Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leandra schreef:Knuffel allemaal.
Nu even helemaal down dus reageer later op andere berichten.
Net huilend aan mijn man verteld dat ik het idee heb dat ik er niet voor hem en de kinderen kan zijn als ik een zware dag heb. En dat ik dat op die momenten ook niet kan veranderen.
Aan de ene kant leeek hij het te begrijpen maar aan de andere kant ook helemaal niet.
Wat zou ik nodig hebben? Hoe zou ik dd dag in moeten delen om me beter te voelen? Als ik meer tijd voor mezelf zou hebben hoe zou ik die tijd dan indelen en wat zou ik dan doen. Schrijf het op.
Ja, daar heb ik wat aan. Ik weet niet wat ik op die momenten zal doen. Weet ook niet hoe ik me dan voel.
Ik heb een hele lieve man maar ik kan hier moeilijk met hem over praten.
Lig nu ook huilend in bed, mijn man zit beneden.
moonsparkle schreef:
Warboel schreef:Ik heb gisteren weer even 2 uurtjes gewerkt, is me toch wel tegen gevallen!
Was op een gegeven moment echt moe, toen was ik pas 25 minuten bezig![]()
Wel de 2 uur volgemaakt, toen thuis nog 3,5 uur geslapen. Ben nu ook nog heel moe, maar moest vanochtend ook met m’n vader naar het ziekenhuis dus dat vreet ook energie.
Nu vrijdag weer werken, even kijken hoe het gaat allemaal. M’n energie level is echt 0,0 iig.
lissisanne schreef:Warboel schreef:Ik heb gisteren weer even 2 uurtjes gewerkt, is me toch wel tegen gevallen!
Was op een gegeven moment echt moe, toen was ik pas 25 minuten bezig![]()
Wel de 2 uur volgemaakt, toen thuis nog 3,5 uur geslapen. Ben nu ook nog heel moe, maar moest vanochtend ook met m’n vader naar het ziekenhuis dus dat vreet ook energie.
Nu vrijdag weer werken, even kijken hoe het gaat allemaal. M’n energie level is echt 0,0 iig.
Het is gewoon helemaal ok om 0 energie te hebben warboel! Luister naar je lichaam en vertel dit ook bij je collega's. Ga desnoods in die 2 uur een artikel lezen ofzo, dat je er bent is misschien al wel inspanning genoeg.
lissisanne schreef:Leandra schreef:Knuffel allemaal.
Nu even helemaal down dus reageer later op andere berichten.
Net huilend aan mijn man verteld dat ik het idee heb dat ik er niet voor hem en de kinderen kan zijn als ik een zware dag heb. En dat ik dat op die momenten ook niet kan veranderen.
Aan de ene kant leeek hij het te begrijpen maar aan de andere kant ook helemaal niet.
Wat zou ik nodig hebben? Hoe zou ik dd dag in moeten delen om me beter te voelen? Als ik meer tijd voor mezelf zou hebben hoe zou ik die tijd dan indelen en wat zou ik dan doen. Schrijf het op.
Ja, daar heb ik wat aan. Ik weet niet wat ik op die momenten zal doen. Weet ook niet hoe ik me dan voel.
Ik heb een hele lieve man maar ik kan hier moeilijk met hem over praten.
Lig nu ook huilend in bed, mijn man zit beneden.
Ah oliebol Leandra, hoe gaat het nu?
Deze houding herken ik erg in mensen om me heen. Altijd de vraag: waarom heb je stress, wat moet anders?
Ik weet het op zo'n moment ook niet, en kreeg stress omdat ik iets moest gaan schrijven![]()
Ik voel me inmiddels weer wat beter dan mijn vorige bericht. Er is veel uitgesproken tussen mijn manager en mijn negatieve collega die me zoveel stress bezorgde. Ik ben er nog meer achter gekomen dat mensen met ook maar een hele lichte negatieve houding of mening mij echt binnen 30 minuten leeg kunnen zuigen (inclusief ikzelf). Mijn manager gaat me hiermee nu ook helpen, zodat ik er minder door geconfronteerd word. Hij probeert me te helpen maar zegt eigenlijk ook, je moet er maar mee leren dealenDat vond ik wel moeilijk.
Vanuit mezelf ga ik er ook meer mee bezig. Ik werd wel blij van dit filmpje. https://www.youtube.com/watch?v=O6ToavoMbHA Misschien voor andere mensen die ook weer aan het starten zijn met werken wel leuk.
Warboel schreef:[
Ja er zijn is al vermoeiend
Wilde het vrijdag even met m'n manager bespreken maar dan is hij er niet, dus heb nu afgesproken dat ik morgen langskom ipv vrijdag. Vandaag voel ik me pas weer een beetje oké na maandag, dus wil dat echt even bespreken.
Misschien is een uurtje voor nu goed genoeg. Of moet ik gewoon gaan wanneer m'n lichaam het aangeeft dat ik moe ben. Ookal is dat na 25 minuten, haha.
Morgen even puntjes op de i van het plan van aanpak in ieder geval. Dat gaat allemaal prima, manager komt zelf ook met prima ideeën dus dat is wel geruststellend. Hij denkt goed mee!
moonsparkle schreef:lissisanne schreef:
Lastige situatie Moonsparkleis er misschien via je werk wat mogelijk? Bijvoorbeeld dat zij een paar afspraken bij een particuliere psycholoog betalen totdat je regulier terecht kan?
Dat durf ik niet te vragen omdat de branche dankzij corona ook nog volledig stil ligtdat zorgt duur ook voor veel extra zorgen, misschien kan het werk de periode financieel niet eens overbruggen laat staan dat ze me nu financieel kunnen helpen. Als er geen corona was had ik het misschien wel durven vragen.