Draagdoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Re: Draagdoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 20:52

Ideaal ook op een kerstmarkt. Vaak druk, dus op je rug ben je ze nooit kwijt en ze hoeft ook niet tegen allemaal volwassen benen aan te kijken, maar kan er mooi overheen kijken :j

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 21:08

Dani schreef:
Marit, heb jij je gewonnen doek eigenlijk al binnen? :) En bevalt 'ie? Ik heb me tot nu toe in kunnen houden en nog niks meegedaan, ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud, haha.

Vanochtend even bij de draagconsulent langs geweest voor ringsling-tips en hij zit nu veel beter! Moest alleen het zitje net anders doen, dat was eigenlijk alles. En consult afgesproken voor de ruck, volgende week. Ben heel benieuwd hoe kind dat gaat vinden (en ik). Hopelijk goed want dan kan ik m'n maatje 4 doek vaker gebruiken.

Ja heb 'm ontvangen! Het is nog geen liefde. Knoopt wel fijn, je moet wel echt goed aanspannen, maar voelt wat ruw.. En mijn omega is juist zo zacht waar ik zo gek op ben hihi.

Qua kleur past omega ons ook beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 21:45

Hier vandaag weer heel veel gedragen. Eerst s ochtends naar de Ikea geweest en toen s middags moeran sanskaar feest waar ik ook de hele tijd heb gedragen! :) Net thuis daarvan. Blij dat mijn doekje weer terug is van de wrap doctor.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 22:08

Is ie weer gefixt? Goed gelukt? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 22:30

Ja :D kan niets meer vinden, dus is volgens mij gelukt :P heb hem wel gemist. Vind hem echt fijn dragen!

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 22:27

Ashleydk schreef:
Dat sandwichen ga ik ook eens proberen. Ik heb geleerd om de banen naar binnen te draaien!

Zijn de billen in de doek gebleven?
Dat sandwichen zie je ook op Wrap You in Love. Vind het zelf fijner op de schouders, al knoop ik vaak ook tibetaans af om mijn schouders te ontlasten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 21:53

Whoeps, vergeten te reageren := Ik heb gelukkig nog nooit een butt-pop gehad :D Van de week voor het eerst geprobeerd te sandwichen en moet zeggen dat het mij wel beviel. Zakte nogsteeds wel een beetje, maar het voelde toch wel stevig aan.

Ik ga mijn Natibaby laten ombouwen naar ringsling, vind de maat toch echt te kort voor de knoop die ik wil doen. Ben zo benieuwd, hoop dat hij een beetje makkelijk aan te spannen is :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:26

Vraagje voor de buikdragers met baby's: wat trekken jullie je kind aan als je naar buiten gaat met draagdoek met dit weer? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:33

Gewoon het zelfde als wat ze binnen aanheeft + een muts(je). Ze zit bij mij onder mijn wollen draagjas. Is het écht heel koud krijgt ze nog beenwarmers en/of sloffen aan en evt sjaaltje+wanten.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:45

Ik heb mijn normale jas die ver over haar heen komt, geen draagjas. Maar ze krijgt bij mij warme slofjes aan en een winterjasje

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:48

Kleertjes plus vestje en muts.
Draagcover erover.

Maar ze begint te zwaar te worden voorop met haar 12 kilo

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:23

Vorig jaar deed k hem gedeeltelijk in mn jas, zwangerschapjas. En Pakte hem lekker warm in, met een extra vest en extra sokken.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:39

Hij zit onder mijn wollen draagjas met muts (dun strikmutsje of dikke wintermuts) en kniekousen of slofjes. Eventueel nog een vestje als het heel koud is.

Marit, jammer dat de doek niet geweldig bevalt! Maar ach, je kan 'm altijd nog voor iets anders leuks ruilen.

Ashley, leuk om er een ringsling van te laten maken! Het was wel een soepele doek toch, dan zal het aanspannen vast wel lukken? Ik ben echt blij met m'n ringsling trouwens na een beetje hulp van de consulente! Ik krijg hem nu mooi stevig in het zitje en dan is het echt een handig ding. :j

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:44

Ja ach, doekje is nu even bij Ashley en die vind 'm wel fijn en fijne lengte! Zoveel mensen zoveel wensen, ik heb na mijn omega geen doek meer in handen gehad die gelijk aan of beter voelt, haha! Alleen hij is zoo lang! Met knopen buiten is het niet handig, maar ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:47

Ik heb nu de doek van Marit op reis en vind hem fantastisch :=

Ben echt heel benieuwd hoe hij uitpakt als ringsling. Ik heb ooit een ByKay gehad maar daar kon ik dus echt niet mee overweg, maar de Maisaa van Britt vind ik geweldig makkelijk werken. Mijn Natibaby is soepel, maar wel dik, maar heb van meerdere gehoord die hem ook hebben/laten ombouwen dat hij makkelijk aan te spannen is.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:54

Oh grappig! Ja jij houdt van lange staarten hè, ik zou een 7 veel te lang vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:59

Ik vind dat echt heerlijk! Staarten komen bijna tot mijn knieën met de fwcc met die Maisaa. :=

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:09

Heb je een nieuw favoriet merk Ashley? :P
Komende dagen hebben ze iedere dag één doek voor €50,- op de website staan, moet je wel even zoeken, maar dan kun je wel geluk hebben met een mooi koopje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:39

Ik denk het ja _O-
Ik zat idd toevallig net nog op de website te kijken. Ze hebben er aardig wat in de sale en op de rest zit 25% kerstkorting met de kortingscode.

Guusje113

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 21:00

Vandaag is er een maat 7 voor 50 euro zag ik Ashley <<)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 21:03

Ja, de Harpa idd. Niet mijn kleur. Ik hoop dat de Something Blue, Queen of Hearts, Enchanted, So Darling of Duchesse in minimaal een maat 6 in de aanbieding komt. Morgen en overmorgen moet ik werken dus kan ik niet om 10.00 uur de website bezoeken :( Dus ik hoop dat donderdag een van mijn keuzes in de sale komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:30

<3
Afbeelding
Afbeelding

En vandaag toch nog een berichtje van Maisaa gekregen dat mijn bestelling verzonden is en morgen geleverd word! Ben heel erg benieuwd naar de doek(en) die ik binnen krijg.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:38

Ohhh <3

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 16:12

Oh wat een heerlijke wangetjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 20:20

Afbeelding

Maisaa is toch niet binnen gekomen. Die word morgen geleverd. PinkNova wel <3 Vind hem erg mooi. De ‘verkeerde’ kant misschien nog wel mooier dan de goede. Ik hou de laatste tijd wel van donkere/mono doekjes.