secricible schreef:En dat is denk ik de vraag Pien, of NL zich vergist heeft en nu probeert dat voor de bühne te verkopen. Of dat NL bewust heeft gekozen voor een trage, maar goed voorbereidde start mbt ICT e.d.
Ik denk het tweede, sommigen anderen het eerste. Ik denk dat het strategisch om heel veel reden een verstandige keuze is die Nederland kiest. Voor anderen toont het traagheid en slechte voorbereiding.
De toekomst moet het uitwijzen, misschien dat iemand me over 2 maanden op mijn woorden terug moet laten komen. Ik heb geen kristallen bol.
Voor nu ben ik iig blij dat het niet NL is waar 1000 vaccins de prullenbak in zijn gegaan en dat mijn gegevens straks niet alleen in een schriftje op het bureau van de huisarts zijn opgeslagen.
Hiermee suggereer je dat dit te maken heeft met snelheid. Ik denk dat dit eerder te maken heeft met "waar mensen werken worden fouten gemaakt", iets dat je altijd hebt en houdt. Het is sneu dat dit juist in Duitsland is gebeurd waar men zo vreselijk heeft geoefend en zich heeft voorbereid.
In Frankrijk heb je trouwens naast het digitale systeem dat mensen met allerlei uitslagen, echo"s etc het eigen foto materiaal gelijk na de behandeling mee naar huis nemen met de uitslag. Ik praat dan over mammographie, en vele anderen. Als je de volgende keer komt neem je wel alles weer mee zodat men ter plaatste alles kan bestuderen. Ik vind dat erg prettig. Ik heb alles van mezelf van wat hier gebeurd is en niets van mijn leven voor Frankrijk.
Dus met second opinies kan ik zo alles meenemen zonder dat alles overnieuw moet.
Dus dat registreren met de vaccins komt ook wel goed en ik hoop en verwacht dat ik dit ook in mijn boekje krijg.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 29-12-20 14:59, in het totaal 1 keer bewerkt