Vanochtend gewerkt (was heel benauwd maar wel bewolkt) en daarna tot nu alleen maar in mijn kamer zitten leren. Eindelijk klaar voor vandaag dus nu snel bikini aan, insmeren en hup de zon in. Het was heel erg bewolkt maar nu zie ik de zon
Waar halen jullie de tijd vandaan om door de weeks midden op de dag te kunnen zonnen?
Ik hoop er morgen tijd voor te hebben!
Danseresje
Geplaatst: 20-05-20 17:55
DideH schreef:
Waar halen jullie de tijd vandaan om door de weeks midden op de dag te kunnen zonnen?
Ik hoop er morgen tijd voor te hebben!
Heb nu vakantie. Zou de Elfstedentocht lopen deze week..... Hiervoor had ik om de week een thuiswerkweek.... Maar dat is ietwat lastig als verpleegkundige Nu wilde het wel zo dat mijn thuiswerkweek elke keer prachtig was. Was nog nooit zo bruin eind april
Ik zit op de uni en had tot twee weken geleden online les (wat ook buiten kan). Nu zitten we in de tentamenperiode en ik werk alleen maar ‘s morgens. Volgende week zaterdag heb ik vakantie van school.
Het leek me hier ook niet echt zonweer, maar ik was de hele dag in touw om een mooi paardrijritje te maken. Bruin ben ik geworden, maar vooral van het stof.
DideH
Geplaatst: 20-05-20 21:24
Roosch schreef:
Het leek me hier ook niet echt zonweer, maar ik was de hele dag in touw om een mooi paardrijritje te maken. Bruin ben ik geworden, maar vooral van het stof.
Gelukkig heb je een behoorlijke verzameling rituals om dat op de lossen
Roosch
Geplaatst: 20-05-20 21:34
Jij hebt me door.
Morgen hopelijk wel een lekkere zonnige dag want ik zou er bijna bleek van worden.
Duimen op mooi weer morgen!! Vandaag was het hier ook grotendeels bewolkt. Morgen vrij en heb mijn verzorgstertje gestrikt om mijn paard te verzorgen...