Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Denise_Storm schreef:Quera... Geniet! Het is jullie zo gegund.
Misschien een gek idee en voel je er niks bij... Maar misschien zou je kunnen kijken of er een fotograaf/videograaf mee kan naar Disney. Zo kunnen jullie écht genieten van elk moment en wordt deze herinnering oo een fantastische manier vast gelegd. Het lijkt mij een mooie herinnering voor je kindjes voor later... (barst in tranen uit, want het is ZO oneerlijk).
Dikke knuffel!
DeMolenhoek schreef:Jij verdient dit zo ontzettend hard! Wat gaan dit liefdevolle herinneringen worden.
Ik denk trouwens dat ik niet de enigste ben die de voorbije week haar kind net dat beetje meer heeft geknuffeld, net wat vaker heeft gezegd: Ik hou van jou. Dat zoentje extra. Je flits meerdere keren per dag door mijn hoofd.
lieveli schreef:Wauw de 10.000 ga je wel aantikken! Dat wordt sowieso een prachtige Disney!!!
Ik kwam trouwens nog iets heel tofs tegen maar misschien ook wel confronterend... Build a bear, dan kun je een knuffel ontwerpen en die jouw stem meegeven...
lieveli schreef:Wauw de 10.000 ga je wel aantikken! Dat wordt sowieso een prachtige Disney!!!
Ik kwam trouwens nog iets heel tofs tegen maar misschien ook wel confronterend... Build a bear, dan kun je een knuffel ontwerpen en die jouw stem meegeven...
quera schreef:Ik vertelde tegen Mn dochter dat we op vakantie gaan binnenkort..
Die trok dr jas,schoenen aan en pakte dr paw patrol tas met wat speelgoed en knuffels en zei:
Kom mama, papa en Senna we gaan
roosch schreef:Als geld er niet toe zou doen. Wat zou jij dan nog heel graag willen?