Mooie „paden“ Karuna. Lijkt me een prachtige plek met die rotsen en dat uitzicht
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-11-21 19:17
We werden wel wat vreemd aangekeken. Ik met krukken en een overduidelijk hoogbejaarde hond , maar gek genoeg dat soort paadjes omhoog gaat me beter af dan vlak lopen. Krukken zijn dan ook in het voordeel twee extra benen erbij. En kleine dame is echt weer helemaal hersteld. Ik vermoed wel dat ze met haar 15 de oudste hond is die daarboven is gekomen. Het paadje was op zich aardig te doen.
Laatst bijgewerkt door karuna op 14-11-21 19:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Andere mensen lopen met van die Nordic Walking stokken, jij met krukken. Als het maar werkt
Bootsiebob
Geplaatst: 14-11-21 19:19
Dat heb ik met wandelstokken, geeft zoveel meer steun. Knap dat jullie het gedaan hebben. Omhoog lopen gaat mij beter af dan omlaag, vooral op stenig terrein. Rust allebei maar goed uit vanavond
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-11-21 19:20
Hier ook.omhoog gaat wel, terug is voor mijn knie de hel. Nu al pootjes hoog en kleine dame in diepe rust. Die vage figuur in de verte zijn mijn fikje en ik, even uithijgen.
Wat een prachtige foto's. Veel buitenland vandaag. Erg leuk!
Wij reden vandaag nog 2 uur. Na 6 uur rijden deze dagen heb ik echt belachelijke spierpijn , maar het is het waard. Echt een ontzettend leuk en gezellig weekend gehad.
moonsparkle
Geplaatst: 14-11-21 20:13
Mooi gebied karuna
Bootsiebob
Geplaatst: 14-11-21 20:50
Wat leuk Faringo. Sterkte met uit bed komen en lopen morgen Mooie pony en leuke foto‘s van jullie weekendje weg
Marlinde ook lekker gewandeld zo te zien
pien_2010
Geplaatst: 14-11-21 20:51
MarlindeRooz en Faringo mooi! Is het je eigen paardje Faringo? Sterkte met je spierpijn morgen.
Nee hoor geen eigen paard (wel gehad vroeger), gewoon via een manege een weekendarrangement geboekt. Rijden er wel vaker. Denk dat ik morgen een takelwagen nodig heb.
Wauw, stoer hoor Karuna! Zo werd ik in juni ook heel raar aangekeken in Oostenrijk met mijn knie volledig ingetapet met fysio tape en een wandelstok, terwijl we de mooiste routes wandelden hahaha. Ik dacht ik laat me hier niet door tegenhouden deze week, ik ga thuis wel weer de rust in
Mooie plaatjes komen er verder voorbij. Ik geniet in stilte mee Al heb ik ook alweer wat kleine stukjes gewandeld nu 6 weken na mijn knie operatie. Steeds een beetje meer
Met de buur-hond gewoon in het dorp
En met de eigen hondjes in het natuurgebied voor ons huis
Mandyy
Geplaatst: 15-11-21 09:51
Faringo leuke foto's te paard. Heb je genoten van je weekend?
Hoe is het nu met Tommie?
Jojoleinee hoe is het verhuizen gegaan?
Noordje wat een mooi uitzicht!
Pien het ziet er nog best zonnig uit bij jou!
Lizard leuk die dino afdrukken.
Gaucho hoe ging de wedstrijd? Hele nette tijd zie ik al!
Karuna wauw gaaf!
Marlinde mooi bladerdek.
Jorinde leuke foto's! Rustig opbouwen! fijn dat kleine stukjes weer lukt.
Ik heb dit weekend niet gewandeld. Wel een beetje bijgekomen en nu weer een drukke week in het vooruitzicht. Gisteren de kerstboom opgezet en zat al snel aan de 8.000 stappen. Meer beweging dan ik dacht.
En zo gezellig!
Sure_lee
Geplaatst: 15-11-21 10:03
Morning! Ik ben weer wat opgeknapt en weer aan het werk. Gelukkig de afgelopen dagen ook weer wat energie gehad om naar buiten te gaan.
Maar eest even zoveel mogelijk reageren op de rest
Bootsiebob echt gaaf dat ijsvogeltje!
Pien ook weer mooie wandelingen gemaakt met voornamelijk mooie blauwe luchten. Love it!
Faringo ook nog wat herfst meegepakt en het weekend Loon op zand met paardrijden ziet er ook erg leuk en gezellig uit!
Lizard heeft ook weer allemaal mooie plekjes bezocht.
