[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 17:19

Als je zegt inspiratie begrijp/hoop ik dus dat je ze niet letterlijk over wilt nemen?

Ik zie niet in waarom je eerst klein zou beginnen... Het is niet alsof dat de pijn voor een grote tattoo zal doen afnemen. Mijn eerste tattoo is de volledige lengte en breedte van mijn onderbeen/kuit. :+ En ik vond het doenbaar.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 17:23

DezeNaam schreef:
Als je zegt inspiratie begrijp/hoop ik dus dat je ze niet letterlijk over wilt nemen?

Ik zie niet in waarom je eerst klein zou beginnen... Het is niet alsof dat de pijn voor een grote tattoo zal doen afnemen. Mijn eerste tattoo is de volledige lengte en breedte van mijn onderbeen/kuit. :+ En ik vond het doenbaar.

Maar je bent wel na een korte sessie klaar. Ik ken iemand die met een grote begon en het echt niet kon verdragen. Die is na 1 sessie gestopt en loopt dus nu met 1/4e van een tattoo. Met een kleinere had ze iig een afgewerkte gehad.

Supervixen

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:49

Mijn beste vriendin heeft zo'n hele grote heup tattoo als eerste tattoo. Meteen twee sessies van zes uur.
Ze zei: ik ben van drie kinderen bevallen, dus dit kan ik ook wel aan :')

Maar als je ze toch allebei wilt, zou ik eerst voor de kleine gaan.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 18:56

Ayasha schreef:
DezeNaam schreef:

Maar je bent wel na een korte sessie klaar. Ik ken iemand die met een grote begon en het echt niet kon verdragen. Die is na 1 sessie gestopt en loopt dus nu met 1/4e van een tattoo. Met een kleinere had ze iig een afgewerkte gehad.

Zo iemand ken ik ook, wilde een mega stuk op haar ribben maar kon het niet verdragen. Loopt nu al jaren met 3 streepjes :')

Amado

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 19:58

Mijn eerste tattoo was gelijk een realistische kleur tattoo op mn halve boven arm :’) 6,5 uur gezeten zonder pauze
Gewoon doen :)

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:08

Als je ze toch allebei wil zetten zou ik zeker met de kleine beginnen! Gewoon even om te checken hoe goed jij er tegen kan (hoe andere mensen het ervaren zegt namelijk niet heel veel over jou) en hoe het voelt om een tattoo te verzorgen/zetten. Je wil ze toch allebei, maak het jezelf vooral lekker makkelijk :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 20:19

Mars schreef:
Ayasha schreef:

Zo iemand ken ik ook, wilde een mega stuk op haar ribben maar kon het niet verdragen. Loopt nu al jaren met 3 streepjes :')

‘En wat betekend jouw tattoo?’
‘Dat het f*cking pijn doet daar!’

_O-

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 22:41

Mijn eerste was gewoon 6 uur op mijn heup, prima te doen hoor, laatste halfuur was wel afzien. Maar niks om bang voor te zijn.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-20 22:47

Dat is waarom ik ga starten met iets kleins, zonder kleur, op mijn arm.
Als het bevalt ga ik daarna
nadenken over een paardentattoo.

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 11:23

Mijn eerste staat erop! Afbeelding

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 11:28

Mooi subtiel! :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-20 11:39

Mooi Aguamenti.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 12:07

Mooi!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 13:42

Mooi hoor!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 14:28

Aguamenti schreef:
Mijn eerste staat erop! [ [url=m/t4Le9H.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi, heel subtiel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 14:35

Aguamenti schreef:

Heel mooi!
Achterkant van je arm?

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 15:56

Aguamenti schreef:

Heel mooi

Aguamenti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-20 18:58

RedPassion schreef:
Aguamenti schreef:

Heel mooi!
Achterkant van je arm?

Dankjewel! Binnenkant van mijn bovenarm :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-20 15:33

Mooi! Ik heb zelf woensdag ook aan de binnenkant van mijn bovenarm een tattoo laten zetten. Ik bespaar jullie de foto nog even, het is bont en blauw geworden er omheen. :') Nooit eerder gehad en de artist heeft een heel zachte hand. Het zal de plek wel zijn waar ik minder goed tegen kan. Maar ik ben er al wel vast heel blij mee. <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 10:27

Wat een mooie bloem!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:10

Schattig bloemetje :)

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 14:18

Morgen mag ik alweer voor m'n 4e tattoo, deze ga ik laten zetten bij Eva in High end tattoo's in Best.

Heb wel al een beetje gezonde stress , de bedoeling is om een portret van m'n paard ter grootte van een ovaal dat in een A4 past( kan het niet duidelijker omschrijven :Y) )

Omdat ik ervan uitga van minstens een uur of 6 werk, zou ik graag toch iets hebben om de pijn te verzachten zodat ik niet te beurs ben en erna nog naar huis kan rijden (1uur rijden)

Ik had gelezen dat appelsap werkt, vanaf wanneer kan ik dit dan best beginnen drinken zodat het effect heeft?
Is er ook iets van medicatie dat ik kan nemen zonder dat het een negatief effect heeft op het tatoeëren?

Mercikes al :D

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 16:29

Killed schreef:
Morgen mag ik alweer voor m'n 4e tattoo, deze ga ik laten zetten bij Eva in High end tattoo's in Best.

Heb wel al een beetje gezonde stress , de bedoeling is om een portret van m'n paard ter grootte van een ovaal dat in een A4 past( kan het niet duidelijker omschrijven :Y) )

Omdat ik ervan uitga van minstens een uur of 6 werk, zou ik graag toch iets hebben om de pijn te verzachten zodat ik niet te beurs ben en erna nog naar huis kan rijden (1uur rijden)

Ik had gelezen dat appelsap werkt, vanaf wanneer kan ik dit dan best beginnen drinken zodat het effect heeft?
Is er ook iets van medicatie dat ik kan nemen zonder dat het een negatief effect heeft op het tatoeëren?

Mercikes al :D

Goh denk niet dat appelsap veel gaat doen qua pijn, maar suiker is sowieso wel een strak plan. Ik drink altijd cola en neemt evt snoepjes mee zodat mijn bloedsuikerspiegel niet te snel daalt. Druivensuikertje kan ook. Zien dat je vooral goed eet 's ochtends en goed slaapt.

Qua medicatie gewoon op voorhand pijnstillers die niet bloedverdunnend zijn. Paracetamol (Dafalgan) is oké. Zeker geen aspirine nemen.

Heel veel succes! Heel erg benieuwd naar het resultaat :D

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 18:55

Jackytje schreef:

Goh denk niet dat appelsap veel gaat doen qua pijn, maar suiker is sowieso wel een strak plan. Ik drink altijd cola en neemt evt snoepjes mee zodat mijn bloedsuikerspiegel niet te snel daalt. Druivensuikertje kan ook. Zien dat je vooral goed eet 's ochtends en goed slaapt.

Qua medicatie gewoon op voorhand pijnstillers die niet bloedverdunnend zijn. Paracetamol (Dafalgan) is oké. Zeker geen aspirine nemen.

Heel veel succes! Heel erg benieuwd naar het resultaat :D[/quote]
M'n portie snoep, cola en fruitsap zijn al ingeslagen :Z ik ga proberen derest van de dag er zo min mogelijk aan te denken hihi

Pindabear

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-20 20:32

Mooie tattoo’s komen er weer voorbij <3

@killed; succes morgen +:)+