtje. Moet echt weer even wennen.
Zwaarder dan ik had verwacht. Maar gelukkig werk ik bij mijn schoonvader en kan ik heel makkelijk aan geven dat als het niet gaat, het ook niet hoeft.
Maar ik ben wel blij dat ik weer iets gedaan heb. Wel echt kapot nu Hahah.
Angela_ schreef:Ik denk dat ik jullie ga verlaten dames, helaas is mijn zwangerschapstest flink teruggelopen vanmorgen en heb lichtrood bloedverlies. De test was echt een knaller en nu is het weer een vaag streepje helaas.