En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Galja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:13

Ook wij hebben een (kleine) donatie gedaan.
Ik hoop zo dat jullie nog veel mooie herinneringen mogen maken!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:21

<3 ik hoop op fantastische momenten die nu
extra mogelijk zijn met de hartverwarmende doneeractie

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:21

Quera... Geniet! Het is jullie zo gegund.

Misschien een gek idee en voel je er niks bij... Maar misschien zou je kunnen kijken of er een fotograaf/videograaf mee kan naar Disney. Zo kunnen jullie écht genieten van elk moment en wordt deze herinnering oo een fantastische manier vast gelegd. Het lijkt mij een mooie herinnering voor je kindjes voor later... (barst in tranen uit, want het is ZO oneerlijk).

Dikke knuffel!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 22:27

Denise_Storm schreef:
Quera... Geniet! Het is jullie zo gegund.

Misschien een gek idee en voel je er niks bij... Maar misschien zou je kunnen kijken of er een fotograaf/videograaf mee kan naar Disney. Zo kunnen jullie écht genieten van elk moment en wordt deze herinnering oo een fantastische manier vast gelegd. Het lijkt mij een mooie herinnering voor je kindjes voor later... (barst in tranen uit, want het is ZO oneerlijk).

Dikke knuffel!

Dat lijkt ons niets( beetje cameravrees) en zo kunnen we niet optimaal genieten. Wat met foto’s van onze eigen telefoons wel gaat lukken

Maar lief dat je meedenkt

Cemlys

Re: En dan staat je leven ineens op zijn kop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:30

Ga maar boeken Quera! Wat geweldig dat jullie al zo n bedrag bij mekaar gedoneerd hebben gekregen. Disney is al een onvergetelijke belevenis en volgens mij kunnen jullie nog veel meer gaan doen zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:54

Jij verdient dit zo ontzettend hard! Wat gaan dit liefdevolle herinneringen worden.

Ik denk trouwens dat ik niet de enigste ben die de voorbije week haar kind net dat beetje meer heeft geknuffeld, net wat vaker heeft gezegd: Ik hou van jou. Dat zoentje extra. Je flits meerdere keren per dag door mijn hoofd.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:55

Supertof ro! Wij hebben ook (anoniem) gedoneerd.
Geniet er met volle teugen van lieverd!

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 22:55

Wat een geweldig bedrag!!
Ik zag je topic vanmorgen pas en heb het met kippenvel op mijn armen en tranen over mijn wangen gelezen. Wat zijn jullie in een verschrikkelijke nachtmerrie beland, hartverscheurend.
Geniet van jullie reis!
Dikke knuffel vanuit Zweeds Lapland.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:12

DeMolenhoek schreef:
Jij verdient dit zo ontzettend hard! Wat gaan dit liefdevolle herinneringen worden.

Ik denk trouwens dat ik niet de enigste ben die de voorbije week haar kind net dat beetje meer heeft geknuffeld, net wat vaker heeft gezegd: Ik hou van jou. Dat zoentje extra. Je flits meerdere keren per dag door mijn hoofd.

Je bent zeker niet de enige. Mijn zoon zei vanmorgen: mahaam, dat zeg je echt al voor de 5e keer nu in een minuut :x

Ik heb ook wat gedoneerd, hoop op een prachtige reis!!
Laatst bijgewerkt door corine1981 op 30-12-18 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:14

Wauw de 10.000 ga je wel aantikken! Dat wordt sowieso een prachtige Disney!!!

Ik kwam trouwens nog iets heel tofs tegen maar misschien ook wel confronterend... Build a bear, dan kun je een knuffel ontwerpen en die jouw stem meegeven...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-18 23:15

Ik vertelde tegen Mn dochter dat we op vakantie gaan binnenkort..
Die trok dr jas,schoenen aan en pakte dr paw patrol tas met wat speelgoed en knuffels en zei:

Kom mama, papa en Senna we gaan <3

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:17

lieveli schreef:

Ik kwam trouwens nog iets heel tofs tegen maar misschien ook wel confronterend... Build a bear, dan kun je een knuffel ontwerpen en die jouw stem meegeven...

Zo iets heb je ook met een hartslag, wel confronterend maar misschien ook heel mooi. Weet niet hoe die beren heten, maar heb wel gezien dat mensen ze kregen waarvan een dierbare een donorhart had geschonken.

