Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Christiene schreef:Ontspanning heeft toch niks meer te maken met pijnbestrijding je urine buis raakt gewoon geïrriteerd door het katariseren.
En dan een blaasontsteking erbij.
Rare opmerking u kunt niet ontspannen dan.
purny schreef:Christiene schreef:Ontspanning heeft toch niks meer te maken met pijnbestrijding je urine buis raakt gewoon geïrriteerd door het katariseren.
En dan een blaasontsteking erbij.
Rare opmerking u kunt niet ontspannen dan.
Maar ontspannen zijn heeft wel te maken met het gebeuren down under. Als jij al bij voorbaat(wat logisch is met de geschiedenis)niet ontspannen kan zijn en bent dan doet het pijn.
anjali schreef:Mijn vader had vroeger nierstenen en moest veel plassen om te proberen ze op natuurlijke wijze kwijt te raken. Hij kreeg toen het advies om bier te drinken,dat zou plasbevorderend zijn.Maar dat kan alleen als je geen medicijnen moet gebruiken die niet samen met alcohol mogen uiteraard.
anjali schreef:J1995 schreef:Ik lust geen bierDrink sowieso weinig alcohol, maar als ik drink dan is het Passoa, Smirnoff of Pina Colada
Maar die soorten werken niet plasbevorderend.@Daantjuh:dat je zou uitdrogen van bier komt natuurlijk omdat je er veel van gaat plassen!