Moonsparke heeft weer mooie foto's gemaakt van paddenstoelen. Blijft leuk om de namen erbij te zien.
Karuna heeft ook flink gewandeld. Vooral de foto's van je laatste route zien er gaaf uit!
Stripe is ook lekker op pad geweest met haar hon. Maar niet helemaal goed afgelopen met de nagel. Sterkte.
Goof is weer op pad geweest met haar bruine lab... niet altijd zijn eigen kleur maar ook van de modder haha
Jojoleinee is als het goed is dit weekend verhuisd. is alles goed gegaan?
Noordje heeft ook weer een mooie wandeling gemaakt
Germie heeft in haar buurt gedoken. Het zal vast mooi zijn anders doe je het niet maar het lijkt me zo donker en saai hier in nederland haha
Bo_Y ook heerlijk zo wandelen in de schemer. je hondje is in ieder geval goed verlicht!
Mandyy beterschap voor je vriend en ook sterkte met de rest. Balen dat alles zo tegelijk komt. Hopelijk is dan ook alles klaar
Gaucho is weer lekker actief geweest mail trailrunnen. Knap hoor!
Marlinde op een bekende plek geweest... de Lemerlerberg. En ik wil wel een keer met je wandelen hoor. Nu nog een datum vinden haha
Nou ik was dus donderdag aardig op de been. Even zo'n 5 km gewandeld. Alleen wil bokt die mooie herfstfoto's niet opslaan. Erg irritant maar ja.
Vrijdagavond was de lucht hier in Harderwijk erg mooi. Dus daar echt even van genoten en nog de laatste koopavond meegepakt haha.
Gisteren heb ik samen met mijn bijrijdster lekker gewandeld met de paardjes.
Bootsiebob
Geplaatst: 15-11-21 10:14
Wow Sure_Lee Prachtig!! Gelukkig ben je wat opgeknapt. Supergezellig samen wandelen met de hafs.
Mandyy mooie kerstboom, hem opzetten geeft veel beweging haha.
Jorinda, lieve honden.
Ik werd ook eens gek aangekeken, had net een intensieve bergtrekking achter de rug en we gingen een dagje lekker naar Appenzell en met de kabelbaan de Säntis (2502 m) op. Daar kun je verder alleen van het uitzicht genieten, niet echt wandelen. Dus ik had een leuk jurkje aan met bijpassende schoentjes met een klein hakje. Bleken echt álle toeristen daar in hike-outfit naar boven te gaan. Ik viel nogal op haha. Mede ook nog doordat mijn knie en scheenbeen grote schaafwonden hadden dankzij een val tijdens de trektocht…
De foto‘s zijn toen wel leuk geworden haha. Ik blij met mijn jurkje
Laatst bijgewerkt door Bootsiebob op 15-11-21 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
prulletje
Geplaatst: 15-11-21 10:16
Mandyy, wat knus bij jou thuis! Nu maar hopen dat de kat de boel heel laat . Krijg er zin van om zelf ook te gaan versieren, maar daar wacht ik nog maar een paar weekjes mee.
Lizard, mooi gebied waar je naartoe bent geweest! Ik ken het daar alleen van het langsrijden, maar wil zeker eens in die buurt gaan wandelen.
Karuna, stoer gedaan, dat paadje!
Jorinda, fijn dat je weer wat meer kunt lopen!
Faringo, wat ziet dat er gezellig en mooi uit .
Pien bood ons de enige (half) zonnige en groene foto's van dit weekend, mooi! Wat fijn om ergens te wonen waar een loopje naar de markt al een mooie wandeling is.
Sure_lee wat gaaf, die eerste foto! Heel sfeervol.
De rest ook allemaal heel gaaf, het wordt teveel om op iedereen apart te reageren. Alle foto's van dit weekend zien eruit als herfst ten top, heerlijk. Hier zijn de kerstmarkten begonnen, heb er aan de ene kant heel veel zin in, en tegelijkertijd wil ik nog even van de herfst genieten voordat ik de winter in duik.
Ik ben even wat meer offline geweest, dat gebeurt vaker bij mij met vakantie. Vind het daarna ook heel moeilijk om weer online te gaan, duurt wel een weekje ofzo voordat ik weer volledig bereikbaar ben. Madeira was heel fijn, al viel het wandelen ons daar wel wat tegen. Prachtige uitzichten, maar de wegen waren gewoon niet heel afwisselend. Nu ook weer lekker om thuis te zijn en te genieten van het bos hier. Zal eens kijken of ik later vandaag wat foto's kan uploaden van de vakantie en van hier thuis.