Koel is ook het proberen waard.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Ik heb een brede voet (uit mijn hoofd 10 cm breed bij 25 cm lang) en blijkbaar ook een hogere wreef en Wildling was voor mij helaas duidelijk te krap toen ik een jaar of 3 geleden een aantal modellen bestelde. Balen want het zijn zulke gave schoenen... ik wilde echt heel heel graag dat ze zouden passen maar het was duidelijk dat het hem niet ging worden helaas![]()
(ik weet niet of ze (aanzienlijk) breder zijn geworden of bredere modellen hebben ontwikkeld in de tussentijd)
TurdusMerula schreef:Overigens ben ik vaker in Arnhem geweest en het maakt daar wel heel erg veel uit wie je helpt, van de medewerkers. Nog iets om misschien op te letten.
Barbabientje schreef:Ik kom heel even binnenvallen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik zoek voor mijn zoontje (14 maanden) eigenlijk barefoot sxhoentjes/sandaaltjes, echter alle websites die ik vind zien er een beetje dropshipperachtig uit. Of ze gaan pas vanaf maat 24 en laat dag nou nog echt te groot zijn.
Liefst ook met grote rubberen neus want kruipend![]()
Iemand tips?
Barbabientje schreef:Ik kom heel even binnenvallen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Ik zoek voor mijn zoontje (14 maanden) eigenlijk barefoot sxhoentjes/sandaaltjes, echter alle websites die ik vind zien er een beetje dropshipperachtig uit. Of ze gaan pas vanaf maat 24 en laat dag nou nog echt te groot zijn.
Liefst ook met grote rubberen neus want kruipend![]()
Iemand tips?