Quera: Agosh zo lief. Die gaat het fantastisch vinden!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:25

quera schreef:
Die trok dr jas,schoenen aan en pakte dr paw patrol tas met wat speelgoed en knuffels en zei:

Haha no wacht. Ken je dit filmpje? Ik ben een Chloe _O-

Sjeempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:54

lieveli schreef:

Dit topic al een paar keer voorbij zien komen maar niet gereageerd. Dit raakte mij wel behoorlijk. Mijn vriend heeft zijn moeder ook vrij vroeg verloren (puberteit) en hij vind het zelf enorm jammer dat hij niet meer weet hoe zijn moeders stem klonk. Zoiets is dan misschien wel een heel mooi idee.

Quera ik wil jou en je naasten veel sterkte wensen de komende tijd. Geniet van de momenten die jullie samen nog mogen hebben.

Gambler21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 23:55

Wat geweldig dat er zoveel gedoneerd is! Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten en samen herinneringen kunnen maken. En ik vind het bewonderingswaardig hoe jij met de situatie omgaat Quera. Wat een kracht.

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:03

OOOOOH WAUW!!! My god wat een bedrag!!

Heeft je man niet de mogelijkheid om... bij wijs van spreken morgen de auto te pakken en naar disney te gaan?

quera schreef:

<3

roosch schreef:
Als geld er niet toe zou doen. Wat zou jij dan nog heel graag willen?

Wat een mooie vraag!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-18 00:09

Ooo my....

Hij is nu in bn wereld opgepakt :oo
Afbeelding

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:10

Door wie?

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-18 00:10

Maartje1990 schreef:
Door wie?

Kim kötter

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:13

Wauw, ik denk dat het dan toch Disney in Florida wordt :D

Zo ontzettend hartverwarmend om te zien hoe al die kleine en grote beetjes samen het voor elkaar gaan maken om een wens voor jou en je gezin uit te laten komen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:16

Ze kunnen elke dag ten volle benutten zo ! , of 3x naar Disney in Parijs gaan :P . Hartverwarmend al die donaties en reacties

Heb helaas geen internetbankieren , had met liefde ook wat gedoneerd .

quera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-18 00:19

Rebecca schreef:
Ze kunnen elke dag ten volle benutten zo ! , of 3x naar Disney in Parijs gaan :P . Hartverwarmend al die donaties en reacties

Heb helaas geen internetbankieren , had met liefde ook wat gedoneerd .

Zit ook al de hele dag alle reacties te lezen. Die zijn zo fijn!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:31

Omg Roby, je gaat viraal! Wil je champagne bij je verblijf in Disney en kaviaar of oesters?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:31

Soms lees ik dingen en denk ik ‘ik kap ermee, ik log uit en nooit meer in’ maar dan komt er weer iets dat ik trots op jullie allemaal ben! Klasse Bokkers, jullie maken een vreselijke kauu tee situatie iets minder zwaar!
Wens Quera met haar gezin, ondanks dat het dubbel is, een super 2019 en vooral nog heel veel jaren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 00:35

Ik heb je topic aangestipt maar nog niet de juiste woorden gevonden om te reageren, nog steeds niet eigenlijk.
Ik heb kanker al meerdere malen mee gemaakt in mijn familie, borstkanker heeft mijn moeder ook gehad dus ook van dichtbij gezien.
Maar ik klap gewoon echt dicht wanneer ik lees dat een jonge moeder de diagnose heeft, en dan ook nog wat er op volgt.
Heb er geen woorden voor.
Op dit moment ga ik zelf door een pittige tijd omdat mijn relatie heel plotseling na 6,5 jaar uit gegaan is, eigenlijk het stereotype verhaal liefdesverdriet/gebroken hart.
Toch als ik dan weer op Bokt kom, hoe stom het misschien klinkt, als ik dan lees hoe positief jij nog bent of beter gezegd over komt ondanks dit alles dan kan ik daar echt wat van leren in mijn situatie.
Al snap ik natuurlijk ook wel dat dat positieve er echt niet altijd zal zijn en ik ken je verder natuurlijk niet maar je komt zo sterk over, dat vind ik zo knap..

Ook dat het dan door bekend Nederland opgepakt word ontroerd me extra, je verdient het ook echt en ik hoop dat de donaties nu nog meer binnen stromen zodat je alles nog mag doen wat je wil.
En ik hoop natuurlijk dat je nog heel wat jaren bij je gezinnetje mag zijn!