_Mir schreef:Ze hebben ooit onderzoek gedaan met baby aapjes betreft hechting bij de moeder, erg interessant om het resultaat te lezen.
Hopelijk niet dat wire-mother experiment?
Die is meer wreed dan interessant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Ik denk dat ze wire mother bedoeld.
Dat is natuurlijk totaal niet te vergelijken.
Want bij flesvoeding is er gewoon een moeder/vader die liefde, warmte geborgenheid etc geeft.
En niet enkel een fles zonder enige vorm van liefde of zelfs maar aanraking.
_lautje_ schreef:Ik denk dat ze wire mother bedoeld.
Want bij flesvoeding is er gewoon een moeder/vader die liefde, warmte geborgenheid etc geeft.
Smallheal schreef:_lautje_ schreef:Ik denk dat ze wire mother bedoeld.
Er is toch geen onderzoek nodig om te weten dat wanneer je totaal geen liefde/aandacht/aanraking krijgt er ook geen hechting komt
Lisitano schreef:Ik neem het niet zo serieus wat er gepost wordt na de posts in oa het pnd topic. Dat soort comments kan niemand goed gebruiken.
Mijn baby heeft nooit een volledige voeding uit mijn borst gedronken en begint achterin een volle kamer te lachen en gieren als hij m’n stem hoort. Ik maak ervan dat het dus wel goed zit met onze hechting. Tot zover mijn onderzoek
MarcoBorsato schreef:Lisitano schreef:Ik neem het niet zo serieus wat er gepost wordt na de posts in oa het pnd topic. Dat soort comments kan niemand goed gebruiken.
Mijn baby heeft nooit een volledige voeding uit mijn borst gedronken en begint achterin een volle kamer te lachen en gieren als hij m’n stem hoort. Ik maak ervan dat het dus wel goed zit met onze hechting. Tot zover mijn onderzoek
Dat, of je hebt een rare piepstem.
50/50.
SusanH schreef:https://www.bol.com/nl/nl/p/medela-swin ... W4QAvD_BwE deze had ik. Is iets over jouw budget, maar die 9 euro is wel overheen te komen denk ik. Belangrijkste is dat het borstschild goed past.
Duc_je schreef:Een goede kolf maakt kolven een stuk minder vervelend hoor. En een dubbele kolf zorgt voor een grotere opbrengst en kolven kost minder tijd.