Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Ik zit in de uk en naast dat we erg lange dagen kloppen twijfel ik een beetje hoe veilig het is om hier in het donker hard te lopen. Gent is heel veilig en daar ga ik dus makkelijk weg nu maar op dit uur hier twijfel ik…
poes schreef:Portsmouth south sea! Aan het water.
Paardenfan25 schreef:Sterkte SV, heftig hoor
Het valt mij altijd op hoe slecht je zichtbaar bent als er geen of weinig straatverlichting is. Gisterenavond zag ik 2 hardlopers ook vrij laat, ondanks hesje en lampje. Dat weerhoudt mij eigenlijk om in de avond te lopen.
Muesli, ik loop met diverse podcasts. Nu de omdenken podcast, maar ik houd ook wel van interviews met interessante mensen. Deventer moordzaak heb ik ook klaar staan. Hoor dat die ook goed is.
troi schreef:Ik had een knalgeel jack gekocht om in het donker te rennen maar durf het eigenlijk niet. En niet alleen omdat ik denk dat ze me aanrijden maar ook omdat ik vrees te struikelen over een gat in de weg of een tak ofzo. Het is e het donker hier in de polder.
Dus nu heb ik dat ding overdag aan en wordt ik nogal nagekeken, vooral door nogal verbaasde kinderen. Niet alleen rent een oud mens (nou ja, oud in de ogen van een 8jarige dan), die bejaarde loopt ook nog eens voor gek