Relaxed schreef:Dustinlover, precies dat.. "En dan voor het mooie nog 1.5 kilo af willen vallen.." Euh, das 2x poepen![]()
Dus welkom allemaal
Ik mis de poep smiley

Mjetterd: Bij wijze van spreken he hahaa
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Welkom voor de nieuwen!
Lijstjes? eetlijstjes oid?
Ik moet me beetje herpakken... gisteren dagje Vlieland gedaan en dat was niet bepaald koolhydraatarm. Maar ook niet echt heel slecht, dus moet wel weer lukken. Maar moet wel weer even wat strenger worden voor mezelf.
Butterfly schreef:Hahahaha ooh hou op met jullie 2x poepen en de eetlijstjes![]()
Er zijn (in het verleden) veel afvaltopic geweest waarin eigenlijk nog nauwelijks op elkaar wordt gereageerd, maar waarin vooral dit wordt gepost (dit is even totaal uit mijn duim gezogen hoor):
------------------------------------------------------------------------------------------------------
O: 2 crackers met hüttenkase
T: appel
L: salade geitenkaas
T: handje noten
D: kipfilet met gebakken aardappels en spinazie
T: komkommer met yoghurtdip
B: uurtje paardrijden
Vanochtend gewogen, nu 56,3ik kom van 58 en wil voor het mooie naar 55.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Knudd schreef:Eetlijstjes zijn fijn als ik niet weet wat ik eten moetMaar ik heb pas een eetlijstje aan het einde van de dag als ik al mijn eten heb ingevuld in mijn app
![]()
Ik heb net even lekker gesport, ik volg deze workout al een aantal keer https://www.youtube.com/watch?v=8oQ-WNJoYtM Fijn om thuis te doen en geen gewichten oid nodig en best intensief voor ongeveer 25 minuten
leonie1988 schreef:Ik lees hier al even mee en de sfeer is fijn. Geen oordelen, elkaar helpen.
Relaxed schreef:Knudd schreef:Eetlijstjes zijn fijn als ik niet weet wat ik eten moetMaar ik heb pas een eetlijstje aan het einde van de dag als ik al mijn eten heb ingevuld in mijn app
![]()
Ik heb net even lekker gesport, ik volg deze workout al een aantal keer https://www.youtube.com/watch?v=8oQ-WNJoYtM Fijn om thuis te doen en geen gewichten oid nodig en best intensief voor ongeveer 25 minuten
Die ziet er wel fijn uitGeen gespring en gedoe en gewoon alles staand. Ik had laatst een video gevonden, maar dan moest je weer liggen, dan weer staan, dan weet wat anders.. En dan was ze alweer begonnen.. Gedoe