Echwel schreef:Betekent dit dat mensen zoals zij zo kwetsend mogen zijn...
Je mag er in ieder geval niets over vinden, want dan ben je niet inclusief genoeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Je mag er van alles van vinden. God, wat een puberale reactie zeg.
Maar het inhakken helpt niemand. Je kan ook iets vinden zonder te reageren.
oomens schreef:rien10 schreef:Je mag er van alles van vinden. God, wat een puberale reactie zeg.
Maar het inhakken helpt niemand. Je kan ook iets vinden zonder te reageren.
Inhakken helpt niemand, en in gesprek gaan ook niet, want dat kan ze niet begrijpen of ze kan het niet aan. Moeten we dan met zijn allen maar gewoon doen of ze lucht is en haar negeren? Is dat een nette manier van ermee omgaan? Of haar prijzen omdat het dan misschien wel onzin is wat er staat, maar het wél heel knap is dat ze dat heeft kunnen opschrijven?
idinn schreef:Najah het enige "voordeel" is dat je met de aanpak die lalahorse wat lijkt.. ook gelijk het probleem overbevolking mee pakt. Maar nee, vrees toch dat we dat zo niet moeten willen
Lalahorse schreef:Het rare is dat . Qanatene en islolatie niet verschilend is . Wand alle 2 moet je binnen blijven . Achteraf hadden ze het virus gewoon moeten laten gaan . Dan waren we er nu al van af denk ik
Ook de mondkapjes werkte niet . Ook de lockdown had niet veel zin . De besmettingen kwamen toch
fotolijstje schreef:Lalahorse schreef:Het rare is dat . Qanatene en islolatie niet verschilend is . Wand alle 2 moet je binnen blijven . Achteraf hadden ze het virus gewoon moeten laten gaan . Dan waren we er nu al van af denk ik
Ook de mondkapjes werkte niet . Ook de lockdown had niet veel zin . De besmettingen kwamen toch
Het vervelende is dat jij je mening niet onderbouwd. Waar haal jij vandaan dat lockdown en mondkapjes niet werkten?
Kom met cijfers en plaats daarbij jouw mening waarom je dat denkt.
We zijn er trouwens "nooit" vanaf, het is er nu en gaat niet meer weg, zelfde als griep en kanker als ware (al is kanker niet overdraagbaar).
Willem vind ik sowieso een rare guy, zijn acties en waarvoor hij strijdt is "raar"