Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Over mijn eerste tattoo heb ik echt lang lopen malen, de tweede iets minder lang en deze idem. Ik hou heel erg van kleur en dat maakt dus dat ik gek ben op watercolor en dus floral tattoo (maar niet de ouderwetse stijl). Als je eenmaal gaat zoeken vindt je vanzelf iets wat jou aan blijft spreken en kom je zo wel tot een idee. De eerste is altijd spannend omdat je nou eenmaal niet weet wat er gaat komen en hoe het werkt, maar daarna (geloof me, er komt meestal een daarna) wordt het makkelijker omdat je wat ervaring hebt en weet wat je wel en niet leuk vindt.
Thanks jasz! Ik heb hem laten zetten door Ankie bij Tribal Trading in Tilburg. Voorheen zat Shennaki daar, maar nu dus andere artiesten. Ankie is echt heel vriendelijk en ze weet wat ze doet haha.
Annikoe schreef:Bizzybijtje schreef:Over mijn eerste tattoo heb ik echt lang lopen malen, de tweede iets minder lang en deze idem. Ik hou heel erg van kleur en dat maakt dus dat ik gek ben op watercolor en dus floral tattoo (maar niet de ouderwetse stijl). Als je eenmaal gaat zoeken vindt je vanzelf iets wat jou aan blijft spreken en kom je zo wel tot een idee. De eerste is altijd spannend omdat je nou eenmaal niet weet wat er gaat komen en hoe het werkt, maar daarna (geloof me, er komt meestal een daarna) wordt het makkelijker omdat je wat ervaring hebt en weet wat je wel en niet leuk vindt.
Thanks jasz! Ik heb hem laten zetten door Ankie bij Tribal Trading in Tilburg. Voorheen zat Shennaki daar, maar nu dus andere artiesten. Ankie is echt heel vriendelijk en ze weet wat ze doet haha.
Hee toevallig, ik heb mijn cover ook bij tribal trading gedaan, maar dan door Clíona
Luca03 schreef:Oh god, ik ben me aan het oriënteren voor mijn eerste tattoo. Maar ik zie de bomen door het bos niet meer van de stijlen, het zijn er zó veel. Kan iemand me helpen zodat ik gericht naar een artist kan zoeken. Welke stijl is zo'n tattoo?[ [url=m/2qFvkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pD0e8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
BulletjeBeer schreef:Heeft iemand suggesties voor mij?
Ik ben op zoek naar een artiest die vrij schets achtige portretten zet. Iets met watercolor misschien. Ik wil iets laten zetten van de kop van mijn eerste hond. Redelijk 'clean', een portret met lijnen. Geen tekst erbij. De stijl van BlackBear Ink spreekt me wel aan.
De middelste foto is de hond. Eromheen wat ideetjes.
[ [url=m/oHOW2p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joolien schreef:Luca03 schreef:Oh god, ik ben me aan het oriënteren voor mijn eerste tattoo. Maar ik zie de bomen door het bos niet meer van de stijlen, het zijn er zó veel. Kan iemand me helpen zodat ik gericht naar een artist kan zoeken. Welke stijl is zo'n tattoo?[ [url=m/2qFvkZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pD0e8c.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb al meer gehoord dat deze stijl snel verslechterd, en dat het meer op littekens lijken dan op tatoeages
Jackytje schreef:BulletjeBeer schreef:Heeft iemand suggesties voor mij?
Ik ben op zoek naar een artiest die vrij schets achtige portretten zet. Iets met watercolor misschien. Ik wil iets laten zetten van de kop van mijn eerste hond. Redelijk 'clean', een portret met lijnen. Geen tekst erbij. De stijl van BlackBear Ink spreekt me wel aan.
De middelste foto is de hond. Eromheen wat ideetjes.
[ [url=m/oHOW2p.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die rechtsboven is gemaakt door Yadou. Is een Poolse artieste die in Warschau zit (Caffeine tattoo). Prachtig werk levert ze en was aan het opteren om iets bij haar te laten zetten, maar ik heb geen flauw idee hoe ik een reis etc + tattoo ga betalenOverigens neemt ze pas terug boekingen vanaf december 2017 aan en is er nog de taalbarrière..
Na beetje research toch nog een artiest gevonden binnen de Benelux die me aanstaat en dat is BlackBird Tattoo (Riet). Ik ben dus van plan om 9 kansen op 10 bij haar een tattoo te laten zetten. En als ik het zo een beetje zie, past zij ook wel bij de stijl die jij wilt.
[ Afbeelding ]
Oh en Weeping Hyena is misschien ook wel wat. Die zit ook wel in België. Volgens mij heeft die al Bullterriërs gezet ook..