Ik zie niet in waarom je eerst klein zou beginnen... Het is niet alsof dat de pijn voor een grote tattoo zal doen afnemen. Mijn eerste tattoo is de volledige lengte en breedte van mijn onderbeen/kuit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Als je zegt inspiratie begrijp/hoop ik dus dat je ze niet letterlijk over wilt nemen?
Ik zie niet in waarom je eerst klein zou beginnen... Het is niet alsof dat de pijn voor een grote tattoo zal doen afnemen. Mijn eerste tattoo is de volledige lengte en breedte van mijn onderbeen/kuit.En ik vond het doenbaar.
Ayasha schreef:DezeNaam schreef:Als je zegt inspiratie begrijp/hoop ik dus dat je ze niet letterlijk over wilt nemen?
Ik zie niet in waarom je eerst klein zou beginnen... Het is niet alsof dat de pijn voor een grote tattoo zal doen afnemen. Mijn eerste tattoo is de volledige lengte en breedte van mijn onderbeen/kuit.En ik vond het doenbaar.
Maar je bent wel na een korte sessie klaar. Ik ken iemand die met een grote begon en het echt niet kon verdragen. Die is na 1 sessie gestopt en loopt dus nu met 1/4e van een tattoo. Met een kleinere had ze iig een afgewerkte gehad.
Mars schreef:Ayasha schreef:
Maar je bent wel na een korte sessie klaar. Ik ken iemand die met een grote begon en het echt niet kon verdragen. Die is na 1 sessie gestopt en loopt dus nu met 1/4e van een tattoo. Met een kleinere had ze iig een afgewerkte gehad.
Zo iemand ken ik ook, wilde een mega stuk op haar ribben maar kon het niet verdragen. Loopt nu al jaren met 3 streepjes
Killed schreef:Morgen mag ik alweer voor m'n 4e tattoo, deze ga ik laten zetten bij Eva in High end tattoo's in Best.
Heb wel al een beetje gezonde stress , de bedoeling is om een portret van m'n paard ter grootte van een ovaal dat in een A4 past( kan het niet duidelijker omschrijven)
Omdat ik ervan uitga van minstens een uur of 6 werk, zou ik graag toch iets hebben om de pijn te verzachten zodat ik niet te beurs ben en erna nog naar huis kan rijden (1uur rijden)
Ik had gelezen dat appelsap werkt, vanaf wanneer kan ik dit dan best beginnen drinken zodat het effect heeft?
Is er ook iets van medicatie dat ik kan nemen zonder dat het een negatief effect heeft op het tatoeëren?
Mercikes al
Jackytje schreef: