Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Bekend verschijnsel, morgen zou het al een stuk minder moeten zijn.
Overigens lees ik dat vrouwen na hun prik de eerstvolgende menstruatie als erg heftig ervaren.
cam schreef:Ik krijg woensdag de eerste AZ. Benieuwd of ik ook nog een tweede krijg nu ze geen nieuwe meer inkopen.
Karlijn_dv schreef:Ik ben in januari gevaccineerd, in januari corona gehad, nu weer quarantaine vanwege contact met positief persoon vrijdag testen. Ik hoop maar op negatief anders ga ik de moed voor de toekomst verliezen
Sanniejtjuh schreef:Ik mag a.s donderdag voor de eerste prik (Pfizer of Moderna). Ik stond te springen maar nu heb ik helemaal de zenuwenEn waarom precies. Ik vind uberhaupt prikken/naalden ect verschikkelijk (al spuit in mezelf nu wel). Maar het zweet breekt me letterlijk uit. Blij als het erin zit.
welmoed__ schreef:Ik ben nu ziek (negatief getest op COVID) en moet donderdag voor mijn tweede AZ.
Mijn moeder zei dat er dan mogelijkheid is om beter niet te prikken en dat ik misschien beter even kon bellen.